Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@01:00:32 GMT

لحظه برق گرفتگی زن هندوستانی در خیابان

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۲۳۹۲۸

لحظه برق گرفتگی زن هندوستانی در خیابان

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه مرگ دردناک یک زن جوان هدوستانی را در یکی از خیابان‌های این کشور به تصویر می‌کشد. این زن ۳۵ ساله در حال عبور از خیابان بود که اقدام اشتباه او منجر به مرگش شد. قربانی با لمس سیم برقی که داخل یک چاله پر از آب افتاده بود، دچار برق گرفتگی شد و در دم جان سپرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده است چگونگی وقوع این حادثه را نشان می‌دهد. در ابتدای ویدئو قربانی در حال قدم زدن در خیابان دیده می‌شود. لحظاتی بعد و با سقوط سیم برق به کف خیابان این زن خم شده و اقدام به لمس سیم می‌کند. او بلافاصله دچار برق گرفتگی شده و در محل حادثه جان خود را از دست می‌دهد.

بیشتر بخوانید

تذکر جدی یک قو به زن گردشگر برای زدن ماسک!

بلافاصله همسایگان این زن ضمن تماس با اداره برق محلی از آن‌ها برای قطع جریان برق درخواست کمک کردند. این در حالی بود که برای نجات جان این زن کاملا دیر شده بود و او پس از برق گرفتگی جانش را از دست داده بود. این حادثه در تاریخ ۱۲ سپتامبر و در منطقه «چِنای» هند رخ داد.

گفتنی است؛ تحقیقات پلیس محلی هند در مورد این حادثه ادامه دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برق گرفتگی عابر پیاده اخبار حوادث برق گرفتگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۳۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات زن میانسال از آب‌گرفتگی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، این بانوی میانسال هنگام عبور از پل آبراه تقاطع را‌ه‌آهن در آب گرفتگی گیر افتاده بود.

آتش‌نشانان ایستگاه‌های سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد موفق شدند با حضور به موقع و تلاش خود وی را نجات داده و سپس خودرو را رهاسازی کنند.

دیگر خبرها

  • فرونشست عمیق زمین در یکی از خیابان‌های مشهد
  • فرونشست عمیق زمین در تقاطع خیابان کلاهدوز و قاضی طباطبایی مشهد
  • نجات زن میانسال از آب‌گرفتگی
  • انتشار فیلم قمه‌کشی رعب‌آور/ در خیابان‌های ارومیه چه خبر است؟
  • تصادف والدین و دختری خردسال در انتظار پدر و مادر 
  • رد خون در خیابان کاخ باکینگهام/ اسب‌های سواره‌نظام لندن رم کردند
  • رفع آب‌گرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد
  • نتایج بررسی آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری قزوین چه بود؟
  • فیلم| سیل و آب گرفتگی در برخی نقاط استان یزد
  • سیل و آب گرفتگی در برخی نقاط استان یزد