Web Analytics Made Easy - Statcounter

مریم بخشی مدیر کل ورزش و جوانان گیلان در گفتگویی اختصاصی با برنا اظهار داشت : تیم سپیدرود رشت شرایط واگذاری را دارد و مقرر گردیده تیمی با هماهنگی نهادهای مختلف و ذیربط برای واگذاری این تیم تصمیم گیری نمایند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ مریم بخشی مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان در گفتگویی اختصاصی با برنا در خصوص شرایط واگذاری تیم سپیدرود رشت و روند آن اظهار داشت : یک تیم حسابرسی مسایل مالی تیم سپیدرود را مورد بررسی قرار داده و میزان بدهی ها و قراردادهای واقعی این تیم دقیقا مبلغ آن مشخص شده است و سپیدرود رشت تقریبا در شرایط واگذاری قرار دارد و افرادی هم از دو مسیر مختلف تقاضای خرید تیم را دارند و پیگیر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی در خصوص تصمیم گیرندگان و نقش نهادهای مختلف در واگذاری سپیدرود افزود : مقرر شده که کمیته ای تشکیل شود با هماهنگی فرمانداری شهرستان رشت ، اداره کل ورزش و جوانان استان ، هیات فوتبال گیلان و عزیزان حوزه ی نظارتی و امنیتی و نماینده ی محترم دادستانی تا بتوانیم با توجه به اینکه وضعیت مالکیتی سپیدرود نیز به سرانجام باید برسد در خصوص مالکیت این تیم تصمیم بگیریم .

بخشی ادامه داد : افرادی که تمایل و آمادگی خرید تیم را دارند می توانند درخواست خود را به صورت مکتوب به اداره کل ورزش و جوانان اعلام کنند و قطعا در کمیته مذکور مورد بررسی قرار می گیرد و اگر وضعیت مالی و امنیتی آنان مورد تایید قرار بگیرد قطعا می توانند در این مسیر به تیم سپیدرود کمک کنند .

تیم سپیدرود تیمی ریشه دار است و همه ی ما علاقمندیم که اتفاقات خوبی برای این تیم رقم بخورد و جایگاه خود را در لیگ های کشوری پیدا کند .

بخشی در خصوص دیگر تیم شهر رشت " داماش" گیلان و وجود متقاضیانی برای خرید این تیم و بردن امتیاز آن به خارج از استان گفت : در خصوص تیم فوتبال داماش گیلان تاکنون هیچ خریداری به اداره کل ورزش و جوانان استان مراجعه نکرده و قطعا هیچ فردی نمی تواند تایید کند که امتیاز تیم داماش که با سختی های فراوان کسب شده در استان گیلان و مدیر عامل و مالک این تیم زحمات زیادی را کشیده اند تا تیم به این جایگاه برسد به این سادگی امتیازش از استان خارج شود و ما در خصوص تمامی تیم های استان این حساسیت را داریم که باید همچنان حفظ شوند و در سطح استان فعال باشند.

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان در زمینه ی روند بازسازی استادیوم عضدی رشت گفت :   سکوهایی که ریخته شده بود در حال بازسازی است و روند بتن ریزی و شمع کوبی آن در حال انجام است .قرارداد پیمان با پیمانکار یکساله است . پیمانکار یک پیمانکار بومی است و بلافاصله پس از شروع قرارداد کار را آغاز کرده است خوشبختانه پروژه را به سرعت پیش می برد و تمام تلاشمان را می کنیم که اعتبارات سال 98 را ظرف 6 ماه به جمع بندی برسانیم تا بتوانیم اعتبار سال 99 را هم که با زحمات زیاد مسوولین استانی و قول مساعدی که دکتر نوبخت برای تخصیص مرحله دوم اعتبارات عنوان کرده اند ان شاالله بتوانیم مبلغ بعدی را نیز با اعتبار ایجاد سه سکویی که کاملا ریخته شده جمع بندی کنیم و به بهره برداری برسانیم.

وی در خصوص جلسه ی امروز خود با فرماندار شهرستان رشت در خصوص تیم سپیدرود گفت : در مورد نهایی شدن نحوه انتخاب خریدار مواردی مطرح شد و متقاضیان محترم می توانند تا پایان وقت اداری روز شنبه 29 شهریور ماه تقاضا و طرح و برنامه ی خود را به صورت مکتوب به اداره کل ورزش و جوانان استان تحویل دهند و در نحوه خصوص پرداخت بدهی های تیم سپیدرود و برنامه ای که برای پیشبرد شرایط و آینده تیم دارند به صورت طرح و برنامه مطرح کنند و درخواست های رسیده به اداره کل در کمیته ی ذکر شده مورد بررسی قرار می گیرد و در صورت صلاحدید افراد در زمینه ی مالی و امنیتی تیم به فرد مربوطه واگذار خواهد شد .

وی تاکید کرد : امیدواریم واگذاری سپیدرود رشت با توجه به متقاضیانی که اعلام آمادگی می شوند تسریع گردد تا این تیم  فصل نقل و انتقال و شروع لیگ را از دست ندهد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: داماش گیلان سپیدرود رشت تیم داماش مدیر کل ورزش و جوانان گیلان کل ورزش و جوانان استان اداره کل ورزش و جوانان تیم سپیدرود سپیدرود رشت اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۱۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط جدید خرید پژوپارس برای ثبت نامی های سامانه یکپارچه

شرایط انتخاب و واریز وجه برای بخشی از متقاضیان خودرو پارس XU۷P براساس اولویت ثبت نامی اعلام شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ایران خودرو طی اطلاعیه ای اعلام کرد با توجه به امکان تولید خودرو پژو پارس تا پایان بهار 1403، شرایط انتخاب و واریز وجه برای بخشی از متقاضیان خودرو پارس XU7P براساس اولویت ثبت نام به شرح جداول پیوست ایجاد شده است.

متقاضیان فوق میتوانند طی مدت 10 روز نسبت به انتخاب و واریز وجه اقدام نمایند.

توضیحات:
کلیه شرایط عمومی و اختصاصی بخشنامه های فراخوان اولویت های سامانه یکپارچه فروش خودرو (متقاضیان عادی) در خصوص متقاضیان این بخشنامه لازم الاجرا خواهد بود.

در صورت انتخاب شرایط نقد و اقساط، هزینه ترهین به مبلغ 4.400.000 تومان در هنگام ثبت نام و واریز وجه پیش پرداخت دریافت و هزینه فک رهن پس از پایان اقساط و قبل از خروج از رهن دریافت خواهد شد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شرایط جدید خرید پژوپارس برای ثبت نامی‌های سامانه یکپارچه
  • شرایط جدید خرید پژوپارس برای ثبت نامی‌ها
  • اینفوگرافیک| قیمت خودروهای وارداتی
  • شرایط جدید خرید پژوپارس برای ثبت نامی های سامانه یکپارچه
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • نیروی زمینی ارتش ۴۶ هزار شهید تقدیم نظام کرده است
  • ۵۱ میلیون ایرانی گواهی‌نامه رانندگی دارند
  • پیست موتورسواری غیراستاندارد بندرعباس، چالشی جدی
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • پیست موتورسواری بندرعباس غیراستاندارد و حادثه‌آفرین ‌است