Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@19:17:37 GMT

نقشه‌های زن سارق برای خروج از کشور نقش برآب شد

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۲۱۷۵۴

رییس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری زن نظافتچی خبر داد که پس از سرقت ۹ میلیارد ریالی از منزل صاحبکار خود، قصد خروج از کشور را داشت.

به گزارش میزان، سرهنگ کارآگاه سید علی شریفی گفت: اواخر مرداد ماه سال جاری پرونده‌ای مبنی بر سرقت منزل در کلانتری ۱۰۱ تجریش تشکیل و به دستور مقام قضائی برای رسیدگی تخصصی به پایگاه یکم پلیس آگاهی ارجاع و در اختیار کارآگاهان این پایگاه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: شاکی در خصوص نحوه وقوع سرقت اظهار داشت، صبح روز بیستم و هفتم مرداد ماه منزل خود در محله قیطریه را ترک و شب هنگام به منزل مراجعه کردم که متوجه به هم ریختگی منزل و به سرقت رفتن مقداری طلا و جواهر، یک قاب ساعت مچی برند و البسه برند به ارزش تقریبی ۴ میلیارد ریال شدم.

رییس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ تصریح کرد: کارآگاهان پس از اخذ دستورات قضائی به تحقیاقت میدانی در محدوده جرم پرداختند که مشخص شد، فردی به هویت سمیرا که به عنوان خدمتکار و نظافتچی پاره وقت در استخدام شاکی بوده ساعت ۲ بعد از ظهر بدون هماهنگی وارد منزل شاکی شده و پس از گذشت حدود ۲۰ دقیقه از منزل خارج شده است.

این مقام انتظامی بیان داشت: با جمع بندی سرنخ‌های کشف شده از محل وقوع جرم برای کارآگاهان محرز شد سرقت توسط سمیرا انجام شده است و متهم بلافاصله پس از سرقت اموال را تبدیل به ارز خارجی کرده و قصد خروج غیر قانونی از کشور را دارد.

سرهنگ شریفی در ادامه گفت: کارآگاهان با پی بردن به نقشه سارق و اینکه قصد خروج از کشور از طریق مرز‌های زمینی غربی کشور را دارد با هماهنگی‌های قانونی و اخذ نیابت قضائی موفق شدند متهم را در نهم شهریور ماه دستگیر و به پلیس آگاهی تهران انتقال دهند.

این مقام پلیسی ابراز داشت: سمیرا در بازجویی‌ها ضمن اعتراف به جرم سرقت گفت: مدرک کارشناسی ارشد در رشته حسابداری را مدتی قبل اخذ کردم و شغلی که مرتبط با رشته تحصیلی ام باشد پیدا نکردم و با توجه به اینکه ازمنزل پدری ترد شده بودم برنامه ریزی کردم که در منازل افراد متمول مشغول به کار شوم و پس از جلب اعتماد آن‌ها هم زمان از منازلشان طلا وجواهرات سرقت و پس از فروش آن‌ها تبدیل به دلار وارز خارجی کنم.

سرهنگ شریفی با اشاره به اینکه در پرونده دیگری خواهر شاکی نیز از سرقت اموالش در پایگاه سوم به ارزش ۵ میلیارد ریال شکایت کرده بود، گفت: متهم به ارتکاب سرقت از خواهر مال باخته نیز اعتراف کرد.

رییس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: در این رابطه سه مالخر شناسایی و ضمن دستگیری هر سه متهم اموال شاکیان در مخفیگاه آنان شناسایی شد.

وی در پایان افزود: هر ۴ متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: فیلم خورشید روح الله زم حسین انصاریان قرارداد الجزایر توافق اسرائیل و بحرین نقشه زن سارق خروج از کشور فیلم خورشید روح الله زم حسین انصاریان قرارداد الجزایر توافق اسرائیل و بحرین پایگاه یکم پلیس آگاهی پلیس آگاهی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۱۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل مادر با دمبل به دلیل اعتراض به به‌هم ریختن خانه

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری مردی که مادرش را با ضربات دمبل به قتل رسانده بود، خبر داد.

 سردار علی ولیپور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: چندی قبل ماموران کلانتری ۱۰۲ پاسداران از طریق تماس تلفنی با اداره دهم پلیس آگاهی از قتل زن میانسالی در خانه‌اش با خبر شده و برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند. همزمان با دستور مقام قضایی، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ نیز در محل حاضر شده و رسیدگی به پرونده بر عهده آنان قرار گرفت.

وی ادامه داد: تیم جنایی با ورود به خانه موردنظر با جسد زن میانسال در حالی که با ضربات جسم سخت به قتل رسیده بود مواجه شدند. تحقیقات اولیه در این خصوص آغاز و در جریان آن همسایه‌ها که متوجه صدای درگیری در خانه زن میانسال شده بودند به کارآگاهان گفتند که در این خانه یک مادر و پسر با هم زندگی می‌کنند و وقتی صدای درگیری را شنیدند به خانه آنها آمده و با جسد زن میانسال رو به‌رو شده و با پلیس تماس گرفته‌اند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به ادامه تحقیقات پلیس گفت: باتوجه به سالم بودن در ورودی و صدای مشاجره پسر جوان با مادرش قبل از جنایت، احتمال دست داشتن او در قتل مطرح شد. در ادامه کارآگاهان خیلی زود پسر جوان را در یکی از خیابان‌های شرق تهران شناسایی و وی را در یک عملیات دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

وی با اشاره به انجام بازجویی از متهم گفت: متهم که حالت روحی و روانی مناسبی نداشت در جریان بازجویی‌ها مدعی شد که روز حادثه مادرش اعتراض کرده که چرا خانه را بهم ریخته است و سر این موضوع باهم دعوایشان شده است، در ادامه این فرد عصبانی شده و با وزنه بدنسازی ضرباتی را به او وارد کرده است و زمانی که به خود آمده متوجه شده که دیگر نفس نمی‌کشد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به تشکیل پرونده برای این فرد، گفت:  با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای سیرمراحل قانونی به زندان اعزام شد.

منبع: ایسنا

tags # قتل ، قتل خانوادگی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • متروسواران بخوانند؛ شگرد عجیب سرقت که تازه کشف شد!
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • قتل مادر با دمبل به دلیل اعتراض به به‌هم ریختن خانه
  • هشدار؛ متروسواران تهرانی حتما بخوانند!
  • شگرد عجیب سرقت در مترو
  • سرقت از مردم در پوشش کمک برای خرید بلیت مترو
  • ­سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
  • سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو