Web Analytics Made Easy - Statcounter

حیدر قاسمی روز پنجشنبه در جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان اصفهان گفت: امروز سطح آگاهی جامعه به واسطه فراهم شدن بستر ارتباطات نسبت به گذشته متفاوت است و به همین اندازه انتطارات جامعه هم بالارفته است.
وی ادامه داد: به نظر می‌رسد در این زمینه سطح اطلاع‌رسانی باید از نظر کمی و کیفی نیز متفاوت از گذشته شود هر چند هنوز برخی روش‌های سنتی رواج دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان افزود: در این فضا برخی پیام‌ها متولی مشخص ندارد و تارهای به هم‌ تنیده اطلاعات همه فضای فیزیکی را فراگرفته است و  از سوی دیگر تنوع خواهی در حوزه محصولات و محتوای رسانه‌ای در جامعه وجود داردو باید این نیاز نیز به نحو مطلوب پاسخ داده شود و اطلاعات خام متناسب با نیاز و ضرورت جامعه پردازش شود.
وی با اشاره به تقش مخاطب شناسی در انتقال پیام گفت: مخاطب اصلی مردم هستند و لذا اگر اعتماد مردم کاهش پیدا کند، در حوزه مشارکت اجتماعی و عملکرد مردمی نیز با ضعیف‌هایی مواجه خواهیم بود.
قاسمی با اشاره به نرخ پایبن مشارکت مردمی در انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی  تصریح کرد: در این مرحله ۲ حوزه انتخابیه در استان اصفهان برگزار شد که در یک حوزه ۳۲ درصد و در حوزه دیگر ۱۳ درصد مشارکت داشتند و برغم برخی شرایط و دلایل خاص این حجم از حضور  زنگ خطری است تا در حوزه اطلاع رسانی بیش از پیش به این مساله توجه شود.
همچنین مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان نیز در این جلسه  گفت: از ابتدای شکل‌گیری شورای اطلاع‌رسانی استان  ۱۷ جلسه برگزار شده است که در این جلسات ۳۵ دستور کار بررسی و ۱۰۹ مصوبه خروجی داشته است.
رمضان‌علی معتمدی  افزود: تصمیم‌گیری در حوزه‌های اجتماعی و حساس و موفقیت‌های این بخش در مباحث اطلاع‌رسانی مربوط به کرونا، هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی از جمله اقدامات این شورا بوده است‌
 

برچسب‌ها رسانه اصفهان استانداری اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رسانه اصفهان استانداری اصفهان رسانه اصفهان استانداری اصفهان اخبار کنکور اطلاع رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۴۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار نارنجی هواشناسی در استان زنجان صادر شد

محمدرضا رحمان نیا در گفتگو با خبرنگار مهر به وضعیت جوی استان زنجان طی چند روز آینده اشاره کرد و گفت: با بررسی جدیدترین و آخرین نقشه‌های هواشناسی و به دلیل ماهیت رگباری بارش‌ها که با رعدو برق، احتمال تگرگ و وزش باد نسبتاً شدید نیز همراه خواهد شد.

وی افزود: به دلیل احتمال وقوع سیلاب‌های محلی و مخاطراتی که به همراه خواهد داشت هشدار نارنجی فقط برای روز جمعه صادر شد.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: اطلاع رسانی‌های لازم به مسئولان استانی و نیروهای ذیربط انجام شد و اطلاع رسانی‌های لازم در استان صورت گرفت.

رحمان نیا افزود: احتمال آبگرفتگی و لغزندگی معابر، سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها در استان وجود دارد بنابراین شهروندان در کنار حاشیه رودخانه‌ها تردد نکنند.

کد خبر 6095160

دیگر خبرها

  • آینده‌نگری در ورزش برای پرورش استعدادها ضروری است
  • هشدار نارنجی هواشناسی در استان زنجان صادر شد
  • ایجاد امید با روایت‌گری درست وظیفه همه مدیران است
  • خلجی: آرایش دشمن رسانه‌ای است
  • روایت گری جزء اولویت‌ های مسئولان باشد
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به ایلام سفر کرد
  • افزایش نرخ فقر در غزه به ۹۰ درصد/ خسارت ۳۳ میلیارد دلاری جنگ غزه
  • افزایش توجه به امنیت کارگران در فضای مجازی
  • توجه ویژه به آموزش و فرهنگسازی در حوزه ترافیک ضروری است
  • ارتقا دانشی و عملیاتی در حوزه اخلاق نیاز جامعه امروز است