Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- دستور تشکیل ارتش ۲۰ میلیونی بسیج را امام خمینی (ره) در آذرماه سال ۱۳۵۸ دادند تا به فرموده ایشان مملکت از هرگونه آسیب در امان بماند و همین دستور و این دیدگاه برای اثبات و بیان اهمیت و ارزش بسیج کافی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، «بسیج یعنی آمادگی، بسیج یعنی احساس تکلیف در همه لحظات، بسیج یعنی حضور در همه میدان‌هایی که از انسان در آن میدان یک کاری می‌طلبند، فرق هم بین زن و مرد نیست»؛ این سخنی از رهبر معظم انقلاب است و در آن رسالت بسیج و بسیجی به‌طور کامل و جامع تبیین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

و یا در جایی دیگر فرموده‌اند «بسیج با سرنوشت انقلاب سر و کار دارد و با گسترش و استحکام آن می‌توان اطمینان یافت که هیچ قدرتی در دنیا قادر نخواهد بود که کوچک‌ترین چشم‌زخمی به کشور و انقلاب وارد کند».

بسیجیان در مکتب بسیج همیشه و در هرگاه و زمان از همان آغاز تشکیل تاکنون حاضر به یراق بوده‌اند و در میدان خدمت از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نکرده و نمی‌کنند.

بسیجی پیمان بسته است که درد مردم را درد خود بداند و در درمان آن آستین‌های همت را بالا می‌زند و تا زمانی که به نتیجه نرسد؛ دست از تلاش و کوشش برنمی‌دارد.

بسیج در تمامی صحنه‌های انقلاب و نظام پیشگام خدمت‌رسانی به مردم بوده است؛ روزی در صحنه جنگ سخت و تن‌به‌تن با دشمنان آشکار تا بن دندان مسلح و چه امروز در جنگ نرم و نبرد با دشمنان پنهانی که چنگال‌های خود را تیز کرده‌اند تا خراشی بر پیکر اعتقادات، ارزش‌ها و باورهای انسانی، اسلامی، شرعی و دینی وارد کنند.

بسیجی عزمش در عمران و آبادانی مناطق محروم جزم است و دستگیر و یار مردم آسیب‌دیده در اتفاقات و رویدادهای مختلفی همچون سیل و زلزله است.

رئیس سازمان بسیج مهندسین کشاورزی: طرح "بسیج همگام با کشاورز" در 30 هزار روستا اجرا می‎‌شودامام جمعه تبریز: بیانیه گام دوم انقلاب با تفکر بسیج محقق شدنی استرئیس بسیج مستضعفین: امنیت امروز کشور مثال‌زدنی است/ بسیجیان با تمام قوت در راستای تحقق بیانیه گام دوم تلاش کنند

بسیجیان استان سمنان نیز در این عرصه همواره پیشگام و پیشتاز خدمات‌رسانی بوده‌اند که نمونه بارز آن حضور و اعزام بسیجیان این استان به مناطق سیل‌زده در استان‌های مختلف کشور در سال 98 است که با تلاش شبانه‌روزی خود در استان‌های مازندران، گلستان، لرستان و خوزستان حضور یافتند.

جانشین مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین کشور شامگاه گذشته ضمن اشاره به اهمیت بالای کار در بسیج اظهار می‌کند: جهاد و امیدآفرینی از مهم‌ترین شاخصه‌هایی عنوان کرد که محور تمام برنامه‌های بسیج است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمود محمدی شاهرودی صبر را از ارکان اساسی رفتاری بسیج و بسیجی می‌داند و عنوان می‌کند: بسیج و بسیجی خدمتگزار مردم و نظام است و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند.

وی نفس کشیدن در بسیج را به‌مثابه نفس کشیدن در بهشت می‌داند و می‌گوید: اجرای مأموریت‌های محوله مهم‌ترین اصل در بسیج است و بسیجیان بر اساس همان اولویت‌ها و مأموریت‌ها برای حفظ دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش می‌کنند.

