Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیرو شکایت صورت گرفته باشگاه پرسپولیس از مجری شبکه یک صدا‌و‌سیما، جلسه رسیدگی، با حضور مشاور حقوقی این باشگاه و نامبرده در مجتمع شورای حل اختلاف برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، به اطلاع هواداران پرسپولیس می‌رساند: پیرو شکایت صورت گرفته ازمجری شبکه یک صدا و سیما، روز سه‌شنبه جلسه رسیدگی، با حضور، علیرضا قدیر، مشاور  حقوقی باشگاه و نامبرده در مجتمع شورای حل اختلاف برگزار و پس از شنیده شدن اظهارات طرفین، مقرر شد متشاکی رضایت باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس را جلب نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در همین راستا تاریخی برای جلسه بعدی، جهت اخذ نظر باشگاه پرسپولیس در ارتباط با رضایت یا عدم رضایت، تعیین گردید.

گفتنی است این مجری، پس از قهرمانی مقتدرانه پرسپولیس که منجر به اولین پوکر قهرمانی در تاریخ فوتبال ایران شد، در یکی از برنامه‌های خود به طعنه مسائلی را مطرح کرد. 

این مسئله با اعتراض بسیار زیاد هواداران، افکار عمومی و رسانه‌ها روبه‌رو شد و واکنش تعدادی از دیگر مجریان تلویزیون را نیز به همراه داشت و روابط عمومی شبکه یک سیما نیز در اطلاعیه‌ای از هواداران و باشگاه پرسپولیس دلجویی کرد. با این وجود، مجری مذکور در برنامه دیگری، مجددا، مسائلی را مطرح کرده بود.

انتهای پیام/4127

منبع: آنا

کلیدواژه: پرسپولیس صدا و سیما شکایت پرسپولیس از مجری باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۰۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت پرسپولیس از سپاهان به دلیل اهانت به بانوان

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در یک بازی پرهیجان در خانه مقابل سپاهان متوقف شد. هواداران سپاهان در این بازی پایین جایگاه بانوان پرسپولیس نشسته بودند که این موضوع جنجالی شد.

باشگاه پرسپولیس طی اطلاعیه‌ای نوشت: باشگاه پرسپولیس در حمایت از بانوان هوادار و شرافت و اخلاق در فوتبال، از طرق قانونی نسبت به رفتارها و شعارهای شرم آور هواداران سپاهان علیه بانوان حاضر در ورزشگاه، طرح شکایت خواهد کرد تا ارکان انضباطی و اخلاقی فوتبال به موضوع رسیدگی کنند.

گفتنی است؛ متاسفانه در جریان مسابقه پرسپولیس و سپاهان از هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس، به ویژه در بین دو نیمه، رفتارها و توهین‌های بسیار زشتی از سوی تماشاگران منتسب به رقیب سر زد که باور کردنی نبود.

این مساله به حدی بود که ماموران ناچار از تغییر جایگاه استقرار تماشاگران بانوان پرسپولیس شدند."

دیگر خبرها

  • ماجرای ادعای هک شدن شبکه ۲ تلویزیون چه بود؟
  • سریال‌های جدید تلویزیون/ از بدل علی مشهدی تا نمایش توان علمی کشور
  • واکنش شبانه به ادعای هک شدن شبکه ۲ تلویزیون
  • باشگاه سپاهان از پرسپولیس شکایت کرد
  • پاسخ سپاهان به شکایت پرسپولیس
  • «قصه های مجید» و «معصومیت از دست رفته»؛ تدارک تلویزیون برای آخر هفته
  • باشگاه سپاهان از پرسپولیس شکایت می‌کند
  • شکایت؛ پاسخ سپاهان به شکایت پرسپولیس
  • شکایت باشگاه سپاهان از پرسپولیس
  • شکایت پرسپولیس از سپاهان به دلیل اهانت به بانوان