Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-07@02:52:26 GMT

دلایل پنهان اضافه وزن

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۲۳۲۸۹

دلایل پنهان اضافه وزن

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از انتخاب، اگر شما هم از جمله افرادی هستید که مرتب ورزش می‌کنید و به سلامت رژیم غذایی خود اهمیت می‌دهید، اما باز هم اضافه وزن دارید، بهتر است برخی نکات دیگر را نیز مورد توجه قرار دهید:

شما دائماً مضطربید

اگر شما فردی هستید که در شرایط استرس زا احساس سفتی در قفسه سینه خود، سردرد، ناراحتی معده، فشار خون و مواردی مشابه دارید، احتمالا هورمون استرس کورتیزول در بدنتان بیش از حد ترشح می‌شود که در نهایت منجر به افزایش وزن می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محققان دانشگاه سانفرانسیسکو در کالیفرنیا دریافتند که انواع غذا‌های مورد علاقه ما هنگام استرس، چرب و مملو از قند هستند.

به تنقلات علاقه دارید

در زندگی روزمره ما وسوسه‌های غذایی همه جا وجود دارد، در دفتر کار، در خانه، روی میز و ...، اما اگر اهل تنقلات هستید باید روی انتخاب تنقلات روزمره بازبینی کنید. بسیاری از افراد، با وجود عدم مصرف وعده‌های سنگین غذایی، به علت مصرف مکرر تنقلات چاق می‌شوند.

عدم نوشیدن آب کافی

آیا شما واقعاً گرسنه هستید، یا در واقع فقط تشنه هستید؟ مطالعه‌ای در ژورنال Physiology & Behavior نشان می‌دهد که افراد بیش از ۶۰ درصد از زمان تشنگی به جای نوشیدن آب با خوردن غذا پاسخ نادرستی به بدن خود می‌دهند. حتی اگر بدنبال رفع تشنگی نیستید جایگزینی وعده‌های غذایی با آب ساده و بدون کالری می‌تواند صد‌ها کالری دریافتی روزانه را اصلاح کند.

پربیننده ترین آخرین آمار کرونا در ایران (۱۳۹۹/۶/۲۵) اهواز قرمز شد آخرین آمار کرونا در ایران (۱۳۹۹/۶/۲۶) آخرین وضعیت واکسن ایرانی کرونا واکسن آنفلوآنزا با قیمت ۴۲هزارتومان توزیع می‌شود

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: رژیم غذایی سلامت فشار خون قند وزن ورزش اضافه وزن قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۳۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین ملک مسکونی محل انباشت ضایعات و زباله توسط شهرداری تخلیه شد

دریافت 18 MB

به گزارش خبرگزاری مهر، انبارهای پنهان ضایعات در حاشیه شهر با تماس شهروندان، پیگیری شهرداری، حکم دادستانی شناسایی و تخلیه می‌شود.

ملک مسکونی کوچه شهید قدرتی در نیروگاه _ که محل انباشت زباله و ضایعات بود، صبح امروز با حضور عوامل اجرایی شهرداری تخلیه شد.

کشمیری شهردار بجنورد گفت: با پدیده ایجاد انبارهای پنهان ضایعات مقابله می‌کنیم.

کد خبر 6098000

دیگر خبرها

  • این مواد غذایی قند پنهان دارند
  • دومین ملک مسکونی محل انباشت ضایعات و زباله توسط شهرداری تخلیه شد
  • ۷ چیزی که فقط افرادی که در خانواده ای با روابط سمی بزرگ شده اند درکشان می کنند
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • فقط افرادی که در خانواده‌ای سمی بزرگ شده‌اند این ۷ مورد را درک می‌کنند
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس
  • کاردار ایران خطاب به وزیر دفاع انگلیس: کاملا نادان هستید