Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل زندان‌های لرستان گفت: در زندان ‌های استان کلیه حقوق زندانیان برای برخورداری از امکانات و ظرفیت‌های آموزشی، فرهنگی و اجرای سنت‌های اعتقادی آن‌ها مورد احترام قرار می‌گیرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، مراسم تجلیل از خادمان زندان‌های لرستان عصر امروز  با حضور مدیرکل زندان‌های لرستان، مدیر کل اوقاف و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عبدالمجید کشوری مدیرکل زندان‌های لرستان در این مراسم با بیان اینکه پاداش حضور در مراسم‌های بزرگداشت ائمه اطهار (ع) به طور حتم از طرف این بزرگواران به طرق مختلف در زندگی محبان اهل بیت (ع) ساری و جاری می‌شود، اظهار داشت: قدردانی از خادمانی که در دهه اول محرم شور و شوق وصف ناپذیری را در زندان‌های استان سبب شدند کمترین عملی است که لازم است انجام شود.

وی افزود: کار فرهنگی در زندان‌ها به واسطه شرایط ویژه‌ای که بر آن‌ها حاکم است از ویژگی‌های خاصی برخوردار بوده که همین دلایل سبب می‌شود تا شکل و مدل اجرای برنامه‌های اصلاحی و تربیتی نیز متفاوت باشد.

کرمان| خرید گوشی اختصاصی برای فرزندان زیر 16 سال را هیچ کارشناسی در دنیا توصیه نمی‌کند1000 نفر از مددجویان زندانی در استان یزد از حبس رها شدند2زندانی محکوم به قصاص در استان بوشهر از چوبه‌دار رهایی یافتند

مدیرکل زندان‌های لرستان عنوان کرد: تصور عمومی بر این است که زندانی به عنوان فردی که مرتکب یک عمل مجرمانه شده به لحاظ اعتقادی نیز دچار شکست عقیدتی شده اما واقعیت امر آن است که نه تنها این اتفاق رخ نداده بلکه از عزاداری سنتی زندانیان لرستانی در زندان‌ها در دهه اول محرم که با اجرای آئین کهن گل مالی با شکوهی وصف ناشدنی برگزار شد می‌توان به وضوح جلوه‌های زیبایی از نهایت عشق و علاقه به ساحت مقدس سیدالشهدا (ع) را مشاهده کرد.

‌کشوری گفت: درست است که محبوس کردن زندانی به واسطه عمل مجرمانه‌ای که مرتکب شده در راستای اجرای قانون و تأمین امنیت جامعه است اما به واسطه مدل زندانبانی اسلامی ما، همه حقوق فرد زندانی برای برخورداری از امکانات و ظرفیت‌های آموزشی، فرهنگی و اجرای سنت‌های اعتقادی وی مورد احترام قرار می‌گیرد.

وی  تصریح کرد: امیدواریم  حضور گروه‌های جهادی و علاقه مندان به خدمت در زندانها منشأ برکات فراوان برای زندانیان شود.

انتهای پیام/645/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: زندان های لرستان زندان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۲۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک میلیاردی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس،‌مدیرکل زندان‌های فارس رهاورد برگزاری ۱۶ جشن گلریزان در استان را کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد اعلام کرد.
اسحاق ابراهیمی، با بیان اینکه پارسال بیش از ۶۵۰ زندانی جرایم غیر عمد از زندان‌های فارس با کمک خیران آزاد شده‌اند، گفت: در حال حاضر بیش از ۹۵۰ زندانی جرایم غیر عمد مالی در زندان‌های استان حضور دارند که چشم انتظار کمک خیران هستند.
وی دومین مرحله از پویش سهم من ۴۰ را نیز مورد استقبال مردم توصیف و اظهار کرد: بیش از ۶ هزار تراکنش تاکنون انجام و نزدیک به ۷ میلیون تومان در این حوزه جمع‌آوری شده است، ضمن اینکه شهروندان و هم‌استانی‌های عزیز در جریان باشند، کمک‌های هر نفر ۴۰ هزار تومانی آنان به تعداد اعضای خانواده، می‌تواند زمینه آزادی کل زندانیان جرایم غیر عمد را فراهم سازد و این برگ زرینی در تاریخ اجتماعی مردم فرهیم، نوع دوست و فرهنگ‌ساز استان خواهد بود.
رئیس ستاد دیه فارس یادآور شد: شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۰۳۰۹۶۱ به نام ستاد دیه استان فارس آماده دریافت کمک‌های مردم برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد استان و اهدای شادی به خانواده‌های بی پناه آنان است.

دیگر خبرها

  • آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • دانش‌آموزان بدهی ۳ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • دانش‌آموزان ۳ زندانی جرایم غیر عمد را آزاد کردند
  • دیدار چهره به چهره رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان
  • آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط هیئات کاشان
  • کمک میلیاردی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد
  • ۲۷۴ زندانی ندامتگاه قزلحصار با پابند الکترونیکی خارج از زندان هستند
  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی