Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@03:50:14 GMT

سقوط کشاورز بومهنی از درخت گردو

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۲۴۴۳۳

سقوط کشاورز بومهنی از درخت گردو

نادرشایان روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه این کشاورز ۵۰ ساله دچار خونریزی داخلی شده است، ادامه داد: تکنسین‌های اورژانس شهرستان بی‌درنگ در محل حادثه حاضر شدند و مصدوم را از روستا به پد بالگرد فاز ۳ شهر پردیس رساندند و در نهایت وی را به کارشناسان اورژانس هوایی تحویل دادند.

رئیس اداره اورژانس پردیس با بیان اینکه در فصل برداشت گردو شاهد چنین حوادث ناگواری هستیم، اظهار داشت: سقوط از ارتفاع به مصدومیت شدید و خون‌ریزی داخلی منجر می‌شود و کشاورزان باید جانب احتیاط را رعایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«شایان» اظهار داشت: روستائیان باید محصول را با در نظر گرفتن موارد ایمنی و اطمینان از محکم بودن شاخه برای تحمل وزن خود برداشت کنند.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

برچسب‌ها شهرستان پردیس سازمان اورژانس کشور حوادث غیرطبیعی آمبولانس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان پردیس سازمان اورژانس کشور حوادث غیرطبیعی آمبولانس شهرستان پردیس سازمان اورژانس کشور حوادث غیرطبیعی آمبولانس اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۴۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح سرشاخه کاری در باغ‌های گردوی نهاوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نهاوند با اشاره به وجود بیش از ۱۴ هزار هکتار انواع باغ در این شهرستان که بیشترین سطح باغ در استان همدان است، گفت: نهاوند امسال در اجرای طرح سرشاخه کاری رتبه برتر کشور را دارد.

توکل آبشناس افزود: بیش از ۴ هزار هکتار باغ گردو در شهرستان نهاوند وجود دارد که پس از باغ سیب، بیشترین سطح باغ‌های این شهرستان را به خود اختصاص داده است. 

او همچنین گفت: امسال بیش از ۱۸ هزار و ۵۰۰ پیوندک رایگان گردو در اختیار باغداران قرار می‌گیرد و استقبال خوبی از این طرح شده است. 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نهاوند افزود: سالانه ۷ هزار تن گردو در این شهرستان برداشت می‌شود که با اجرای این طرح پیش بینی می‌شود ۱۰ درصد افزایش تولید داشته باشیم.

دیگر خبرها

  • آغاز برداشت چغندرقند از مزارع دزفول
  • قادری: باید بدون توجه به تحریم‌ها کشور را به بالاترین حد توانمندی برسانیم
  • اجرای طرح سرشاخه کاری در باغ‌های گردوی نهاوند
  • فیلم «درخت گردو» فاقد نگاه سیاسی و حاکمیتی است
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳
  • کشف ۷۰۰ کیلو گردو قاچاق در بازرسی از یک اتوبوس
  • کشف گردو قاچاق در اتوبوس
  • ۷۰۰ کیلو گردو قاچاق در بازرسی از یک اتوبوس کشف شد
  • آمار فوتی‌های تصادفات بسیار شدید در ایران نصف کشورهای دنیاست
  • صنایع و معادن رفسنجان به مسئولیت‌های اجتماعی خود پایبند باشند