حجت‌الاسلام محمدی شاهرودی ولایتمداری و گوش جان سپردن به بیانات رهبر معظم انقلاب، استقامت و اطاعت در راه حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و نظام را از مهم‌ترین شاخصه‌های بسیج و بسیجیان عنوان می‌کند.

امروز بسیج امتیاز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دنیا محسوب می‌شود؛ چرا که عامل مهم بسیاری از موفقیت‌ها بسیج و تفکر بسیجی است و دشمن نیز به همین دلیل به دنبال از بین بردن و محو ارزش و فرهنگ بسیج در جامعه است.

امروز بیش از هر زمان دیگر نیاز است که در تمام ابعاد و عرصه‌ها تفکر بسیجی گسترش یابد؛ چرا که تفکر بسیجی برگرفته از آموزه‌های دین مبین اسلام است و بسیجی عملش انقلابی و جهادی است و بر همین مبنا در انجام تمام مأموریت‌ها و اهداف موفق عمل کرده و خوش درخشیده است و در گاه خدمت به مردم چون جهاد گونه در میدان حاضر می‌شود؛ به نحو مطلوبی مشکلات و موانع را از سر راه برمی‌دارد.

بسیج در هشت سال جنگ تحمیلی، لباس رزم برتن کرد و امروز نیز در عرصه تولید علم، محرومیت‌زدایی و سازندگی کشور به شیوه‌ی دیگر پا به میدان گذاشته است تا رسالت اصلی خود یعنی کمک به پیشرفت کشور و اطلاعت از فرامین ولی‌فقیه را به درستی انجام دهد.

انتهای پیام/363/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسیج و بسیجی تفکر بسیجی تفکر بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۵۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجاتم دهید، دیگر به پایان خط رسیده‌ام!

به گزارش همشهری آنلاین، زن ۲۷ ساله در حالی که بیان می‌کرد دیگر به آخر خط رسیده‌ام، اشک‌ریزان به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری شفای مشهد گفت: آخرین فرزند خانواده‌ای ۸ نفره هستم. در یکی از شهرک‌های اطراف مشهد و در خانواده‌ای به دنیا آمدم که از نظر اجتماعی و اقتصادی وضعیت خوبی نداشتیم.

هنوز خردسال بودم که پدرم در یک سانحه رانندگی از دنیا رفت و روزهای سخت و تلخ زندگی ما شروع شد. از آن روز به بعد مادرم در زمین‌های کشاورزی کارگری می‌کرد و زمانی که خسته و کوفته به خانه می‌رسید باید امور خانه را هم انجام می‌داد.

مادرم اگرچه سعی می‌کرد چهره خود را شاد و خندان نشان دهد ولی من می‌دانستم که چه غوغایی در روح و روانش برپاست. در همین حال برادرانم ترک تحصیل کردند تا کمک‌خرج خانواده باشند ولی هرکدام از آن‌ها هم درگیر مشکلات و گرفتاری‌های شخصی خودشان شدند و مادرم همچنان کارگری می‌کرد.

من هم که به صورت مادرزادی و از ناحیه پا دچار معلولیت جسمی بودم، اعتماد به نفس پایینی داشتم و تلاش می‌کردم از چشم دوستان و نزدیکانم دور بمانم تا مورد تمسخر قرار نگیرم. این حقارت را کاملا در مدرسه با همه وجودم احساس می‌کردم و از نگاه‌های همکلاسی هایم زجر می‌کشیدم.

فرار زن جوان از دست مرد شیطان‌صفت | مرا به بیابان‌های اطراف شهر کشاند و... بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسیش | ۲۰ بار مچ شوهرم را با زن‌های غریبه گرفتم

با این شرایط نتوانستم ادامه تحصیل بدهم و در مقطع راهنمایی ترک تحصیل کردم. با آنکه در سن نوجوانی قرار داشتم و در رویاها و آرزوهای خودم به سر می‌بردم، راهی بازار کار شدم تا حداقل مخارج خودم را تامین کنم. این‌گونه بود که در یک لباس‌فروشی در اطراف میدان ۱۷ شهریور مشهد کاری پیدا کردم و به عنوان فروشنده مشغول کار شدم.

