Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-02@13:24:59 GMT

طرح تحقیق و تفحص از قرارداد ویلموتس کلید خورد

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۲۱۲۷۷

طرح تحقیق و تفحص از قرارداد ویلموتس کلید خورد

رئیس کمیته تربیت بدنی کمیسیون فرهنگی مجلس از کلید خوردن طرح تحقیق و تفحص قرارداد ویلموتس در این کمیته خبر داد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، احمد راستینه رئیس کمیته تربیت بدنی مجلس اظهار کرد: پس از حضور وزیر ورزش و اعضای فدراسیون فوتبال در کمیسیون اصل 90 مجلس، نمایندگان به هیچ عنوان از پاسخ‌های وزیر و رئیس فدراسیون فوتبال قانع نشدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم شهرکرد در مجلس یازدهم ادامه داد: بر اساس قوانین فیفا اگر در فدراسیون‌های ورزشی فسادی رخ دهد، دستگاه‌های بازرسی و نظارتی هر کشور می‌توانند به این پرونده‌ها ورود کنند.

وی با بیان اینکه بر اساس گزارشات واصله اهمال‌کاری و تخلف در پرونده ویلموتس محتمل است، اضافه کرد: این تخلفات در دو حوزه فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان رخ داده است. حتی شایعاتی مبنی بر فشار وزارت ورزش برای امضای قرارداد با ویلموتس به فدراسیون مطرح بوده که باید وزارت ورزش در این باره پاسخگو باشد و مستندات خود را ارائه کند.

افراد مذاکره‌کننده با ویلموتس باید مشخص شوند

راستینه یادآور شد: همچنین باید مشخص شود، فردی یا افرادی که قرارداد مستقیم با ویلموتس را تنظیم کرده‌اند، چه کسانی هستند؛ در حال حاضر نه‌تنها مذاکره‌کنندگان این پرونده مشخص نشده بلکه عوامل حقوقی ناظر بر قرارداد ویلموتس نیز در ایران و خارج از کشور مشخص نشدند و فدراسیون و وزارت ورزش پاسخ مستندی ارائه نکرده‌ است، لذا با استفاده از ابزار تحقیق و تفحص، مستندات لازم ظرف مدتی مشخص به کمیته تفحص ارائه و مستندات مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرد.

وی با یادآوری اینکه این تحقیق و تفحص جدا از گزارشی است که کمیسیون اصل 90 در حال تدوین آن است، گفت: کمیسیون اصل 90 پس از اتمام بررسی‌های خود نتیجه بررسی‌های خود را به شاکیان پرونده و دستگاه‌های قضایی گزارش می‌دهد که در پرونده تفحص نیز از این گزارش استفاده خواهد شد.

رئیس کمیته تربیت‌بدنی کمیسیون فرهنگی مجلس، ورود مجلس به این پرونده با در نظر گرفتن اساسنامه فدراسیون فوتبال و قوانین فیفا است و قطعاً در این مسیر از حقوق مردم ایران دفاع خواهد شد.

انتهای پیام/4129/

منبع: آنا

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال وزیر ورزش احمد راستینه فدراسیون فوتبال تحقیق و تفحص وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۱۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیسی‌ها و سپاهانی‌ها در کمیته انضباطی

کمیته انضباطی فدراسیون اعلام کرد؛ نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان جهت ادای توضیحات بابت رفتار تماشاگران منتسب به دو تیم در بازی روز چهارشنبه ۱۴۰۳/۰۲/۱۲، به کمیته انضباطی فدراسیون فراخوانده شدند.

دیدار شب گذشته دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید، اما حواشی این بازی زیاد بود و حتی یک اخراجی هم داشت.

 

دیگر خبرها

  • پرسپولیسی‌ها و سپاهانی‌ها در کمیته انضباطی
  • اروپا از تخلفات فیس‌بوک و اینستاگرام تحقیق می‌کند
  • مناف هاشمی: مجلس ردیف بودجه رویداد‌های بین المللی را حذف کرد/ بالای ۳۵ سهیمه المپیک خواهیم داشت
  • نشست مشترک کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی و مسئولین کمیته ملی المپیک
  • تأکید نماینده مردم شهرستان بروجن بر تصویب و اجرایی شدن تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو
  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • خسروی‌وفا: توان ورزش ما بسیار فراتر از اینهاست
  • وعده رئیس کمیته فوتسال برای تمدید قرارداد شمسایی
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد