Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@06:38:30 GMT

دریاچه آزادی پاکسازی شد/ ایلخان خداحافظی کرد+ تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۱۹۵۷۶

دریاچه آزادی پاکسازی شد/ ایلخان خداحافظی کرد+ تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس، پاکسازی دریاچه آزادی امروز بعد از چند روز تلاش به پایان رسید.

* غواصان فدراسیون نجات غریق به مدت چند روز به این کار مشغول بودند.

* پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی، مهدی علی نژاد، عبدالحمید احمدی، مهین فرهادی زاد از معاونان وزارت ورزش در مراسم حضور داشتند.

* کیکاووس سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک گفت: ما در کمیته کمیسیون محیط زیست را داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اقدام صورت گرفته در آزادی به منظور حفاظت از محیط زیست است.

* مهدی علی نژاد معاون حرفه ای و قهرمانی اظهار داشت: تک بعدی در ورزش ما حاکم شده است. توجه به ورزش قهرمانی به ورزش آسیب زده است. فدراسیون نجات غریق پاکسازی چند دریاچه را قبلا انجام داده و امروز به کمک ورزش آمدند. من از زحمات فدراسیون نجات غریق و قایقرانی تشکر می‌کنیم. ما شاید مجبور باشیم هفته آینده به دلایلی از خدمت او خداحافظی کنیم. از تلاش های او تشکر می کنم و امیدوارم مسیری که پایه گذاری کرده، همکارانش آن را ادامه دهند.

* ایلخان نوری رئیس فدراسیون نجات غریق در این مراسم، خاطرنشان کرد: امروز دریاچه آزادی پاکسازی شد. از تمام بزرگان در کمیته و وزارت که مرا حمایت کردند تشکر می کنم. ۳۱ ماه از مسئولیت من در فدراسیون می گذرد. این مراسم امروز مراسم خداحافظی من است. با توجه به مصلحت ورزش قرار است مسئولیت این فدراسیون به شخص دیگری داده شود.

* پدر ایلخان نوری که در این مراسم حاضر بود، عنوان کرد: ایلخان خداحافظی کرد اما نوری ها خداحافظی نمی کنند. من به پسرم گفتم وظیفه شما فقط یک فدراسیون نیست و یک کشور است. خوشحالم که ایلخان به فدراسیون جهانی راه پیدا کرده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: محیط زیست آزادی خداحافظی وزارت ورزش فدراسیون نجات غریق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۹۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انحلال دو فدراسیون ورزشی/ بازگشت بادبانی به فدراسیون قایقرانی

به گزارش خبرنگار مهر، فدراسیون بادبانی و فدراسیون راگبی در زمان حمید سجادی تشکیل شدند اما پس از گذشت چند ماهی از فعالیت های آنها، دوباره منحل و به انجمن تبدیل شدند.

حمید سجادی وزیر وقت ورزش و جوانان در اقدامی غیرکارشناسی در زمان حضور خود در وزارت ورزش چند فدراسیون جدید را راه اندازی و تاسیس کرد که هیچکدام موفق نشدند و روزهای آشفته ای را تجربه می کنند.

کد خبر 6093966

دیگر خبرها

  • پیام خداحافظی «علی خطیر» از مدیرعاملی باشگاه استقلال
  • از امروز به فکر تابستان دریاچه ارومیه باشیم
  • عکس | غریق نجاتی که به سمت شما پرواز می کند
  • اسبقیان: وضعیت سرپرستی در فدراسیون‌ها را جمع می‌کنیم
  • انحلال دو فدراسیون ورزشی/ بازگشت بادبانی به فدراسیون قایقرانی
  • خداحافظی با مرد خوش صدای رادیو/ مسعود اسکویی درگذشت
  • دل‌بوسکه مسئول پاکسازی فدراسیونِ فاسد شد!
  • غریق‌نجاتی که به سمت شما پرواز می‌کند
  • لواندوفسکی منجی بارسلونا؛ منچستریونایتد پاکسازی می‌کند
  • رئیس اینجاست: در شهر مدعی اول میزبانی بزرگ