Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی سامانه خدمات نیابتی در قالب خدمات ویژه شهروندی «خوش» برای اولین بار در تبریز و تهران راه اندازی شد که این سامانه با دریافت نیابت از شهروند، کارهای شهروند را در شهرهای تبریز، تهران و تورنتوی کانادا به نیابت پیگیری می‌کند.

ابوالفضل محمدی قدیم در گفت‌وگو با خبرنگاران، از راه اندازی نخستین مرکز شتاب دهی شمال غرب کشور در تبریز خبر داد و اظهار داشت: این مرکز شتابدهی همگامان به دنبال شناسایی ایده‌های نوآورانه و فناورانه است تا با حمایت‌های لازم برای تجاری سازی ایده‌ها تلاش کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تعدادی از ایده‌های تجاری سازی شده در این شتاب دهنده، گفت: تولید کلید و پریز قابل شست و شو برای اولین بار در جهان، تولید داروهای گیاهی و داروی سرطان پروستات و تنظیم فشار خون و...، دیجیتال مارکتینگ و سرویس فروشگاهی، تولید باک‌های بنزین ارتجاعی، سامانه مدیریت شفاف سازی اکو سیستم‌ها و سامانه خدمات نیابتی ایران از جمله 11 ایده‌ تجاری سازی شده در این شتاب دهنده است.

به گزارش ایسنا، مدیر مرکز شتابدهی همگامان تبریز، با تأکید بر اینکه از هرگونه نوآوری و خلق ثروت از دانش حمایت می‌کنیم، افزود: بعد از یکسال تمرکز همگامان در مرکز شتابدهی، دستاوردهای خوبی حاصل شده که امیدواریم با تجاری سازی آنها بخشی از نیازهای کشور را رفع کنیم.

وی در ادامه در پاسخ به سؤالی در مورد سامانه خدمات نیابتی در ایران و کانادا یا همان خدمات ویژه شهروندی «خوش»، ابراز داشت: در سامانه خدمات نیابتی، اصلی‌ترین هدف، کاهش ترددهای غیر ضروری به ویژه در ایام کرونا است.

محمدی، کاهش مصرف سوخت، کاهش تصادفات، کاهش ترافیک شهری و... را از جمله مزیت‌های این سامانه خدمات شهروندی عنوان کرد و گفت: اپلیکیشن خوش و شماره تلفن 1612 این سامانه در شهرهای تهران و تبریز و تورنتو کانادا راه اندازی شده و به تدریج در سایر شهرهای کشور هم راه اندازی خواهد شد.

وی ادامه داد: این خدمت در برگیرنده کلیه سرویس‌های مرتبط با نیازهای شهروندان است که با استفاده از شماره تلفن 1612، نرم افزار خوش و وب سایت خوش خدمات مورد نیاز و درخواست مردم را انجام می‌دهد که شامل خدمات شهروندی، و کلیه خدمات نیابتی اشخاص حقیقی و حقوقی متعلق به بخش‌های دولتی، عمومی و خصوصی کشور است.

انتهای رپورتاژ

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی راه اندازی تجاری سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۹۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان، این پایگاه با توجه به ضرورت و نیاز به حضور بانوان در ارائه خدمات فوریت های پزشکی در شرایط بحرانی و تخصصی و نیز جهت بهبود خدمت رسانی و کسب رضایت مردم استان،راه اندازی شده است.
این نیروها برای ارائه خدمات فوریت های پزشکی در ماموریت های احتمالی ویژه بانوان در شهر سنندج آماده ارائه خدمات هستند.
تیم اورژانس بانوان به صورت ۱۲ ساعته و در روز از ساعت 8 صبع الی ۱۹:۳۰ برای خدمت‌رسانی به بانوان راه‌اندازی شده‌ است.


کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • اولین مرکز مهارت‌آموزی سربازان وظیفه خوزستان راه‌اندازی شد
  • آتش سوزی گسترده در کارخانه مبل سازی مهار شد
  • اجرای طرح افزایش خدمات و ایمن‌سازی بزرگراه‌‌های پایتخت
  • اجرای طرح افزایش خدمات و ایمن‌سازی بزرگراه‌های پایتخت
  • اجرای طرح افزایش خدمات و ایمن‌سازی بزرگراه‌های پایتخت 
  • تراکتور-ذوب‌آهن/ اولین برد سال با کنترل از راه دور یحیی؟!
  • راه‌اندازی بزرگ‌ترین نخاله‌گاه تبریز
  • تولد اولین نوزاد طرح نفس در کوهدشت