Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@03:54:07 GMT

ابتلای 3 هزار و 506 زنجانی به کووید 19

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۲۲۰۶۶

ابتلای 3 هزار و 506 زنجانی به کووید 19

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، کرونا و عوارض فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی آن حدود هفت ماه است که دامن جامعه بشری را در بر گرفته است.

اما گویا نزدیک شدن به پاییز نگرانی‌ها از شیوع ویروس کرونا را افزایش داده است که بر اساس گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، این افزایش در استان زنجان هم مشاهده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان آمار تجمیعی بیماران بستری شده در بیمارستان‌های استان زنجان را 10 هزار و 669 نفر نشان می‌دهد.

براساس همین گزارش از اسفندماه سال‌گذشته تاکنون ابتلای قطعی 3 هزار و 506 نفر در استان زنجان به کووید 19 بر اساس تست‌های آزمایشگاهی ثابت شده که 3 هزار و 19نفر از آن‌ها بعد از بهبودی از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

بر اساس همین گزارش در حال حاضر 331 نفر در بیمارستان‌های استان زنجان به دلیل ابتلا به کووید 19 و یا مشکوک بودن بستری هستند که 15 مورد از این آمار جزو مبتلایان روز هستند.

همچنین طی مدت زمان شیوع ویروس کرونا 466 نفر جان خود را از دست داده‌اند که دو نفر از آن‌ها جزو آمار روزانه بوده‌اند.

انتهای پیام/73004/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: استان زنجان دانشگاه علوم پزشکی بیمارستان بیماران بستری استان زنجان بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۲۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهام سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران واگذار نشده است

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس گزارش دیوان محاسبات کشور سقف سهم سازمان تأمین اجتماعی در بانک رفاه کارگران ۳۳ درصد تعیین شده است در حالی که بیش از ۹۹ درصد سهام این بانک در اختیار سازمان تأمین اجتماعی است.

بر اساس این گزارش، سازمان تأمین اجتماعی و بانک رفاه کارگران مکلف بوده اند که سهام مازاد بر ۳۳ درصد را واگذار نمایند اما تاکنون اقدامی در این خصوص صورت نگرفته است.

کد خبر 6098010 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • راننده امانتدار زنجانی کیف پر از پول و سکه را به صاحبش برگرداند
  • سهام سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران واگذار نشده است
  • زنجانی‌ها منتظر بارش تگرگ باشند
  • ابتلای درختان نارنج شیراز به بیماری نماتد
  • دریافتی ماهانه ایتام زنجانی به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید
  • تغییرات آب و هوایی می‌تواند منجر به افزایش ویروس‌هایی مانند کووید شود
  • ۸۹۰ معلول زنجانی در حوزه ورزش فعالیت می کنند
  • ۸۹۰ ورزشکار معلول زنجانی در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت می‌کنند
  • بهره‌مندی ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر