Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارگاه مهارت‌افزایی مسئله شناسی با عنوان «مسئله بحران و بحران مسئله در جمهوری اسلامی» با حضور دکتر معینی پور چهار شنبه ۲۶ شهریور ماه برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، انجمن علمی فرهنگ و ارتباطات، یازدهمین مدرسه علوم انسانی «دعوت» را برگزار می‌کند. در این کارگاه مهارتی دکتر «مسعود معینی پور» عضو هیأت علمی دانشگاه باقرالعلوم و مدیر شبکه چهار رسانه ملی، به ارائه مطلب خواهد پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کارگاه  مهارت‌افزایی مسئله شناسی با عنوان «مسئله بحران و بحران مسئله در جمهوری اسلامی»  به همراه ارائه نظام فکری مسائل آن  با ارائه آقای دکتر معینی پور  روز چهار شنبه ۲۶ شهریور ماه  از ساعت 21 به مدت 120 دقیقه  در دانشگاه امام صادق (ع) برگزار می شود.


همچنین امکان شرکت در این نشست علمی و دوره مجازی مسأله شناسی برای فعالان عرصه فرهنگ و رسانه و افراد خارج از پژوهشگاه به صورت حضوری و یا به صورت مجازی از هر نقطه کشور در صفحه مدرسه علوم انسانی «دعوت» به نشانی @dawat_isu فراهم است.

شایان ذکر است، یازدهمین مدرسه تابستانه دعوت به همت انجمن علمی-دانشجویی دانشکده فرهنگ و ارتباطات در شهریورماه برگزار می شود.

پایان پیام/49

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسئله شناسی معینی پور کارگاه برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۹۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز جشنواره ملی خلاقیت‌های علمی - پژوهشی لکوکاپ ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ در این جشنواره ۱۰۰۰ گروه برتر از سراسر کشور در ۱۵ رشته و ۳۰ لیگ شرکت دارند. پرورش روحیه کارآفرینی و مهارت آموزی دانش آموزان از اهداف برگزاری این جشنواره است.

لکوکاپ به عنوان یکی از بزرگترین رویداد‌های پژوهش محور دانش‌آموزی در سطح خاورمیانه، هر ساله در دانشگاه‌های برتر برگزار می‌شود. لکوکاپ با ایجاد بستری مناسب، این امکان را به دانش آموزان می‌دهد که در هر رشته‌ای که فعالیت کرده‌اند، خلاقیت و مهارت‌های فرا گرفته خود را به نمایش بگذارند و با سایر دانش آموزان رقابت کنند.

دیگر خبرها

  • تلنگری جامعه‌شناختی به بحران آب
  • راه اندازی نخستین مدرسه فریلنسری ایران
  • آغاز جشنواره ملی خلاقیت‌های علمی - پژوهشی لکوکاپ ایران
  • مدرسه فریلنسری ایران راه اندازی می‌شود
  • ضرورت طرح مسئله برای دانش آموزان در موضوع آب
  • طرح ملی مهارت‌افزایی دانشجویان شاهد و ایثارگر برگزار می‌شود
  • همکاری با ایران بهترین راه حل بحران انرژی پاکستان است
  • بهترین دوره آموزشی تعمیرات موبایل برای خانم‌ها 
  • شهرداری اصفهان بهترین مشتری دانش‌بنیان‌ها است/نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان مسئله‌محور باشد
  • کارگاه دوره‌ای سرمایه‌گذاری به سبک ساده با همکاری سازمان بورس کشور برگزار شد