Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@03:02:23 GMT

مسابقات تیراندازی قهرمانی بسیج در گیلان برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۲۲۸۶۲

مسابقات تیراندازی قهرمانی بسیج در گیلان برگزار می‌شود

ایسنا/گیلان رئیس هیات تیراندازی تربیت بدنی سپاه قدس گیلان گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس مسابقات تیراندازی قهرمانی بسیج استان ۳۱ شهریورماه جاری در سالن تیراندازی سردار جنگل رشت برگزار می‌شود.

محمدصادق زارع در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای گرانقدر، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور مجموعه‌ای از برجسته‌ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه از آرمان‌های نظام مقدس اسلامی و قرآن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیات تیراندازی تربیت بدنی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه هفته دفاع مقدس فرصتی برای بیان تلاش، ایثار و ایمان راسخ رزمندگان و شهدای گرانقدر است، افزود: هدف از گرامیداشت هفته دفاع مقدس یادآوری ایثار و مقاومت فرزندان این مرزوبوم برای نسل های جوان و اثبات سند گویای هشت ساله دفاع مقدس مردم ایران برای نسلی است که دوران جنگ را درک نکرده اند.

زارع از برگزاری مسابقات تیراندازی قهرمانی بسیج استان خبرداد و گفت: هیات تیراندازی سپاه قدس گیلان در نظر دارد طبق تقویم ورزشی سال‌جاری، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، مسابقات تیراندازی را در دو رشته «تفنگ» و «تپانچه» همزمان با ۳۱ شهریور ماه در سالن تیراندازی سردار جنگل رشت برگزار نماید.

وی با اشاره به اینکه ورودی این دوره از مسابقات رایگان می‌باشد، تصریح کرد: علاقمندان می‌توانند جهت ثبت‌نام با شماره ۰۹۱۱۸۳۳۱۶۲۲ حامد فرح‌آور تماس حاصل کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی هفته دفاع مقدس تپانچه بادی تفنگ بادی مسابقه مسابقات تیراندازی هفته دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۲۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید علی رضایی عصر شنبه در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت آغاز هفته عقیدتی سیاسی اظهار کرد: از ۸ تا ۱۴ اردیبهشت ماه که به نام هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج نام گذاری شده، بیش از ۵۰ برنامه به این مناسبت در سپاه و رده‌های مختلف مقاومت شهرستان مرزی آستارا برگزار می‌شود.

وی به نقش شهید مطهری در تقویت بنیان‌های نظری انقلاب و نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: آثار شهید مطهری امروز هم پاسخگوی نیازهای معرفتی بوده و بهره گیری از اندیشه‌های این شهید گرانقدر گام نهادن در مسیر درست را تضمین می‌کند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه ناحیه آستارا تصریح کرد: برگزاری همایش گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و هفته معلم و تجلیل از معلمین و مربیان عقیدتی سیاسی، برگزاری نشست‌های بصیرتی، برگزاری مسابقات ورزشی و فوتسال، اجرای زنگ قرآن و ولایت و زنگ سپاس و برگزاری مسابقه کتابخوانی، دیدار با خانواده‌های شهدا، نیز از جمله برنامه‌های مهمی است که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در رده‌های مقاومت بسیج این شهرستان برگزار می‌شود.

کد خبر 6090306

دیگر خبرها

  • ۴۰ برنامه هفته بسیج کارگری در چالوس برگزار می‌شود
  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته گرامیداشت مقام معلم در آذربایجان غربی برگزار می‌شود
  • اختتامیه‌ی جشنواره‌ی ملی «افتخار من» همزمان با سراسر کشور در گیلان
  • از وابستگی مطلق دفاعی به توان دفاعی و بازدارندگی رسیدیم
  • برگزاری مسابقات تیراندازی با کمان کارگران گرامیداشت هفته کار و کارگر
  • قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • مسابقات آزاد تپانچه جوانان؛ تمدن بر سکوی قهرمانی ایستاد
  • مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد