Web Analytics Made Easy - Statcounter

آاس از سه گزینه پیش روی لوئیس سوارز در صورت منتفی شدن انتقالش به یوونتوس رونمایی کرده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در یکی دو روز اخیر گفته شد که مشکلات به وجود آمده برای لوئیس سوارز در راه اخذ پاسپورت ایتالیایی و زمان محدود این بازیکن برای این کار باعث شده که انتقال این ستاره اروگوئه ای به یوونتوس تقریبا منتفی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا اما نشریه اسپانیایی آاس مدعی شده که در صورت عدم انتقال لوئیس سوارز به یوونتوس، سه گزینه دیگر پیش روی وی خواهد بود. او می تواند در بارسلونا بماند یا به یکی از دو تیم اتلتیکو مادرید یا پاری سن ژرمن نقل مکان کند.

گفته می شود سرمربی آرژانتینی اتلتیکومادرید یعنی دیگو سیمئونه به شدت خواهان حضور سوارز در تیمش شده است. از طرف دیگر به نظر می رسد که نیمار، فوق ستاره برزیلی پاری سن ژرمن نیز از سران این باشگاه درخواست کرده که سوارز را به خدمت بگیرند.

البته آاس در این گزارش خود مدعی شده که اتلتیکو مادرید بدون فروش آلوارو موراتا و دیگو کاستا نمی‌تواند برای جذب مهاجم بارسا اقدام کند.

در واقع مسئله سوارز و بارسلونا به یک کلاف پیچیده تبدیل شده است چراکه این بازیکن حاضر نیست یک سال باقی مانده دستمزد خود را ببخشد و یا حتی کاهش دهد. حالا اما باید منتظر ماند و دید که طی روزهای آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد و آینده مهاجم اروگوئه‌ای در چه تیمی رقم خواهد خورد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سوارز فوتبال یوونتوس بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۲۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل لیونل مسی به نیویورک رد بولز روی پاس لوییس سوارز / فیلم

گل لیونل مسی به نیویورک رد بولز روی پاس لوییس سوارز را مشاهده می کنید.

دانلود (8.3MB)

دیگر خبرها

  • آنچلوتی و پرز، زوج قرن برای ساختن دهه شگفت‌انگیز
  • دروسی: مقابل یووه خوب بازی کردیم/ مصدومیت دیبالا جدی نیست
  • در صورت جدایی از منچستریونایتد؛ اریک تن هاخ آماده جانشینی توماس توخل در بایرن مونیخ
  • «سزار لوئیس منوتی» اسطوره فوتبال آرژانتین در سن 85 سالگی درگذشت
  • (ویدئو) خلاصه بازی آاس رم ۱ - ۱ یوونتوس؛ حضور سردار در لیگ قهرمانان منتفی شد؟!
  • رم ۱-۱ یووه: شاید ده‌روسی سهمیه هم نگیرد!
  • ادعای جنجالی آلونسو درباره داوری فرمول یک
  • گل لیونل مسی به نیویورک رد بولز روی پاس لوییس سوارز / فیلم
  • فقط یک نفر شهامت داشت امباپه را سرجایش بنشاند
  • ماندن توماس توخل در بایرن مونیخ، احتمالی که دیگر نمی‌توان آن را رد کرد