Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: تعلیم، تربیت و توجه بیشتر ائمه جمعه به جوانان از مهم‌ترین وظایف امامان جمعه است‌. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج علی اکبری امروز در گردهمایی ائمه جمعه و مسئولان اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد اظهار داشت: ائمه جمعه موضوع تعلیم و تربیت را همواره در اولویت قرار می‌دهند‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با بیان اینکه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان از حمایت، راهنمایی و هدایت ائمه جمعه در استان‌ها بهره‌مند می‌شوند خاطرنشان کرد: حضور ائمه جمعه در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان اطمینان‌بخش و هدایتگر است.

علی اکبری توجه به نسل جوان را جزو رسالت‌های ذاتی ائمه جمعه عنوان کرد و بیان داشت: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان ظرفیتی مغتنم برای نهاد نماز جمعه هستند و از این طریق می‌توانند رسالت خود را در مجموعه آموزش و پرورش بهتر انجام دهد.

ائمه جمعه برای ایجاد رابطه خوب بین مردم و مسئولان تلاش کنندرئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه: چشم و امید همه مومنان به اشک و روضه و محرم استائمه جمعه برای رفع مشکلات جامعه به مسئولان کمک کنند

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری به طرح تحول بنیادین آموزش و پرورش در آغاز سال تحصیلی جدید تصریح کرد: ائمه جمعه باید میزان شناخت خود نسبت به طرح تحول بنیادین را افزایش داده و برنامه‌ریزی کنند زیرا وظیفه آنان با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری سنگین‌تر شد‌.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان گیلان نیز در این گردهمایی با اشاره به وظایف ائمه جمعه اظهار داشت: ارشاد و راهنمایی مردم به لحاظ اخلاقی و اجتماعی از جمله وظایف ائمه جمعه است و نماز جمعه نیز می‌تواند نقش مهم و اثرگذاری در تمام امور داشته باشد.

حجت‌الاسلام ولی عادلی میزان اثرگذاری تبلیغ چهره به چهره و ایراد خطبه را مورد اشاره قرار داد و بیان داشت: هدف از برگزاری گردهمایی امروز در واقع بررسی راهکارهای بهره‌گیری از ظرفیت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان است.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان گیلان خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی برای تعالی دینی و اخلاقی و همچنین تبیین اولویت‌های چهارگانه الگوی اعتلای هویت انقلابی شهر از دیگر اهداف گردهمایی امروز به شمار می‌رود.

محمد لطیفی مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان گیلان نیز در این گردهمایی نخبه‌پروری و نخبه‌یابی را دو رسالت مهم این اتحادیه عنوان کرد و بیان داشت: این تشکل در واقع شجره انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/612/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۰۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۷۵ میلیاردتومان برای خرید تجهیزات مدارس لرستان

 سرپرست جدید اداره کل آموزش و پرورش لرستان گفت:امسال ۷۵ میلیارد تومان برای خرید تجهیزات مدارس استان در نظر گرفته شده است.
یونس بهاروند با بیان اینکه مسؤولیت در نظام جمهوری اسلامی فقط فرصتی برای خدمت است و این موضوع بر من تکلیف شده است، افزود: تا وقتی در این مسؤولیت هستم، با تمام توان خدمتگزار فرهنگیان و دانش‌آموزان خواهم بود و در انجام آن کوتاهی نخواهم کرد.
سرپرست اداره کل آموزش و پرورش لرستان گفت:در دو سال گذشته، در لرستان ۲۱۶ مدرسه با اولویت مناطق محروم ساخته شده که در مقایسه با هشت سال دولت گذشته که ۲۰۳ مدرسه بود، درخور تحسین است.
وی با اشاره به اینکه سال گذشته ۲۱ میلیارد تومان برای خرید تجهیزات در لرستان هزینه شد، گفت: با مساعدت وزیر ۷۵ میلیارد تومان برای خرید تجهیزات مدارس از جمله تجهیزات آزمایشگاهی، ورزشی، کارگاهی در نظر گرفته شده است.
بهاروند دانش‌آموزان را امانت مردم در مدارس دانست و افزود: باید همه با هم تلاش کنیم تا کار‌های مثبت گذشته ادامه پیدا کند و به دور از حاشیه و سیاست‌زدگی، دستگاه تعلیم و تربیت را به کارکرد اصلی خود برسانیم.
وی خط قرمز خود را حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و کشور عنوان کرد و گفت:همه باید از نیرو‌های نظامی و امنیتی، به‌ویژه اقدام غرورآفرین سپاه پاسداران در عملیات تنبیهی «وعده صادق» قدردانی کنیم.
بهاروند با اشاره به هفته معلم افزود:دستگاه تعلیم و تربیت استان به دور از حاشیه‌ها فقط به‌دنبال اعتلای نظام تعلیم وتربیت دانش‌آموز تراز انقلاب اسلامی است.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • مدرسه، جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش‌آموزان
  • تاسیس انجمن در جهت کاهش آسیب اجتماعی در بین دانش‌آموزان
  • تاریخی: مدرسه جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش‌آموزان است
  • دشمن به دنبال ایجاد یاس و ترس در دل ماست/ مدرسه جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش آموزان
  • محمدرضا مقدسی عضو شورای سیاستگذاری جایزه ملی سرآمدان ایران شد
  • ضرورت توجه ویژه‌ به بیمه و امنیت شغلی کارگران
  • گزیده از سخنان ائمه جمعه شهرهای استان قم
  • اختصاص ۷۵ میلیاردتومان برای خرید تجهیزات مدارس لرستان
  • هر کسی رئیس مجلس شود شورای وحدت با او همکاری می‌کند
  • پیش بینی ۵۲ میلیارد اعتبار در حوزه عمرانی آموزش و پرورش رزن