Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-26@21:54:50 GMT

احتمال افزایش ۳۰ درصدی نرخ معاینه فنی خودروها

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۱۹۶۰۴

مدیر امور اجرایی معاینه فنی خودرو‌های سبک کشور گفت: در اولین جلسه ستاد تنظیم بازار افزایش نرخ معاینه فنی خودروها تعیین تکلیف خواهد شد.

سعید قیصر مدیر امور اجرایی معاینه فنی خودرو‌های سبک کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به احتمال افزایش ۳۰ درصدی نرخ معاینه فنی خودروها در کشور، اظهار کرد: ما این پیشنهاد را به ستاد تنظیم بازار ارائه کردیم، ضمن اینکه نزدیک به ۲ سال نرخ معاینه فنی افزایش نداشته است و با توجه به افزایش هزینه‌های نیروی انسانی و موضوعات دیگر طی این مدت، افزایش نرخ معاینه فنی امر طبیعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر امور اجرایی معاینه فنی خودرو‌های سبک کشور گفت: در اولین جلسه ستاد تنظیم بازار افزایش نرخ معاینه فنی خودروها تعیین تکلیف خواهد شد.

برچسب ها: معاینه فنی ، ستاد تنظیم بازار ، شهرداری تهران لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000K8k

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: معاینه فنی ستاد تنظیم بازار شهرداری تهران نرخ معاینه فنی خودروها ستاد تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۹۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی معابر در رفسنجان

به گزارش خبرنگار مهر، حسین رضایی، صبح چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با توجه به بارندگی‌های شدید امروز در این شهر گفت: احتمال بروز سیل و آب گرفتگی معابر در رفسنجان وجود دارد.

وی با بیان اینکه ستاد بحران شهرستان آمادگی لازم مقابله با این پدیده را دارد افزود: به مردم هشدارمی دهیم که از تردد غیرضروری در خیابان‌ها و معابر جلوگیری کنند و در زمان بارندگی موارد اضطراری را به شهرداری و ستاد بحران اعلام نمایند.

کد خبر 6087465

دیگر خبرها

  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • احتمال تبدیل دریاچه نمک قم به کانون جدید گرد و غبار کشور​
  • افزایش ۱۳ درصدی تردد خودروها در جاده‌های لرستان
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • تخت معاینه تاشو: کیفیت بالا، قیمت مناسب
  • احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی معابر در رفسنجان
  • واردات گوشت گرم به ۶۰۰ تن می‌رسد
  • موارد مطرح شده شهروندان در تماس با سامانه پاسخگو ستاد معاینه فنی تهران
  • گزارش‌هایی از تخلفات مجتمع‌های بین راهی قم اعلام شد