Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون صنایع مجلس خاطرنشان کرد: عدم معرفی گزینه وزارت صمت توسط روحانی و استمرار بلاتکلیفی در حوزه تولید و معیشت مردم، ضد منافع ملی و مصداق بارز ترک فعل و سرپیچی از انجام تکالیف قانونی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عزت‌الله اکبری‌تالارپشتی رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در توئیتر خاطرنشان کرد: عدم معرفی گزینه وزارت صمت توسط روحانی مصداق بارز ترک فعل و سرپیچی از انجام تکالیف قانونی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  متن کامل به شرح ذیل است:   عدم معرفی گزینه وزارت صمت توسط روحانی و استمرار بلاتکلیفی در حوزه تولید و معیشت مردم، ضد منافع ملی و  مصداق بارز ترک فعل و سرپیچی از انجام تکالیف قانونی است .   کمیسیون صنایع و معادن به زودی در راستای انجام وظایف نظارتی و احقاق حقوق ملت، گام مهمی برخواهد داشت.     انتهای پیام/  

منبع: دانا

کلیدواژه: مصداق بارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۲۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه محروم بارز و شوارز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لردگان با اشاره به ارائه خدمت گروه‌های جهادی بهداشتی درمانی در مناطق دوردست بارز وشوارز گفت: در این طرح پزشکان عمومی، متخصص، دندانپزشک حضور داشتند.
فریبرز جباری افزود: هزینه خدمات ارائه شده ۲۵۰ میلیون تومان است.

دیگر خبرها

  • اعلام زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب
  • گلایه وزیر راه از بدعهدی صندوق تامین خسارت بدنی​
  • ذاکر : از نظر شرعی، هیچ منع قانونی یا مذهبی برای تعطیلی شنبه وجود ندارد/ اتاق بازرگانی و بخش خصوصی از تعطیلی شنبه حمایت می‌کنند + فیلم
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه محروم بارز و شوارز
  • مجلس به دنبال اجرای سند تحول رییس جمهور در حوزه ارز است
  • تذکر چندباره بذرپاش به زیر مجموعه وزارت اقتصاد / صندوق تامین خسارت بدنی به تکلیف قانونی خود عمل کند
  • شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است
  • اختصاص ۳ هزار میلیارد تومان برای رفع نقاط حادثه خیز
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳/ سرپیچی سکه از طلا
  • معرفی بیش از یکصد واحد متخلف به مراجع قضایی استان یزد