Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان سینمایی و سمعی بصری با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ رمضانعلی حیدری خلیلی در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با ابراز خرسندی از این دیدار با اشاره به ظرفیت‌های استان در حوزه سینمایی گفت: اصفهان شهر دارای اولویت برای سرمایه گذاری در حوزه سینمایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان سینمایی و سمعی بصری با تاکید بر لزوم ایجاد بسته حمایتی خاص در حوزه فرهنگی سینمایی در اصفهان خاطرنشان کرد: سینما به عنوان یک رسانه گویای قدرتمند، و قدرت آفرین است که در تمامی ابعاد می‌تواند موثر باشد.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین رمضانعلی معتمدی نیز با اشاره به دغدغه‌های استان و شهر اصفهان در حوزه سینما اظهار امیدواری کرد سفر مسئولان سازمان سینمایی به اصفهان موجب رونق سینما در استان شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به ظرفیت‌های اصفهان در حوزه فیلمسازی با موضوعات دفاع مقدس، خانواده، طنز و... گفت: استان اصفهان ظرفیت‌های بسیار خوبی با توجه به نوع اقیلم، گویش و لهجه‌های متنوع و... داشته و حتی در اقصی نقاط استان لوکیشن‌های خوبی برای فیلمسازی وجود دارد.

وی با اشاره به وجود 54 سالن و 28 سینما و پردیس سینمایی در استان اظهار کرد: در بحث سرمایه گذاری، اصفهان جزو شهرهای دارای اولویت است به ویژه در مناطق محروم امکان ساخت سالن و یا بهره‌گیری از سینما سیار وجود دارد.

خاطرنشان می‌شود، این دیدار با حضور علی تاجیک مدیرکل ارزیابی عملکرد سازمان سینمایی 25 شهریور در دفتر مدیرکل انجام شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان مدیرکل فرهنگ و ارشاد هنر سینما مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان سازمان سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۱۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر مدیر کل دفتر موسیقی به بوشهر و شیراز

امیرحسین سمیعی مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فردا برای بررسی وضعیت فعالیت موسیقی استان‌های فارس و بوشهر به این دو استان سفر می‌کند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امیرحسین سمیعی مدیرکل دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فردا برای بررسی وضعیت فعالیت موسیقی استان‌های فارس و بوشهر به این دو استان سفر می‌کند.

مدیرکل دفتر موسیقی: در کنسرت قربانی ما پای قانون ایستادیم

 

قرار است سمیعی به همراه مسئول دفتر سرود و برخی از کارشناسان دفتر موسیقی، در این سفر ضمن بازدید از انجمن‌های موسیقی، با گروه‌های سرود، فعالان موسیقی، مدیران ارکسترهای استانی و مدیران ادارات کل فرهنگ و ارشاد استانی دیدار کند و از نزدیک در جریان مشکلات و مسائل آنان قرار گیرد.

همچنین در پایان این سفر دو روزه مدیر دفتر موسیقی ضمن بازدید از روند برگزاری جشنواره موسیقی خلیج فارس با هنرمندان حاضر در این جشنواره گفت‌وگو خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وزارت ارشاد: محمد خزاعی می‌ماند
  • تغییر رئیس سازمان سینمایی تکذیب شد
  • تغییر محمد خزاعی در سازمان سینمایی تکذیب شد
  • ابقای «محمد خزاعی» در سازمان‌ سینمایی
  • رئیس سازمان سینمایی تغییر می‌کند؟
  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در استان خوزستان
  • سفر مدیر کل دفتر موسیقی به بوشهر و شیراز
  • سفر مدیرکل دفتر موسیقی برای تعیین تکلیف کنسرت‌های موسیقی
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: می‌خواهیم فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» بسازیم
  • نهضت پلاتوسازی در دستور کار است/ برگزاری المپیاد هنر