Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، فاطمه منصوری معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان در آیین معرفی سرپرست بنیاد نخبگان استان سمنان گفت: سند میثاق نخبگانی سند بنیادی و راهبردی و بسیار کاربردی است که در اجرای آن دستگاه‌های اجرایی مختلف دخیل هستند.

او افزود:  سمنان یک استان دانشگاهی است و زیرساخت‌های علمی و فناوری بسیار مطلوبی در استان فراهم است که با ایجاد ارتباط موثر دوسویه بین بنیاد نخبگان با این ظرفیت‌های موجود، باید حمایت از نخبگان و حل مشکلات موجود در بخش‌های مختلف استان تقویت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان گفت: بنا بر تاکید استاندار سمنان، در استان به دنبال راه اندازی کارخانه نوآوری در دو شهرستان سمنان و شاهرود هستیم تا با استفاده از ظرفیت‌های موجود در بنیاد نخبگان و شناسایی نیرو‌های نخبه و توانمند، بتوان این مساله را محقق کرد.

منصوری ابراز داشت: رفع دغدغه‌های نخبگان، زمینه تولید فکر، اندیشه، ایده‌های نو، نوآوری و حل مسائل و مشکلات کشور را فراهم می‌کند.

او با بیان اینکه امروز بیش از اینکه نخبگان نیازمند ما باشند ما به ظرفیت ها، استعداد و توانمندی‌های نخگبان نیاز داریم، گفت: مسائل و مشکلاتی که کشور در بخش‌های مختلف با آن مواجه است می‌تواند با حضور نخبگان برطرف شود و باید در جایگاه بنیاد نخبگان نسبت به شناسایی این افراد و قرار دادن آنان در جایگاه اصلی خود تلاش شود تا در نهایت علاوه بر حل مشکلات و مسائل موجود در کشور، شاهد تولید فکر، ایده سازی، نوآوری و تغییر باشیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان ادامه داد: بنیاد نخبگان یک بنیاد ملی و راهبردی است و باید بتوان از ظرفیت‌های این بنیاد برای توسعه و رشد همه جانبه نخبگان استان و رشد، توسعه و تقویت جایگاه استان در بخش‌های مختلف استفاده کرد.

منصوری بیان کرد: موتور محرکه توسعه در هر کشور نتیجه عمل و فکر نخبگان است و تعدد این افراد در جوامع توسعه یافته باعث، پویایی، نوآوری، پیشتازی و پیشگامی خواهد شد.

او با بیان اینکه تلاش راهبردی برای جذب نخبگان و مهاجرت آنان از سوی کشور‌های توسعه یافته جهان، باید تلنگر جدی باشد، افزود: برای جذب و نگهداری نخبگان در کشور لازم است تا اقدامات مناسب در جهت فرآهم کردن زمینه و بستر لازم برای جذب و فعالیت نخبگان در دستور کار قرار گیرد تا این افراد بتوانند در شرایط مطلوب نقش جریان ساز و موثر خود را ایفا کنند.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: توسعه نخبگان مهاجرت نخبگان استاندار سمنان بنیاد نخبگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۲۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان بنیاد ملی نخبگان برای ثبت‌نام جشن ازدواج نخبگان

فراخوان ثبت‌نام جشن ازدواج نخبگان ویژه‌ مستعدان و نخبگان منتشر شد.

به گزارش ایسنا، فراخوان ثبت نام جشن ازدواج نخبگان ویژه‌ مستعدان و نخبگان به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در بنیاد ملی نخبگان منتشر شد.

این مراسم همزمان با عید سعید غدیر و با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری و اهدای هدایای نفیس به زوجین برگزار خواهد شد.

تاریخ عقد از فروردین ۱۴۰۱ به بعد در نظر گرفته شده و استفاده هر دو یا یکی از زوجین از تسهیلات بنیاد ملی نخبگان از جمله شروط ثبت نام در این فراخوان است.

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان، علاقه‌مندان می‌تواننند جهت ثبت نام تا تاریخ ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ عدد 2 را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۸۸۶ ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۶۳۴۷۸۱۸۰-۰۲۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ایجاد دفتر فراجا در بنیاد ملی نخبگان؛ علت چیست؟!
  • چرایی ایجاد دفتر «فراجا» در بنیاد ملی نخبگان/۲ بال علم و فناوری «وعده صادق»
  • چرایی ایجاد دفتر «فراجا» در بنیاد ملی نخبگان/۲ بال علم و فتاوری «وعده صادق»
  • حمایت از راهکارهای استخراج شده در میزهای هم‌اندیشی ایرانیان با تجربه زیست بین‌الملل
  • فراخوان بنیاد ملی نخبگان برای ثبت‌نام جشن ازدواج
  • فراخوان بنیاد ملی نخبگان برای ثبت‌نام جشن ازدواج نخبگان
  • طرح‌های توسعه و تجهیز مدارس امسال با جدیت دنبال می‌شود
  • وزیر کار: منتخبان کارگری عضو بنیاد ملی نخبگان می‌شوند
  • ایلام استانی راهبردی در کشور شناخته می شود
  • منتخبان کارگری عضو بنیاد ملی نخبگان می‌شوند