Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کردستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان، نسبت به کمرنگ شدن رعایت پروتکل های بهداشتی در استان هشدار داد افزود: پیک جدید بیماری کرونا در راه است لذا باید نظارت های مداوم را جدی بگیریم. 

 محمد ابراهیم زارعی امذوز در بیستمین جلسه کمیته امنیتی اجتماعی و انتظامی ستاد استانی مقابله با کرونا، با اشاره به گزارش دانشگاه علوم پزشکی مبنی بر افزایش تعداد مبتلایان و پیش بینی وضعیت زرد و نارنجی در هفته آینده در استان، اظهار کرد: رعایت پروتکل ها به شدت مورد تاکید ستاد ملی مقابله با کروناست لذا استفاده از ماسک و جلوگیری از تجمعات غیر ضروری را باید جدی بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در ادامه تاکید کرد: در قبال سلامت مردم مسؤولیم و باید با تبلیغات مناسب به مردم هشدار دهیم. 

زارعی نظارت بر رعایت پروتکل ها در مدارس به ویژه دوره ابتدایی را بسیار ضروری اعلام کرد و افزود: ستاد ملی کرونا بر برگزاری کلاس ها تاکید دارد اما پروتکل های بهداشتی باید کاملا رعایت شود.

معاون استاندار ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کادر پزشکی و درمانی استان، خاطرنشان کرد: پیشگیری، مانع از تحمیل هزینه های درمان می شود، لذا نظارت ها بر رعایت کامل پروتکل ها باید تداوم داشته باشد. 

وی در پایان به تامین و توزیع ۳۰ هزار بسته معیشتی جدید و تحویل به افراد شناسایی شده، توسط فرمانداری ها، اشاره و از همه یاریگران این امر تشکر کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی رعایت پروتکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۵۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) فراموش نکنیم که نمی‌توانیم هم اشغالگر باشیم و هم اخلاق مدار

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رعایت کرامت مرزنشینان و ساحل‌نشینان خط قرمز دولت است
  • (ویدئو) فراموش نکنیم که نمی‌توانیم هم اشغالگر باشیم و هم اخلاق مدار
  • قوه قضاییه به دنبال اصلاح رویه‌ها در برخورد با فعالان اقتصادی است
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • کشف بیش از دو هزار کالای آرایشی و بهداشتی تقلبی در فروردین ماه
  • دیگر تخم مرغ را در روغن سرخ نکنید (فیلم)
  • کشف ۲۵۷۶ قلم کالای آرایشی و بهداشتی تقلبی در مشهد
  • رئیس قوه قضاییه بدون پروتکل‌های تشریفاتی وارد «بندرعباس» شد
  • تاکید سازمان بازرسی بر تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری
  • تاکید بر تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری