Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، فائز السراج، نخست وزیر دولت وفاق ملی که از سوی جامعه بین المللی به رسمیت شناخته شده است روز چهارشنبه اعلام کرد قصد دارد تا پایان ماه اکتبر استعفا کند.

این اقدام ممکن است تنش‌های سیاسی در پایتخت لیبی را در بحبوحه تلاش‌های تازه برای یافتن راه حلی سیاسی برای بحران این کشور تشدید کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سراج در سخنرانی که از تلویزیون پخش شد، گفت: «من تمایل صادقانه خود را برای واگذاری وظایفم به نهاد اجرایی بعدی تا پایان ماه اکتبر اعلام می‌کنم.»

وی با استناد به گفتگو‌های اخیر به میانجیگری سازمان ملل در ژنو، به پیشرفت حاصل شده در زمینه توافق بر سر راهی به منظور متحد کردن لیبی و آماده شدن برای انتخابات اشاره کرد.

سراج ریاست «دولت وفاق ملی» مستقر در طرابلس را برعهده دارد و شرق لیبی و بیشتر جنوب این کشور تحت کنترل نیرو‌های ژنرال خلیفه حفتر موسوم به «ارتش ملی لیبی» است.

جنگ داخلی لیبی باعث مداخله قدرت‌های منطقه‌ای و بین المللی شده به طوری که امارات عربی متحده، مصر و روسیه از ارتش ملی لیبی حمایت می‌کنند و دولت وفاق ملی مورد حمایت ترکیه است.

سراج ریاست دولت وفاق ملی را از زمان تشکیل آن در سال ۲۰۱۵ برعهده داشته است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تحولات لیبی فائز السراج خلیفه حفتر دولت وفاق ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۴۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین سایت سفارش آنلاین کتاب در ایران

خرید اینترنتی کتاب با تخفیف و ارسال رایگان یک مزیت مهم برای علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی است، با گسترش فعالیت سایت‌های اینترنتی فروشی کتاب در ایران و فراگیر شدن خرید اینترنتی در بین جامعه تصمیم به بررسی و معرفی بهترین سایت خرید کتاب با تخفیف ۵۰ درصد گرفتیم تا با اطمینان خاطر حس شیرین خرید اینترنتی کتاب را تجربه کنید.

بهترین سایت خرید کتاب با تخفیف

در حال حاضر کتاب‌فروشی آنلاین سراج بوک بهترین سایت خرید کتاب با تخفیف ۵۰ درصد در ایران است، علاوه بر تخفیف ۵۰ درصدی ارسال رایگان نیز شامل سفارشات بالای ۴۵۰ هزارتومان (در زمان نگارش این مطلب) می‌شود.

با بررسی دسته‌بندی کتاب‌های روانشناسی در سایت سراج بوک متوجه تخفیف ویژه تا سقف ۷۰ درصد برای برخی از کتاب‌ها شدیم، و همینطور با مشاهده کتاب‌های رمان و داستانی در این فروشگاه تخفیفات ۶۰ درصدی نیز مشاهده شد.

سراج بوک بیش از ۱۰ سال تجربه برگزاری نمایشگاه کتاب در سراسر کشور و نمایشگاه‌های گسترده شهری در ۳۰ شهر مختلف ایران را دارا است که از سال ۹۶ تصمیم به حضور در فضای مجازی کرد. این فروشگاه به عنوان یکی از معتبرترین سایت‌های خرید کتاب در ایران شناخته می‌شود که با ناشرین برتر ایران همچون انتشارات نسل نواندیش، انتشارات میلکان، انتشارات نگاه و انتشارات چشمه نیز در حال همکاری است.

مزایای خرید اینترنتی کتاب

با خرید اینترنتی کتاب بسیاری از مشکلات یک فرد کتابخوان برطرف می‌شود، مشکلاتی مثل پیدا کردن کتاب دلخواه در کتاب‌فروشی‌های سراسر شهر، مراجعه حضوری به کتابفروشی در زمان بیماری‌های همه‌گیر مثل کرونا که رفت‌و‌آمد را برای ما دشوار می‌کند.

حتی قیمت بالای کتاب و عدم اعمال تخفیف در هنگام خرید حضوری از کتابفروشی نیز یکی از مشکلات کتابخوان‌ها است، امروزه با وجود سایت های خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان اکثر علاقه‌مندان به مطالعه و کتابخوانی از طریق اینترنت کتاب مدنظر خود را سفارش و درب منزل دریافت می‌کنند.

در ادامه برخی از مزایایی اصلی و مهم خرید آنلاین کتاب را بررسی می‌کنیم

خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

همانطور که گفتیم خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان یکی از اولویت‌های کاربران برای تهیه کتاب است. کتابفروشی‌های اینترنتی مثل آمازون، بارنز‌اند‌نوبل، ترفت‌بوک، بوک‌شاپ و سراج‌بوک برای کاربران خود تخفیف‌های ویژه و همینطور ارسال رایگان درنظر گرفته‌اند. یکی از مزایای اصلی خرید از کتابفروشی‌های اینترنتی، خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان است.

