Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@16:14:09 GMT

جوکوویچ اخراج از تنیس اپن آمریکا را فراموش کرد

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۲۱۷۷۲

جوکوویچ اخراج از تنیس اپن آمریکا را فراموش کرد

مرد شماره یک جهان با پیروزی در تنیس مسترز رم حادثه تلخ در اپن آمریکا را فراموش کرد.

به گزارش ایسنا، نواک جوکوویچ ۹ روز پس از اخراج از تنیس اپن آمریکا به خاطر کوبیدن توپ (ضربه غیر عمد) به داور خط، در میادین حاضر شد. مرد شماره یک جهان با یک پیروزی آسان برابر سالواتوره کاروسو به دور سوم مسترز رم صعود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنیسور صربستانی با این برد دوباره لبخند بر لبانش برگشت و آن اتفاق تلخ در دومین گرند اسلم سال را فراموش کرد. او در بازی امروز با نتایج ۶ بر ۳ و ۶ بر ۲ پیروز شد.

جوکوویچ پس از این رقابت در نشست خبری درباره مسائل مهمی صحبت کرد. به نوشته اسپورت، مرد شماره یک جهان پیش از آغاز اپن آمریکا در توئیترش اعلام کرد روی ایجاد اتحادیه ای مستقل کار می کند که انجمن بازیکنان حرفه ای تنیس (PTPA) نام دارد. البته برخی از تنیسور ها مانند رافائل نادال و راجر فدرر با تشکیل این اتحادیه مخالفت کردند. جوکوویچ در این رابطه اظهار کرد: من با آندره‌آ گوندنزی (رییس ATP) ملاقات کردم. یک ساعت و نیم در کنار هم بودیم. هیچ مشکلی با او نداشتم. همیشه رابطه خوبی با هم داشتیم‌. سال هاست همدیگر را می شناسیم. دلیل اصلی تشکیل  انجمن این نیست که می خواهیم با ATP مبارزه کنیم. خیلی از افراد داستان انجمن بازیکنان را نمی دانند. 

او در ادامه اظهار کرد: هر کسی نظر خودش را دارد اما هیچ کس نگفت که می خواهیم ATP را بایکوت کنیم یا از آن جدا شویم. می خواهیم در کنار این سازمان کار کنیم. می خواهیم زنان هم  در انجمن ما حضور داشته باشند. دوست داریم به زودی این کار را انجام دهیم. در حال پیشرفت هستیم. معتقدم که می توانیم در کنار ATP کار کنیم  و همه با هم متحد باشیم. 

تنیسور صربستانی افزود: تنها در حد سلام و احوالپرسی با نادال صحبت کردم. درباره سیاست تنیس حرف نزدیم. در این تورنمنت این اتفاق نخواهد افتاد. شاید پس از مسترز رم گفت و گو کردیم. 

جوکوویچ در پایان درباره وضعیت خود پس از پیروزی امروز (چهارشنبه) گفت: من با این برد شادی را پیدا نکردم چون همیشه در زندگی شاد هستم. تنها از یک برد در یک بازی خوشحال نمی شوم. گفته بودم که نخستین بار بود چنین اتفاقی (حادثه نیویورک) را تجربه می کنم. از لحاظ ذهنی چهار، پنج روز مشکل داشتم. سپس یک آماده سازی خوب داشتم. هیجانزده بودم که می توانم پس از آن حادثه در یک بازی رسمی حضور داشته باشم چون می خواستم همه مسائلی که برایم مشکل ساز شده بود را پشت سر بگذارم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نواک جوکوویچ تنیس مسترز رم تنیس اپن آمریکا اپن آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۱۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | بدرقه صدای فراموش‌نشدنی ورزش

تعداد بازدید : 18 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دکتر پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما: زنده‌یاد اسکویی استاد، همکار، الگوی اخلاق و پیشکسوت ما در رسانه ملی بود. امروز همکاران زنده‌یاد اسکویی شهادت می‌دهند که جز خوبی، اخلاق، تواضع و بزرگ‌منشی از او ندیدند.

دیگر خبرها

  • داوید دخیا و سیوهایی که هیچوقت فراموش نمی‌کنیم / فیلم
  • بورسیه دانشجویان اخراج شده از دانشگاه‌های آمریکا
  • صدرنشینی جوکوویچ و صعود روبلف به رده ششم رنکینگ ATP
  • دانشجویان خارجی حاضر در تظاهرات از آمریکا اخراج می شوند!
  • ببینید | بدرقه صدای فراموش‌نشدنی ورزش
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • درخواست آمریکا از قطر برای اخراج سران حماس
  • دانشگاه رازی آماده پذیرش دانشجویان و اساتید اخراجی آمریکا
  • نامه ۴۸ دفتر اتحادیه مستقل به دانشجویان آزادی‌خواه آمریکا