Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسینی گفت: کارگروه هایی نسبت به طراحی و تولید مد های ایرانی اسلامی در استان گلستان راه اندازی شود.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «سید مرتضی حسینی امین» عصر امروز(چهارشنبه 26 شهریور) در ستاد ساماندهی امور جوانان استان گلستان با اشاره به قانون تسهیل ازدواج جوانان اشاره و اظهار کرد: با دستگاه های متولی جهت ارتقاء و اجرای طرح عفاف و حجاب در سطح استان برگزار کردیم و هدف از اجرای این طرح کاهش آسیب های ناشی از بی حجابی و بی عفتی، کاهش آمار طلاق و آشنایی جوانان با آثار مثبت حجاب و عفت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مؤسس مؤسسه یاسین جوان با بیان اینکه نسبت به بررسی علل افزایش پوشش نامناسب در سطح شهر اقدام شد، متذکر شد: در بحث تهاجم فرهنگی به شدت حجاب مورد حمله قرار گرفته است، ایجاد ذهنیت نادرست، کاهش حضور فیزیکی بانوان محجبه در اماکن پرتردد، حضور مدلینگ ها با پوشش نامناسب در سطح شهر، عدم حمایت از تولیدکنندگان استانی و عدم مطالبه گری اقشار مختلف از عواملی است که باعث افزایش میزان بی حجابی در سطح جامعه شده است.

 

وی گفت: با ایجاد کارگروه مد ایرانی، ایجاد کانال تبلیغات مدل ایرانی در فضای مجازی، تبلیغات مد ایرانی در پایه استندهای شهری، تبلیغات مد ایرانی در صدا و سیما و خبرگزاری، دانشگاه ها و مدارس و دستگاه های اجرایی می توانیم نسبت به ترویج پوشش مناسب اقدام کنیم.

 

مؤسس مؤسسه یاسین جوان ابراز داشت: همکاری مدیران برای خرید پوشش های جدید برای کارکنان و جامعه هدف و همکاری اداره امور مالیاتی برای کاهش مالیات صنف تولیدکنندگان پوشاک ایرانی و اسلامی، ساخت تئاتر و انیمیشن با هدف تبلیغات حجاب و برگزاری کرسی های آزاداندیشی نیز می تواند در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب مؤثر باشد.

 

حسینی امین بیان کرد: باید کارگروه های طراحی و تولید مدهای ایرانی و اسلامی در استان گلستان راه اندازی شود و باید نسبت به ایجاد انگیزه های تشویقی برای طراحان و تولیدکنندگان این حوزه توسط دستگاه های اجرایی اقدام شود.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: حسینی امین مد و لباس عفاف و حجاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۱۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عمره‌گزاران ایرانی لباس احرام به تن کردند

به گزارش خبرگزاری مهر، زائران عمره‌گزار ایرانی بعد از پنج روز اقامت در مدینه منوره و زیارت مرقد رسول الله (ص)، ائمه بقیع و شهدای احد شب گذشته در مسجد شجره حاضر شده و لباس احرام بر تن کردند.

زائران کاروان کرمانشاه در مسجد شجره یکی از میقات‌های هفتگانه به نیت عمره از لباس دنیوی خارج شدند و لباس بندگی و پاکیزگی احرام را به تن کردند.

عمره گذاران در حالی به سوی کعبه راهی شدند که با گفتن تلبیه، لبیک اللهم لبیک، در فضایی معنوی و روحانی رهسپار مکه مکرمه شدند.

گفتنی است یک کاروان از زائران استان کردستان نیز پیش تر راهی مکه مکرمه شد و این دو کاروان اولین کاروان های زائران ایرانی بعد از تعطیلی ۹ ساله عمره بودند.

مسجد شجره که مسجد ذوالحلیفه نیز نامیده می شود، از مساجد تاریخی منطقه مدینه است که در هشت کیلومتری جنوب غربی مسجدالنبی و در مسیر مکه قرار دارد. این مسجد، میقات کسانی است که برای عمره تمتع و عمره مفرده از مدینه به مکه می روند.

کد خبر 6092470

دیگر خبرها

  • به اسم آزادی به کام برهنگی!
  • تبریک شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به معلمان و کارگران
  • حمایت از معلمان و کارگران بسترساز تحقق شعار سال خواهد شد
  • دشمن چگونه سعی در عرفی‌سازی بی‌حجابی در جامعه‌ دارد؟
  • دانشگاه آزاد سمنان میزبان نخستین مسابقه ملی «طراحی و دوخت»
  • عمره‌گزاران ایرانی لباس احرام به تن کردند
  • ممنوعیت فروش لباس‌های نامتعارف در واحد‌های تجاری
  • ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف اردبیل
  • طرح ملی درس عفاف و حجاب در طراحی پارچه و لباس دانشگاه های هنر
  • تسریع و تسهیل انواع تست کمک‌فنر‌ها با تولید مولتی‌تستر ایرانی ممکن شد