Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@03:56:59 GMT

۶۰۰ میلیارد ریال برای بیمارستان رازوجرگلان مصوب شد

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۲۱۹۱۲

۶۰۰ میلیارد ریال برای بیمارستان رازوجرگلان مصوب شد

سردار ابوالقاسم چمن، چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این بیمارستان ۶۰ تختخوابی در منطقه مرزی راز و جرگلان ایجاد خواهد شد و با ساخت آن به مطالبه چندین ساله مردم این خطه محورم پاسخ داده خواهد شد.

وی افزود: ردیف اعتباری ساخت این طرح توسط دولت مصوب شده است و قرارگاه خاتم الانبیا (ص) به عنوان مجری طرح، پس از ساخت آن را برای تجهیز امکانات و نیرو، تحویل دانشگاه علوم پزشکی استان می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: همچنین قرارگاه خاتم الانبیا (ص) به دیگر نیازها و پروژه های زیرساختی استان از جمله راه، معدن، صنایع پایین دستی واحدهای بزرگ صنعتی و دیگر حوزه ها ورود پیدا خواهد کرد که پیش نویس این موارد به قرارگاه مرکزی ارسال شده و در انتظار موافقت و عملیاتی شدن آن هستیم.

وی اظهار داشت: خراسان شمالی در شمار پنج استان کشور است که علیرغم فقر و ضعف های بسیار زیرساختی، تاکنون از خدمات عمرانی قرارگاه خاتم الانبیا (ص) بی نصیب مانده است.

شهرستان راز و جرگلان با ۷۰ هزار نفر جمعیت از داشتن بیمارستان بی‌بهره است و مردم این منطقه ناگزیرند برای دریافت خدمات درمانی فاصله چند ده کیلومتری آن تا شهرستان مانه و سملقان و یا بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی را طی کنند.  

این شهرستان که در شمالی‌ترین نقطه استان قرار دارد، هم مرز با کشور ترکمنستان بوده و دارای ۳ بخش مرکزی، جرگلان و غلامان است.
استان ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی، ۹ مرکز درمانی با هزار و ۳۰۰ تخت بیمارستانی دارد.

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران راز و جرگلان خراسان شمالی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص)

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران راز و جرگلان خراسان شمالی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا ص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران راز و جرگلان خراسان شمالی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا ص اخبار کنکور خاتم الانبیا خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۱۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عوامل پشتیبانی جیش العدل در راسک بازداشت شدند

آفتاب‌‌نیوز :

روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه اعلام کرد: به اطلاع امت شهیدپرور ایران اسلامی می‌رساند بامداد امروز رزمندگان قرارگاه قدس طی یک عملیات مشترک اطلاعاتی و عملیاتی با اداره کل اطلاعات استان سیستان و بلوچستان چند تن از عوامل تامین و پشتیبانی کننده که نقش محوری در دو عملیات گروهک تروریستی جیش الظلم در تاریخ‌های ۲۴ آذر ۱۴۰۲ در ستاد انتظامی و ۱۶ فروردین سال جاری در سپاه شهرستان راسک را داشته و در مدرسه دینی انوارالحرمین روستای پشامگ از توابع این شهرستان مخفی شده بودند را با همکاری مردم شریف منطقه شناسایی و دستگیر نمودند.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • عوامل پشتیبانی جیش العدل در راسک بازداشت شدند
  • زلزله شدید خراسان شمالی را لرزاند
  • صدور مجوز زیست‌محیطی برای معدن آلبلاغ خراسان شمالی مصوب شد
  • اجرای بزرگ‌ترین پروژه درمانی خراسان شمالی آغاز شد
  • آغاز بزرگ‌ترین پروژه درمانی خراسان شمالی/ کلنگی که در نهایت بر زمین خورد
  • پیش‌نویس نقشه راه فرهنگی شاهرود تدوین شود
  • مشارکت قرارگاه خاتم الانبیا در ساخت مسکن ملی در آذربایجان غربی
  • مشارکت قرارگاه خاتم الانبیا در ساخت مسکن در آذربایجان غربی
  • تشکیل ۳۰۳۵ پرونده تخلف در استان خراسان شمالی
  • راز صاحب سینما می‌شود