هنوز ۲ ماه از آغاز کارم نمی‌گذشت که با آرمان آشنا شدم. وقتی دیدم پسری نسبت به من مهر می‌ورزد و جملات زیبای عاشقانه بر زبان می‌راند، شیفته او شدم چراکه محبت‌ را در او جستجو می‌کردم و به چیز دیگری نمی‌اندیشیدم. وقتی دیدم او به من که دختری معلولم توجه می‌کند، همه وجودم لبریز از عاطفه شد.

چند سال بود که با آرمان ارتباط داشتم و بیشتر روزها را با او درپارک‌ها و سینماها قرار می‌گذاشتم. وقتی خانواده آرمان در جریان این عشق خیابانی قرار گرفتند، او را از خانه طرد کردند. آرمان هم که در یک فروشگاه شاگرد بود، خانه کوچکی را در حاشیه شهر اجاره کرد و ما با همه مخالفت‌ها با یکدیگر ازدواج کردیم. اگرچه نتوانستم مانند خیلی از دختران لباس عروسی بر تن کنم و با جشن و شادی پا به خانه بخت بگذارم، اما همین که ازدواج کرده بودم از خوشحالی در پوست خود نمی‌گنجیدم.

صاحبکارم چون به بهانه‌های مختلف به فروشگاه نمی‌رفتم، مرا اخراج کرد و من برای کمک به مخارج زندگی امور مربوط به نظافت ساختمان‌ها را انجام می‌دادم.

آرمان که مصرف تفریحی مواد مخدر و سیگار را از همان اوایل جوانی شروع کرده بود، خیلی زود و بر اثر معاشرت با دوستان ناباب در حاشیه شهر به یک معتاد حرفه‌ای تبدیل شد و مرا هم آلوده کرد. با آنکه پسرم تازه به دنیا آمده بود، هر چه دو نفری کار می‌کردیم باز هم نمی‌توانستیم هزینه‌های اعتیادمان را تامین کنیم.

وقتی به چشمان زیبای فرزندم نگاه می‌کردم از خودم متنفر می‌شدم که چرا نباید غذای مناسبی بخورم و فرزندم را این‌گونه ضعیف نبینم. خیلی دلم به حال نوزاد شیرخواره‌ام می‌سوخت به همین دلیل بارها تصمیم گرفتم از چنگ این هیولای سفید (شیشه) فرارکنم ولی مانند کبوتری خانگی دوباره بر بام مواد افیونی لانه می‌ساختم و روزهای نکبت‌بار را تکرار می‌کردم و نابودی آینده‌ام را به چشم می‌دیدم. این بود که به کلانتری آمدم تا شاید راهی برای نجات خودم بیابم.

با دستور ویژه سرگرد احسان سبکبار (رئیس کلانتری شفای مشهد) راهکارهای قانونی و اقدامات روان‎شناختی برای نجات زن جوان از منجلاب اعتیاد در دایره مددکاری اجتماعی کلانتری آغاز شد.

کد خبر 850279 منبع: خراسان برچسب‌ها خبر مهم اعتیاد - مواد مخدر خانواده حوادث ایران

دیگر خبرها

  • محمد حسین صفار هرندی: اختلاف داخلی زمینه‌ساز نفوذ دشمن است
  • نجاتم دهید، دیگر به پایان خط رسیده‌ام!
  • عفاف و حجاب موضوع اجتماعی و فرهنگی است
  • دشمن دنبال گرفتن چادر از بانوان است/سنجش کارآمدی هر نظام با امنیت
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • سرلشکر باقری: جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • بسیج سازندگی، رکنی اساسی در تحقق آرمان‌های نظام در مناطق محروم
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • رفع محرومیت با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • سرلشکرسلامی: رفع محرومیت تنها با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است