Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-28@08:54:31 GMT

خانواده‌ شهدا ستون نظام جمهوری اسلامی هستند

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۲۰۰۸۰

خانواده‌ شهدا ستون نظام جمهوری اسلامی هستند

مدیرکل نظارت، بازرسی و رسیدگی به شکایات منطقه 3 دانشگاه آزاد اسلامی گفت: خانواده‌ شهدا ستون نظام جمهوری اسلامی هستند؛ زیرا اگر آنها مشوق فرزندان خود نبودند، اکنون با امنیت زندگی نمی‌کردیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از آزادشهر، حجت‌الاسلام محمد شفیعی در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم احمد غلامی در آزادشهر اظهار کرد: خانواده‌ شهدا ستون و محکم کننده نظام جمهوری اسلامی هستند؛ زیرا اگر آنها مشوق فرزندان خود نبوده و بعد از شهادت فرزندانشان صبور نبودند،‌ اکنون با امنیت و آرامش زندگی نمی‌کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دشمنان نظام جمهوری اسلامی به‌ویژه استکبار جهانی همواره درصدد ضربه زدن و ریشه‌کن کردن ایران اسلامی است و امروزه مردم ایران امنیت و آرامش را مدیون خون شهدا بوده که در کشور از جایگاه والا و ویژه‌ای برخوردار هستند.

مدیرکل نظارت، بازرسی و رسیدگی به شکایات منطقه 3 دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: اگر امروز کشور در آرامش و امنیت کامل در مقایسه با کشورهای خاورمیانه و همسایه قرار دارد به برکت رشادت‌ها و دلاوری‌های شهدا به‌ویژه شهدای مدافع حرم است. همه مسئولان وظیفه دارند با احترام به خانواده‌ شهدا به‌ویژه شهدای مدافع حرم ادامه‌دهنده مسیر آنها بود و همواره در زندگی یاد و خاطره آنها را زنده نگه داریم.

به گزارش آنا،‌ در این دیدار رئیس و معاونان دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر و تعدادی از کارشناسان ارشد اداره کل نظارت، بازرسی و رسیدگی به شکایات منطقه ۳ دانشگاه آزاد اسلامی حضور داشتند.

انتهای پیام/4121/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: احمد غلامی شهدای مدافع حرم محمد شفیعی دانشگاه آزاد اسلامی نظام جمهوری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۰۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زن و خانواده مرز مواجهه جمهوری اسلامی با غرب است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله علیرضا اعرافی بعدازظهرشنبه در دیدار با اعضای هیات علمی دانشگاه حضرت معصومه (س) که در سالن جلسات این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: فلسفه، اخلاق و فقه سه عامل تحول آفرین در علم و دانش هستند و تحقق آنها مسلتزم اهتمام به لایه‌های عملیاتی می‌باشد.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور بیان کرد: امروز متاسفانه در برخی از حوزه‌ها از جمله معماری و شهرسازی اسلامی از الگوی اسلامی علی رغم وجود افراد فرهیخته در تاریخ همچون شیخ بهایی بی بهره هستیم.

امام جمعه قم ابراز کرد: زن و خانواده را مرز مواجهه جمهوری اسلامی با غرب است ضمن اینکه انقلاب اسلامی منطق قابل اجرایی در جهان دارد.

این عضو شورای نگهبان تصریح کرد: انقلاب اسلامی الگوهایی را در موضوع زن خلق کرده و دشمنان نیز با تمرکز به این مسائل قصد کمرنگ نمودن یکسری دستاورها را دارد.

آیت الله اعرافی عنوان کرد: تعهد به ارزش‌ها و الگوهای مبنی بر اسلام و انقلاب منطق یک زن مسلمان می‌باشد و این الگوها باید در جامعه نهادینه شوند.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور اذعان کرد: دانش فنی و بنیه علمی باید در دانشگاه حضرت معصومه (س) و سایر دانشگاه‌ها تقویت بشود ضمن اینکه حضور موثر حوزه علمیه و دانشگاه در عرصه‌های فرهنگی بسیار حائز اهمیت است.

کد خبر 6090460

دیگر خبرها

  • زن و خانواده مرز مواجهه جمهوری اسلامی با غرب است
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس تجلی حقانیت جمهوری اسلامی بود
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران دهم خرداد برگزار می‌شود
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا
  • برگزاری کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در روز دهم خرداد
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • «وعده صادق» و تثبیت جایگاه ویژه ایران در نظام امنیتی غرب آسیا
  • اساتید دانشگاه‌ها همواره دغدغه حل مسائل کشور و ملت را سرلوحه کار خود قرار داده اند.