Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@03:33:59 GMT

سرمربی مقاومت البرز: با دست خالی به مصاف مدعیان می رویم

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۲۲۶۰۳

سرمربی مقاومت البرز: با دست خالی به مصاف مدعیان می رویم

فرهاد کشاورز سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در رابطه استفاده از استعدادهای جوان در این تیم اظهار کرد: بازیکنان زیادی از لرستان و ساری تا بوشهر و تمام نقاط کشور برای تست گیری به کرج آمده اند که بیش از نیمی از آن ها بازیکنان با استعدادی بوده اند.

وی در خصوص چگونگی انتخاب بازیکنان مدنظر عنوان کرد: تعداد محدودی از برترین بازیکنان به تمرینات اصلی راه پیدا می کنند که هفته آینده با حضور تیم بزرگسالان انجام می شود و از دل آن تمرینات نفرات مدنظر را جذب خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی مقاومت البرز در خصوص قرعه کشی لیگ برتر گفت: به شخصه مخالف برگزاری مسابقات در دو گروه بودم اما به هر حال این اتفاق افتاد و در گروه فوق العاده دشواری قرار گرفته ایم.

کشاورز گفت: در گروه ما تمام تیم های اصیل و صاحب سبک فوتسال ایران حضور دارند که شاید بعضا هزینه یک بازیکن شان با کل بودجه تیم مقاومت برابری کند اما ما به سربازان خود اطمینان داریم و با دست خالی به مصاف مدعیان می رویم.

وی ضمن درخواست از مسؤولین استانی اظهار کرد: مقاومت تیمی است که فصل گذشته بیش از 2 هزار هوادار را به سالن انقلاب کشانده و این توان را دارد تا در جمع برترین تیم های کشور حضور داشته باشد لذا از مسئولین انتظار داریم تا نماینده استان را در لیگ برتر به لحاظ مالی و معنوی مورد حمایت قرار دهند.

انتهای پیام/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ فوتسال مقاومت البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۲۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار احمد مسعود درباره احتمال حمله تروریستی از خاک افغانستان به آمریکا و اروپا

احمد مسعود، رهبر جبهه مقاومت افغانستان در گفتگو با روزنامه دیلی میل بریتانیا هشدار داد که به دلیل خلا ناشی از خروج آمریکا از افغانستان، احتمال حمله گروه‌های تروریستی از خاک این کشور به آمریکا و اروپا بسیار زیاد است.   به گزارش یورو نیوز؛احمد مسعود گفته همان رقابت خشمگینانه‌ای که در ماجرای ۱۱ سپتامبر مشاهده شد، امروز نیز در میان گروه‌های تروریستی وجود دارد.   رهبر جبهه مقاومت ملی گفت مردم افغانستان احساس ناامیدی می‌‌کنند وغرب را به چشم «منافق» می‌نگرند، زیرا در برابر «حکومتی وحشی» به حال خود رها شده‌اند. احمد مسعود گفت نیروهای خارجی که سال‌ها در مورد ضرورت دموکراسی تبلیغ می‌کردند، مردم را به دست رژیمی سپردند که مانع رفتن دختران به مکتب (مدرسه) شده‌اند.   او با یادآوری این که جبهه مقاومت اکنون تنها نیرویی است که در برابر طالبان مقاومت می‌کند، تصریح کرد که رئیس جمهوری آمریکا باید در سیاست خود درباره افغانستان تجدید نظر کند چون ممکن است این سیاست عواقب بزرگی در پی داشته باشد.   طالبان حضور گروه‌های ترویستی دیگر در افغانستان را انکار کرده و می‌گویند به هیچ گروهی اجازه نمی‌دهند از خاک این کشور علیه دیگر کشورها استفاده کند. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • حمله پهپادی گروه بحرینی به اسرائیل
  • گروه مقاومت بحرینی: شرکت مسئول حمل‌ونقل صهیونیستی را با پهپاد هدف قرار دادیم
  • مصاف نماینده فوتسال قم و هرمزگان در لیگ دسته یک
  • ایدکوپرس سایپا،‌ تندیس شرکت برتر ایران را از رئیس جمهور دریافت کرد
  • معرفی برترین‌های جشنواره نواشهر در قزوین
  • حضور ۷۵ دانشگاه ایرانی در میان برترین های آسیا در رتبه‌بندی تایمز
  • لیگ‌برتر فوتسال ایران در حال پوست‌اندازی است
  • گزارشی از آخرین تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن برای مصاف با نساجی با حضور اصحاب‌رسانه
  • هشدار احمد مسعود درباره احتمال حمله تروریستی از خاک افغانستان به آمریکا و اروپا
  • پیام حماس به گروه‌های مقاومت درباره مذاکرات