Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-08@15:33:24 GMT

اکبری: با جنگندگی شهداب را بردیم/ بازی خیلی سختی بود

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۲۴۹۵۳

اکبری: با جنگندگی شهداب را بردیم/ بازی خیلی سختی بود

پیمان اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد پیروزی 3 بر یک تیمش مقابل شهداب یزد در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: شهداب یکی از تیم‌های مدعی امسال است و ما در خانه آنها کار بسیار سختی داشتیم. پیش از بازی هم پیش‌بینی می‌کردم که کارمان خیلی سخت باشد.

وی ادامه داد: به هر حال تیم شهداب شرایطی دارد که امسال می‌تواند در جمع مدعیان قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان شهداب بسیار خوب بازی کرده و کار را برای ما سخت کردند. در مقابل شاگردانم هم بسیار تلاش کردند تا برنده این بازی باشند. خوشبختانه مزد زحمات‌مان را گرفتیم به پیروزی رسیدیم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه خاطرنشان کرد: از دلایل پیروزی ما در این بازی می‌توان به جنگندگی بازیکنان و تلاش مضاعف آنها اشاره کرد. کسب 3 امتیاز کامل مقابل تیم شهداب آن هم در یزد اتفاق بسیار خوبی است که برای ما رقم خورد و از این بابت خدا را شکر می‌کنم.

اکبری با بیان اینکه با گذشت زمان شرایط تیم‌مان بهتر خواهد شد، تصریح کرد: ما بازیکنان بسیار خوبی در ترکیب خود داریم و برای رسیدن به هماهنگی نیازمند زمان هستیم. معتقدم با گذشت زمان هماهنگ‌تر می‌شویم و بهتر بازی می‌کنیم. با توجه به اینکه امسال لیگ سختی داریم، باید هرچه زودتر به شرایط ایده‌آل برسیم.

وی درمورد برنامه ادامه مسابقات لیگ برتر خاطرنشان کرد: ما در هفته سوم و چهارم به ترتیب باید از تیم‌های پیکان و فولاد سیرجان میزبانی کنیم. دو بازی سنگین و خطرناک پیش‌روی ما است. باید تلاش کنیم تا بازیکنان را از نظر روحی و بدنی در شرایط ایده‌آلی قرار دهیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: والیبال لیگ برتر ارومیه یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۴۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام:می دانستیم بازی سختی داریم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، جواد نکونام در نشست خبری بعد از بازی با ذوب آهن گفت:می دانستیم بازی سختی  داریم و اگر غفلت کنیم ذوب آهن دردسرساز خواهد شد. روی یک توپ کاملا ساده تمرکز نداشتیم و گل خوردیم و بازی برایمان سخت شد. اما زود شکل تیم را درست کردیم و به گل رسیدیم. باید بازی را با نتیجه مساوی به رختکن می رفتیم. در نیمه دوم شرایط را تغییر دادیم و موقعیت های زیادی را ایجاد کردیم و خدا را شکر توانستیم سه گل بزنیم که یکی از آنها مردود شد.

ادامه دارد...

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ضرورت تلاش جمعی دستگاه‌ها برای ادای حق مساجد
  • کاظمیان: حریف ما اصلا موقعیت گل نداشت
  • یونایتد را عالی بردیم، ولی تواضع فراموش نشود!‏
  • سرپرست نفت آبادان: بازی مرگ و زندگی را از مس رفسنجان بردیم/ محکوم به پیروزی تا پایان فصل هستیم
  • نکونام: می‌دانستیم بازی سختی پیش رو داریم
  • نکونام:می دانستیم بازی سختی داریم/ قضاوت داور بی نقص بود
  • نکونام:می دانستیم بازی سختی داریم
  • محمد ربیعی: استقلال دو گل فوق‌العاده زد/ حق ذوب‌آهن شکست نبود
  • بازیکنان آلومینیوم و پیکان در پایان بازی چه گفتند؟
  • لوئیز انریکه: حتی بهترین بازیکنان جهان هم باید دفاع کنند