خرید کتاب در ۲۴ ساعت شبانه روز

یکی دیگر از مزایای اصلی خرید اینترنتی کتاب دسترسی آسان به فهرست کتاب‌ها و ثبت سفارش در هر ساعتی از شبانه روز است، برای مثال ساعت ۱۱ شب در حال چرخیدن در اینستاگرام هستید که با یک کتاب جذاب آشنا می‌شوید، آیا در این ساعت امکان مراجعه به کتابفروشی و تهیه کتاب برای شما فراهم است؟ قطعا خیر، اصلا احتمال دارد روز بعد فراموش کنید که چنین قصدی برای تهیه کتاب داشتی. اما حالا با وجود کتابفروشی‌های آنلاین با چند کلیک می‌توانید به سادگی کتاب دلخواه خودتان را از بهترین سایت خرید اینترنتی کتاب با تخفیف و ارسال رایگان تهیه کنید.

تنوع گسترده و بانک کتاب

مزیت بعدی در خرید آنلاین کتاب، دسترسی به هزاران کتاب مختلف در یک بانک کتاب آنلاین است. قطعا برای شما پیش آمده که به کتابفروشی شهرتان مراجعه کردید ولی کتابی که می‌خواستید موجود نبوده، با وجود تنوع گسترده در سایت های اینترنتی کتاب، باز هم در این مقایسه سنگینی وزنه به نفع سایت‌های آنلاین فروش کتاب است.

بررسی نظرات کاربران و دیگر کتابخوان‌ها

عامل تاثیر‌گذار بعدی هنگام خرید کتاب بررسی نظرات کاربران و مخاطبان درباره کتاب هاست، با مطالعه نظرات خوانندگان درباره یک کتاب تا حدودی می‌توانید با موضوع و کیفیت محتوای کتاب آشنا شوید و انتخاب هوشمندانه‌ای داشته باشید.

مزیت بعدی خرید اینترنتی کتاب ارتباط شبانه‌روزی از طریق تماس تلفنی یا بخش پشتیبانی آن کتابفروشی اینترنتی است. سایت خرید کتاب سراج بوک طبق نظرات کاربران در شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام یکی از بهترین مشاورین در زمینه معرفی کتاب و پشتیبانی امور مشتریان را دارا است.

شماره تلفن پشتیبانی سراج بوک « ۰۹۱۲۸۴۸۳۰۴۹ » در هر ساعتی از شبانه روز پاسخگوی سوالات کاربران و اعضای این کتابفروشی آنلاین است.

انواع روش های پرداخت

هنگام خرید اینترنتی کتاب می‌توانید از روش‌های پرداخت مختلفی استفاده کنید، در صورتی که دارای کارت بانکی عضو شبکه شتاب باشید می‌توانید از طریق درگاه رسمی بانک مرحله پرداخت خود را تکمیل کنید.

یکی دیگر از روش‌های پرداخت که در سراج بوک نیز فعال می‌باشد، امکان پرداخت هزینه سفارش از طریق روش کارت‌به‌کارت است. این روش پرداخت مناسب آن دسته از کاربرانی است که امکان پرداخت آنلاین را ندارند و با استفاده از این روش یکی از مشکلات اصلی کاربران برای خرید اینترنتی کتاب برطرف می‌شود.

معرفی کتاب های خوب

یکی دیگر از مزیت‌های خرید آنلاین کتاب از فروشگاه کتاب سراج بوک استفاده از “بخش معرفی کتاب” برای آشنایی با کتاب‌های پرطرفدار و پرفروش است.

سراج بوک با معرفی کتاب‌های خوب در ژانر‌های مختلف روانشناسی، رمان، انگیزشی، زندگینامه، فلسفی و همینطور با معرفی کتاب‌هایی که سطح آگاهی را افزایش می‌دهند، کتاب‌هایی که برای شروع کتابخوانی مناسب هستند، بهترین و پرفروش ترین کتاب‌های دنیا، انتخاب کتاب را برای شما بسیار راحت و ساده کرده است تا با توجه به نیاز شخصی‌تان کتابی که برای شما مفید است را تهیه کنید.

در نهایت اگر با مطالعه این مطلب و آشنایی با مزایای خرید آنلاین کتاب تصمیم به خرید اینترنتی کتاب گرفته‌اید، توصیه می‌کنیم با مراجعه به سایت کتاب‌فروشی سراج بوک که بهترین سایت خرید کتاب با تخفیف ۵۰ درصد و ارسال رایگان است، از تخفیفات ویژه این فروشگاه بهره‌مند شوید. در زمان نگارش این مطلب خرید آنلاین کتاب در سراج بوک تا سقف ۷۰ درصد تخفیف دارد و ارسال رایگان شامل سفارشات بالای ۴۵۰ هزارتومان می‌شود.

منبع: انصاف نیوز

دیگر خبرها

  • دست‌های پشت پرده در انتخابات به روایت «رشیدی کوچی»
  • بهترین سایت سفارش آنلاین کتاب در ایران
  • افشاگری رشیدی کوچی از تلاش دولت برای نزدیک کردن ریاست مجلس آینده به جریان پایداری و  امام صادقی‌ها
  • تلاش دولت برای نزدیک کردن ریاست مجلس به جریان پایداری و امام صادقی‌ها
  • تلاش روسیه برای افتتاح کنسولگری در بنغازی
  • محمودزاده: رقبای قالیباف به دولت نزدیک هستند
  • دلایل استعفای امام جمعه رفسنجان پس از ۳۹ سال فعالیت /تاکید بر جوان گرایی
  • طرح ملی آبرسانی به شهر تفرش در آینده ای نزدیک بهره برداری می‌شود
  • علت استعفای امام جمعه رفسنجان چه بود؟ | کرمان حاضر به ارسال استعفای من به تهران نشد...
  • (ویدئو) تحریم‌ها و اقتصاد نابسامان فرش ایران را به زیر کشید؛ ما منزوی شده‌ایم