Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، حسین باقری رئیس جمعیت هلال‌احمر کردکوی گفت: معین شریفی جوان ۳۷ ساله بعدازظهر سه شنبه برای پیاده روی به مناطق بالادست پارک جنگلی کردکوی رفت که متاسفانه مفقود شد و تا کنون پیدا نشده است.

رئیس جمعیت هلال‌احمر کردکوی افزود: این فرد که همواره در مسیر جنگل کردکوی پیاده روی می‌کرده، بعدازظهر سه شنبه خودروی شخصی‌اش را در منطقه خیابانک جنگل کردکوی پارک کرده بود تا پیاده روی کند و حدود ساعت ۱۹ طی تماسی به همکارش اعلام کرد تا نیم ساعت برمی‌گردم، اما تلفن همراهش خاموش و دیگر خبری از وی نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باقری ادامه داد: مفقودی وی ساعت ۲۳ به هلال احمر گزارش شد که بلافاصله تیم‌های امداد و نجات هلال احمر و هیئت کوهنوردی به منطقه اعزام شدند، تا کنون پنج تیم امداد و نجات هلال احمر، چهار تیم از هیئت کوهنوردی، یک تیم از یگان محیط زیست به همراه پلیس، در عملیات جستجو برای یافتن این جوان ۳۷ ساله حضور داشتند و تجسس از صبح پنجشنبه ادامه خواهد یافت.

او یادآور شد: متاسفانه موارد زیادی از بی احتیاطی هنگام پیاده روی در جنگل کردکوی مشاهده می‌شود که نکات امدادی و امنیتی را رعایت نمی‌کنند، منطقه‌ای که ایشان انتخاب کرده به هیچ وجه مناسب پیاده روی نبوده، زیرا این مسیر هم دارای حیوان است و هم پیچ‌های زیادی دارد که ممکن است در تاریکی هوا خودرو‌ها دید نداشته باشند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر کردکوی خاطرنشان کرد: پس از این حادثه بلافاصله جلسه مدیریت بحران شهرستان کردکوی تشکیل شد تا دستگاه‌های مرتبط پای کار باشند.

 

انتهای پیام/پ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کوهنورد گم شده جنگل کردکوی هلال احمر امداد و نجات جنگل کردکوی پیاده روی هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۲۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

️کشف جسد غرق شده فنوجی توسط هلال احمر

سیدمحمد مهدی سجادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: ساعت ۱۴:۲۵ دقیقه روز چهارشنبه ۵اردیبهشت ماه گزارشی مبنی بر غرق شدگی نوجوان ۱۵ ساله جهت امدادرسانی به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان اعلام شد.

 بلافاصله یک تیم ۶ نفره امدادی از جمعیت هلال احمر شهرستان فنوج با تجهیزات سیلاب به رودخانه تنگه اعزام شدند.

 با تلاش نیرو‌های امدادی ساعت ۱۵:۱۰ دقیقه همان روز، پیکر نوجوان در رودخانه پیدا و تحویل عوامل قضایی و انتظامی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ️کشف جسد غرق شده فنوجی توسط هلال احمر
  • کشف جسد مرد ۶۰ ساله طارمی در رودخانه قزل‌اوزن
  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی بعد از ۶ روز جستجو پیدا شد
  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی بعد از ۶ روز پیدا شد
  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی پیدا شد
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق
  • نوجوان ۱۶ ساله ناپدید شده در جنگل‌های رامسر پیدا شد
  • کشف جسد دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار + جزییات ماجرا
  • تحقق ۱۱۰ درصدی پویش درختکاری به همت اعضای جوان هلال احمر خراسان جنوبی
  • نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان