Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@13:07:43 GMT

رضایتمندی مردم مهمترین شاخص مدیریت جهادی

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۲۳۱۰۱

رضایتمندی مردم مهمترین شاخص مدیریت جهادی

ایسنا/سمنان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان از رضایتمندی مردم به عنوان مهمترین شاخص مدیریت جهادی نام برد و گفت: علم ، دانایی، عقلانیت و عشق به ارائه خدمت به مردم، سه ویژگی بارز مدیریت موفق جهادی است.

حبیب الله خجسته پور در همایش معرفی دستگاه های برتر جشنواره شهید رجایی با بیان اینکه مدیریت شهیدان رجایی و باهنر نمونه بارز مدیریت موفق جهادی بود، اظهار کرد: امروز نیاز است تا ما مسئولان برای خدمت به مردم به عنوان خادمین آنها، این شهیدان و نوع خدمتشان را الگوی‌ مدیریتی قرار دهیم و با توجه به سه ویژگی علم، عقل و عشق به مردم، در راستای مدیریت موفق جهادی همانند مدیریتی که در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی و دوران جنگ تحمیلی شاهد بودیم، گام برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه کسی که در جایگاهی مشغول به خدمت است باید علم و تخصص لازم را برای ارائه خدمت داشته باشد، افزود: اگر عقلانیت در کنار عالم بودن وجود نداشته باشد قطعا مدیریت جهادی محقق نخواهد بود و علاوه بر اینها در کنار عالم و عاقل بودن، عشق به مردم نیز باید وجود داشته باشد.
خجسته پور اضافه کرد: ماندگاری یاد شهیدان رجایی و باهنر میان مردم، این پیام را مخابره می کند که طول زمان مدیریت و خدمت مهم نیست و اثر گذاری مدیریت و خدمت است که بسیار حائز اهمیت بوده و ماندگار می شود.
وی با بیان اینکه امروز شاهدیم با گذشت ۴۰ سال پس از آن دوران، برای مصادیق خدمت، از تلاش های این دو شهید بزرگوار یاد می کنیم، گفت: شهید رجایی و باهنر نه تنها بهانه ها را برای خدمت نکردن در آن دوران حساس دستاویز قرار ندادند، بلکه با تلاش ستودنی خود تبدیل به اُسوه خدمت رسانی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران شدند.
معاون سیاسی استاندار سمنان ادامه داد: امروز که کشور در حوزه های مختلف اقتصادی، سیاسی با چالش های درونی مانند بیماری کرونا دست و پنجه نرم می کند، باید از آن دوران الگو بگیریم، وجه مشترک امروز کشورهای دنیا مقابله با بیماری کرونا است، اما کشور ما در کنار این مقوله، از درد تحریم ها رنج می بریم و دچار جنگ اقتصادی با دشمنان نیز هستیم و پذیرفته ایم در این دنیا زیست متفاوت داشته باشیم و برای تحقق این مهم تلاش بیشتر و مدیریت جهادی نیاز است.
وی تاکید کرد: باید بدانیم که تک تک ما در هر جایگاهی که مدیریت می کنیم، میزی به امانت در اختیار ما قرار دارد که قطعه ای از پازل خدمت نظام جمهوری اسلامی به مردم است که با قرار گرفتن در کنار همدیگر و جایگاه صحیح، تصویری زیبا از خدمات شایسته نظام به مردم می دهد.
خجسته پور مهم ترین شاخص مدیریت موفق را رضایمندی مردم و جامعه هدف عنوان کرد و گفت: اگر مردم و مخاطبین از خدمات ما رضایت داشتند قطعا پیش خود و خدای خود و وجدان خود راضی هستیم اما اگر با وجود کسب امتیاز و تقدیر، مردم رضایت نداشته باشند، قطعا در مدیریت خود موفق نبوده و نتوانستیم امانتی که مردم در اختیار ما قرار دادند را حفظ و حراست کنیم.
وی ادامه داد: سال گذشته که جشنواره شهید رجایی در سطح ملی برگزار شد، مجموعه مدیریت استان رتبه دوم از لحاظ رضایتمندی مردم از عملکرد دستگاه های اجرایی استان را کسب کرد که نیاز است تلاش کنیم تا بر این رضایتمندی بیافزائیم و در کنار انجام وظایف مدیریتی، مردمداری و با مردم بودن را در دستور کار قرار دهیم.
وی اضافه کرد: واژه سال پایان دولت نباید ما را کم انگیزه و کم تحرک کند، ما تا لحظه آخر باید خدمت مستمر داشته و خدمات دولت را به مردم اعلام کنیم و مدیران نیز باید همواره پاسخگوی رسانه ها و عامه مردم بوده و انشالله مورد توجه و تفقد مجدد مردم استان قرار بگیریم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در پایان خاطرنشان کرد: فاصله نقاط خدمت رسانی، ظرفیت ها و اقدامات از سال ۱۳۹۲ تا به امروز را برای مردم باید توضیح دهیم تا مردم ما با آگاهی کامل بدانند در چه نقطه ای بودیم و امروز در کجا قرار داریم و دولت در طول عمر خدمتی خود، چه خدماتی را به انها ارائه داده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی معاون سیاسی امنیتی استاندار استان سمنان مدیریت جهادی مدیریت موفق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۳۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از دانش‌بنیان‌ها، مخترعان و گروه‌های جهادی حمایت کنید

