Web Analytics Made Easy - Statcounter

انوشیروان محسنی بندپی در جلسه شورای آموزش‌وپرورش شهرستان‌های استان تهران با اشاره به ضرورت حفظ سلامت آحاد جامعه، اظهار داشت: بر اساس اعتقاد دانشمندان عوامل ارثی و محیطی بر هم زننده سلامت افراد است هر چه عوامل ارثی قوی باشد، اما اگر عوامل محیطی مدیریت شود می‌توان اثرات عوامل ارثی را کاهش داد.

وی افزود: در غربالگری ژنتیکی ازدواج نیز زمینه کاهش معلولیت زایی فراهم شده است، به علاوه ناراحتی‌های گوارشی نیز با تغذیه صحیح مهار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: ۵۶ درصد مرگ و میر‌ها در استان تهران ناشی از بیماری‌های قلبی و عروقی است که با تحرک و ورزش قابل مدیریت است، ۲۰ درصد مربوط به سوانح و حوادث، ۱۰ درصد ناشی از سرطان ها، ۱۰ درصد مربوط به بیماری‌های تنفسی و سایر عوامل نیز ۴ درصد را به خود اختصاص می‌هد.

وی تاکید کرد: به منظور کنترل وزن دانش آموزان در قالب طرح کوچ به عنوان اقدام فرابخشی ضروری است که همه دستگاه‌ها همکاری و هم افزایی لازم را به عمل آورند.

بندپی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به ضرورت کنترل وزن در میان دانش آموزان، گفت: توسعه کمی و کیفی حمل و نقل عمومی جهت کاهش میزان استفاده از سرویس‌های مدارس و توسعه فضا‌های ورزشی باید مدنظر قرار گیرد.

وی افزود: ساخت ورزشگاه خوب است منتها باید زمینه توسعه امکانات ورزش‌های همگانی و امکان دسترسی عمومی به وسایل ورزشی فراهم شود به علاوه صداو سیما نیز در زمینه تبلیغ کالا‌های مضر از جمله چیپس و پفک و ... باید رویکرد جدیدی اتخاذ کند چراکه چنین تبلیغاتی ممنوع است.

استاندار تهران تاکید کرد: در مدارس استان تهران وسایل ورزشی بایستی توسعه پیدا کند و بخشی از کمک‌های مومنانه نیز به اقلام ورزشی اختصاص یابد تا زمینه ارتقا فعالیت‌های ورزشی در میان دانش آموزان فراهم شود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: استاندار تهران پارسی خبر فضای ورزشی مدارس شورای آموزش و پرورش عوامل ارثی استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۲۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۳ برابری پرورش مرغ گوشتی در تهران

معاون استاندار تهران گفت: میزان خودکفایی تولید مرغ در استان تهران از چهار درصد به ۱۲ درصد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد علی‌مهری اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۱۲ درصد مصرف روزانه مرغ استان تهران در داخل استان تولید می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای احداث دو مگافارم در ری و فیروزکوه، افزود: برنامه‌ریزی اولیه برای احداث دو مگافارم در شهرستان ری و فیروزکوه انجام شده تا خودکفایی استان تهران به ۳۰ درصد افزایش پیدا کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با تاکید بر افزایش تولید خاطرنشان کرد: در سال گذشته ۱۹ واحد راکد مرغ‌داری استان تهران احیا شد که موجب افزایش جوجه‌ریزی از ۵۰۰ هزار قطعه به یک میلیون و ۷۰۰ هزار قطعه شد.

منبع: فارس

کد خبر 747811

دیگر خبرها

  • پروژه قزوین-رحیم آباد-کلاچای می‌تواند پیشران توسعه باشد
  • رشد ۳ برابری پرورش مرغ گوشتی در تهران
  • افزایش پرورش مرغ گوشتی در استان تهران
  • درد قفسه سینه نشانه چه بیماری است؟
  • پیشگیری از بروز بیماری‌های قلبی با داشتن سبک زندگی سالم
  • بیماری‌های قلبی و عروقی از شایع‌ترین علل مرگ‌ومیر در دنیا
  • بیماری‌های قلبی عروقی چالش بزرگ نظام‌های بهداشتی دنیا
  • بیماری های قلبی عروقی چالش بزرگ نظام های بهداشتی دنیا
  • پیشگیری از بیماری‌های قلبی مستلزم رعایت سبک زندگی سالم است
  • پیشگیری از بیماری های قلبی با سبک زندگی سالم