Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

 «شیخ حسین الدیهی» نایب رئیس جمعیت «الوفاق» بحرین به امضای توافقنامه‌های سازش با رژیم صهیونیستی در کاخ سفید واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص گفت: با امضای توافقنامه‌های سازش با رژیم صهیونیستی یک جنایت تاریخی اتفاق افتاد.

نایب رئیس جمعیت الوفاق بحرین یادآور شد: رژیم‌هایی که در مسیر عادی سازی روابط با صهیونیسم گام برداشتند مرتکب یک جنایت شدند زیرا با اقدام خود در واقع تلاش کردند به صهیونیست‌ها مشروعیت بخشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الدیهی در ادامه اظهار داشت: این جنایت تمامی حقوق ملت فلسطین را پایمال می‌کند؛ کما اینکه با تمامی قطعنامه‌های بین المللی نیز در تعارض است.

مقامات بحرین، امارات متحده عربی، رژیم صهیونیستی و آمریکا شب گذشته طی مراسمی در کاخ سفید توافقنامه سازش موسوم به «توافقنامه صلح آبراهام» را امضا کردند. هدف از امضای این توافقنامه، عادی سازی روابط با تل آویو است.

در این مراسم، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا به همراه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی و وزرای خارجه امارات و بحرین شرکت داشتند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بحرین رژیم صهیونیستی عادی سازی روابط بحرین عادی سازی روابط توافقنامه سازش رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۳۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنی گانتز مجروح شد/عمل جراحی در بیمارستانی در تل آویو

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، منابع صهیونیست از بلایی خبر دادند که بر سر بنی گانتز عضو کابینه جنگ این رژیم در اطراف غزه آمده است.

رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که بنی گانتز در جریان بازدید از یادمردخای در اطراف غزه از ناحیه پا دچار شکستگی شده و در بیمارستان بستری شده است.

برخی منابع دیگر اعلام کردند که گانتز در بیمارستان تل هشومیر در تل آویو تحت عمل جراحی ساق پا قرار گرفته است.

رسانه های رژیم صهیونیستی جزئیات بیشتری مخابره نکرده اند.

کد خبر 6092163

دیگر خبرها

  • برجای ماندن ده‌ها شهید در جریان ۴ جنایت صهیونیست‌ها در غزه
  • رام‌الله: اگر حمایت آمریکا نبود نتانیاهو جرأت به چالش کشیدن قوانین بین‌المللی را نداشت
  • دست‌وپا زدن مقامات صهیونیست برای عدم صدور حکم بازداشت بین‌المللی
  • تظاهرات علیه نتانیاهو در قلب تل‌آویو
  • آمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۵۳۵ نفر افزایش یافت
  • ادامه حمایت دانشگاهیان سمنان از دانشجویان آمریکایی حامی غزه
  • جنایت‌ به وقت الشفا و ناصر؛ افزایش کشف گورهای دسته‌جمعی در غزه
  • بستگان اسرای اسرائیلی:کابینه فرصت امضای توافق را از دست ندهد
  • بنی گانتز مجروح شد/عمل جراحی در بیمارستانی در تل آویو
  • هشدار اسرائیل به نمایندگان دیپلماتیک خود در سراسر جهان/ آغاز سفر منطقه‌ای وزیر خارجه آمریکا از عربستان/ دیدار وزیر امور خارجه بحرین با بشار اسد