Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-08@18:31:06 GMT

توصیه جالب ونگر به قلعه‌نویی

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۲۰۰۳۸

توصیه جالب ونگر به قلعه‌نویی

امیر قلعه‌نویی در خصوص برگزاری وبینار آموزشی با حضور آرسن ونگر قدردانی کرده و از مربی صاحب نام فرانسوی پرسید: شما ۲۲ سال در باشگاه آرسنال فعالیت و تلاش کردید همچنین روش ویژه خودتان را در پیش گرفتید که بازیکن‌سازی و پرورش استعدادهای جوان بود. البته در بعضی مقاطع به موفقیت‌ها و افتخاراتی هم دست یافتید اما با این وجود انتقاداتی نسبت به عملکرد شما در این دوران وجود داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر به گذشته بازگردید باز هم از این روش استفاده می‌کنید؟

آرسن ونگر در پاسخ به پرسش قلعه‌نویی گفت: هر مربی با توجه به باورها، دانش و تحصیلات همچنین فلسفه کاری که دارد روش مورد نظرش را انتخاب می‌کند و من هم بر اساس ایده‌آل‌ها و روش کاری خودم فعالیت کردم که از این سبک کار پشیمان نیستم. به اعتقاد من شما باید به اصول خودتان در کار پایبند باشید و به بعضی موضوعات یا حتی انتقاداتی که می‌شود توجه نشان ندهید. من اگر به گذشته بازگردم باز هم این فلسفه و روش را انتخاب خواهم کرد و از انتخاب آن پشیمان نیستم.

منبع: فرارو

کلیدواژه: امیر قلعه نویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۰۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطهری: فلسفه فوتبال ما تهاجمی است

سرمربی موقت تراکتور گفت: فلسفه فوتبال ما مثل فولاد خوزستان، ارائه بازی تهاجمی و تماشاگر پسند است.

به گزارش ایسنا، حمید مطهری در نشست خبری قبل از بازی با فولاد خوزستان، اظهار کرد: ابتدا از اهالی رسانه استان خوزستان، بابت عدم حضور در نشست خبری پیش از بازی به دلیل ساعت پرواز تیم، عذرخواهی می‌کنم. احترام زیادی برای رسانه‌ها قائل هستم.

او ادامه داد: بازی تراکتور و فولاد خوزستان برای تیم میزبان بسیار مهم و حیاتی است و قطعاً تیم حریف هجومی بازی می‌کند. ما هم باید هوشیار بوده و با انضباط بازی کنیم. البته مطمئن باشید تیم تراکتور هم بازی تدافعی انجام نخواهد داد و فلسفه ما ارائه بازی تهاجمی و هوادار پسند است. 

سرمربی موقت تراکتور افزود: فردا برای دفاع از اعتبار خود فوتبال بازی می‌کنیم و نیم نگاهی نیز به ارتقای جایگاه‌مان در جدول لیگ برتر داریم. دیدار فولاد خوزستان و تراکتور، بازی زیبایی می‌شود و تماشاگران از تماشای آن لذت خواهند برد.

مطهری درباره انتخاب بیژن حیدری به عنوان داور مسابقه با فولاد، تصریح کرد: دکتر بیژن حیدری از داوران باتجربه و کم اشتباه فوتبال کشورمان است و انشالله قضاوت خوبی را مثل همیشه از ایشان ببینیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نقد شهید مطهری به نسبیت اخلاقی علامه طباطبایی / از نظر مطهری دیدگاه علامه سر از نسبیت در می‌آورد و حد یقفی نخواهد داشت
  • قلعه‌نویی به دلیل مشغله کاری، سمینار AFC را از دست داد
  • بهترین فصل نوراللهی تقدیم به قلعه‌نویی
  • یک تیر و دو نشان اشتباه؛ پیش بینی افتضاح آرسن ونگر از بازی دورتموند و پاری سن ژرمن
  • آزمون: بازی با ژاپن شیرین‌ترین برد فوتبالی‌ام بود
  • لیموچی از دسترس همه تیم‌ها خارج شد!
  • اشلی یانگ: سبک مورینیو با فلسفه منچستریونایتد همخوانی نداشت
  • برپایی همایش واقع‌گروی معرفتی در فلسفه اسلامی و چالش‌های پیش‌رو
  • موسی عصمتی؛ شاعر روشندل: رسانه ملی با «سرزمین شعر» حرکت نویی را آغاز کرد
  • مطهری: فلسفه فوتبال ما تهاجمی است