امام جمعه موقت اصفهان گفت: امروز ضروری است از دانش‌بنیان‌ها و دانشگاه‌های مهندسی حمایت شود و استفاده از جوانان متدین و همچنین حمایت از ابتکارات، مخترعان و گروه‌های جهادی در دستور کار مسئولان قرار گیرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، آیت‌الله ابوالحسن مهدوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با کارگران گفت: در این دیدار نکاتی مطرح شد که در راستای تحقق شعار بود، زیرا اگر بخواهیم شعار "جهش تولید با مشارکت مردم" محقق شود باید تمام حرکت‌ها و تلاش‌ها بر این مولفه‌ها متمرکز شود.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمودند نقش اصلی در تولید را کارگران ایفا می‌کنند و ضرورت دارد کارگران نسبت به ارزش کاری خود توجه داشته باشند، اکنون با توجه به شرایط تحریمی ارزش دادن به کارگران درواقع حمایت از این قشر است.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه کارگران نیازمند دانش تخصصی هستند، تصریح کرد: در این راستا توانایی کارگران وابسته به دانایی است، همان‌طوری که در قرآن آمده است علم موجب توانایی خواهد شد.

وی افزود: امروز ضروری است از دانش‌بنیان‌ها و دانشگاه‌های مهندسی حمایت شود و استفاده از جوانان متدین و همچنین حمایت از ابتکارات، مخترعین و گروه‌های جهادی باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

مسئولان از فساد دوری کنند تا بتوانند با آن مقابله کنندنگاه ایران به آفریقا راهبردی و مبتنی بر منافع جمعی استآیت الله خاتمی: در مساله عفاف و حجاب دوقطبی ساخته نشود

آیت‌الله مهدوی گفت: امروز ضروری است که آموزش و پرورش، دانش‌آموزان دختر را به رعایت حجاب برتر تشویق کند. باید توجه داشت که پیش از دین اسلام بانوان ایرانی حجاب کامل داشتند و از این‌رو این هویت ایرانی است که زمینه هویت اسلامی شده است.

وی با شاره به بیان مقام معظم رهبری در خصوص رعایت حجاب و حکم شرعی، قانونی و موضوعی سیاسی آن خاطرنشان کرد: در این راستا قانون کشور برای همه الزام‌آور است همچنین در حکم شرعی و عقلانیت حجاب تردید وجود ندارد.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به اجرای طرح نور توسط نیروی انتظامی بیان کرد: سال گذشته در خرداد در تریبون نماز جمعه تاکید کردیم که انتظار داریم مسئولان استان اصفهان با پشتیبانی مردم، فکری برای این مسئله کنند، قطعاً اگر همه دستگاه‌های مسئول وظایف خود را درخصوص حجاب انجام دهند بلافاصله شاهد آثار مطلوب آن در جامعه خواهیم بود.

وی گفت: در حدود 7 ماه رژیم صهیونیستی بیش از 35000 نفر در غزه را به شهادت رسانده است، اما متأسفانه برخی مدعیان امروز این جنایت رژیم‌صهیونیستی را حمایت می‌کند.

آیت‌الله مهدوی افزود: یکی از برکات طوفان الاقصی و وعده صادق این است که امروز دانشگاه‌های اروپایی و آمریکایی به محل اعتراض علیه جنایات رژیم صهیونیستی شده است، این‌ها خسارات جبران ناپذیری رژیم صهیونیستی است که رهبر انقلاب چند ماه پیش فرمودند خسارات عملیاتی طوفان الاقصی قابل جبران برای رژیم غاصب نیست.

انتهای پیام/163

 

دیگر خبرها

  • شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند
  • تصویب قانون مدیریت واحد شهری بزرگ‌ترین خدمت به مردم و شورا/ قطار شهری، پروژه ملی است
  • موضوع شوراها، مهمترین رکن قانون اساسی است
  • رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان
  • تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان
  • مهمترین اخبار هشتم اردیبهشت/تعیین تکلیف عرضه اینترنتی دارو
  • تکریم معلمان، زمینه تحول همه حوزه‌ها را فراهم می‌کند
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است
  • اجرای طرح جهادی پلیس پاسخگو در خرم آباد
  • از دانش‌بنیان‌ها، مخترعان و گروه‌های جهادی حمایت کنید