Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نشست خبری استاندار خراسان شمالی که پس از ۲۰۰ روز برگزار می‌شد٬ پر از حاشیه‌های مختلف از پاسخ استاندار به سوالاتی درباره انتصاب مدیران استان٬ تیم فوتبال اترک و نقش فرمانداران در توسعه خراسان شمالی بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد٬ استاندار خراسان شمالی در نشستی خبری که همراه با حاشیه‌های زیادی بود٬ بیش از 3 ساعت در مقابل دوربین خبرنگاران رسانه‌های استان٬ به مسائل مختلف استانی پاسخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاسخ به سوالاتی درباره نحوه انتصاب مدیران استان٬ عملکرد تیم فوتبال اترک در لیگ دسته دوم کشور٬ آرامش استان در اغتشاشات آبان سال گذشته٬ تورم و کرونا در خراسان شمالی٬ از مهم ترین و چالش برانگیزترین نکات این نشست خبری بود.

محمدعلی شجاعی در این نشست خبری نقدی هم به رسانه‌های استان زد که چرا نقش و مسئولیت اجتماعی صنایع بزرگ استان را از آنان مطالبه نمی‌کنند؟ موضوعی که واکنش‌های خبرنگاران استان را نیز در پی‌داشت.

استاندار٬ آرامش استان را مرهون مدیریت مدیران استان دانست و گفت: مردم در همه نقاط کشور هستند ولی چرا در حوادث آبان همه استان‌ها اغتشاش شد و در خراسان شمالی خبری از اغتشاش نبود؟

وضعیت اقتصادی استان خراسان شمالی "قرمز" استنماینده مردم اسفراین در مجلس: 100درصد مواد معدنی خراسان شمالی "خام‌فروشی" می‌شود23 درصد روستاهای خراسان شمالی فاقد پوشش تلفن تلفن همراه هستند

چالشی‌ترین لحظات این نشست خبری٬ هنگام دفاع تمام قد استاندار خراسان شمالی از عملکرد تیم فوتبال اترک بود و استاندار در پاسخ منتقدان که از عملکرد این تیم سوال داشتند٬ گفت: قرار نبود این تیم نان برای مردم بپزد.

محمد علی شجاعی با انتقاد از برخی از افراد که او آن‌ها را «ضد توسعه» می‌نامید٬ اظهار داشت: 3 نفر فقط با تیم فوتبال مخالف بودند  و مشکل از افرادی است که موافق هستند ولی اعلام نظر نمی‌کنند.

گزیده‌ای از نشست خبری 3 ساعته استاندار خراسان شمالی در این قطعه ویدئویی ببینید.

انتهای پیام/311/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری خراسان شمالی استانداری خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی تیم فوتبال اترک نشست خبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۴۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری اتاق بازرگانی اصفهان

 

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074531 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • سرمایه گذاری دو هزار میلیاردی درشهرستان گرمه
  • نشست خبری پیش از بازی آلومینیوم و پرسپولیس لغو شد
  • نشست خبری اتاق بازرگانی اصفهان
  • اولین نشست استاندار لرستان با مدیران اقتصادی
  • لزوم تربیت نیروی متخصص مورد نیاز خراسان شمالی توسط دانشگاه‌ها
  • اعتراض دانشجویان دانشگاه سیستان به انتصاب مجدد مدیر متخلف
  • هنرستان‌ها متناسب با نیازهای بومی خراسان شمالی نیرو تربیت کنند
  • تعاونی‌های دانش‌بنیان خراسان شمالی ویژه حمایت می‌شوند
  • انتصاب مشاور استاندار بوشهر در امور روحانیت
  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم با انتصاب مدیران پروازی