Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش امروز(پنج شنبه) در آیین اختتامیه هجدهمین دوره رزم مقدماتی دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش که در مرکز آموزش جوادالائمه نیروی زمینی برگزار شد، گفت: در آستانه هفته دفاع مقدس قرار داریم به ارواح طیبه همه شهدای این دوران درود می فرستیم و برای جانبازان آرزوی شفای عاجل داریم و قدردان همه آزادگان و ایثارگران هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر نشان کرد: یک وجه اهمیت دوران دفاع مقدس این است که وقتی یک ملت اراده می‌کند مستقل و آقا و مقتدر باقی بماند، حتی اگر همه دنیا در مقابل او بایستند، موفق خواهد شد و ملت بزرگ ایران در دوران دفاع مقدس برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و دفاع از استقلال و آقایی خود در مقابل همه دنیای استکبار ایستاد و مقاومت کرد و به پیروزی رسید.

فرمانده کل ارتش خطاب به دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش،تاکید کرد: به همه شما همرزمان عزیزم، دانشجویان جدید دانشگاه های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران پوشیدن لباس مقدس سربازی ارتش حزب‌الله را تبریک عرض می کنم. نعمت بزرگی است که از بین میلیون‌ها جوان شما انتخاب شده‌اید که لباس جهاد و لباس دفاع از آرمان‌های شکوهمند انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران و دفاع از ایران سربلند اسلامی را بر تن کنید.

سرلشکر موسوی ادامه داد: قدردان خانواده های محترم شما هستیم که با لقمه حلال و دامان پاک چنین جوانان برومندی را تربیت کرده اند که ایران با آنها می‌بالد.

وی تصریح کرد: همچنین تبریک عرض می کنم به شما به عنوان جوان‌ترین پرچمداران فداکاری. لازم است مجددا از عنایات ویژه و بزرگوارانه فرمانده معظم کل قوا به خاطر اعطای پرچم و نشان فداکاری به دانشگاه افسری امام علی(ع) به دلیل تقدیم ۱۱۸۴ شهید به انقلاب اسلامی استقلال و ایران عزیز تشکر و قدردانی نمایم.

فرمانده کل ارتش افزود: اینکه در کشوری که خود مجموعه‌ای از جلوه‌های فداکاری است و در بین ملتی که نمونه و الگوی فداکاری در عالم است، ارتش به عنوان پرچمدار فداکاری انتخاب می‌شود بسیار افتخار آمیز است و همه ما به خاطر این جایگاه بی نظیر که در سایه اسلام و جمهوری اسلامی به دست آمده است خداوند بزرگ را شاکر و سپاسگزاریم.

سرلشکر موسوی با بیان اینکه از همه همرزمان عزیزم بخاطر برگزاری موفق این دوره رزم مقدماتی تشکر و قدردانی می کنم،گفت: از همه فرماندهان، مربیان استادان روحانیون بزرگوار سازمانهای عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات و همه عزیزانی که تلاش کردند این دوره هم مانند دوره‌های قبل و بلکه بهتر از آن به خوبی در این شرایط ویژه برگزار شود تشکر می‌کنم مخصوصاً از امیر سرتیپ محمودی که علمدار این دوره‌ها هستند و فرمانده نیروی زمینی که محور اصلی برگزاری این دوره‌ها هستند و نیروهای دیگری که حمایت و پشتیبانی کردند قدردانی می کنم.

وی گفت: درود می‌فرستیم به ارواح مطهر همه شهدا به ویژه سپهبدهای اخلاص؛ شهیدان قرنی، صیاد شیرازی و حاج قاسم سلیمانی و از خداوند بزرگ می‌خواهیم ما را لایق ادامه راه شهیدان قرار دهد و پیمان خود با شهدا را تکرار می‌کنیم با کلام حضرت امیر صلوات الله و سلامه علیه خطاب به مالک اشتر که فرمودند؛ «ای مالک من و تو هر دو سربازیم و چه نیکوست که عمرمان در خاک و خون میدان نبرد به پایان برسد و فردای قیامت در پیشگاه خداوند بزرگ، سپید روی و گلگون کفن محشور شویم». ان‌شاءالله

کد خبر 5026221 هادی رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران امیر سرلشکر موسوی هفته دفاع مقدس مجلس شورای اسلامی صحن مجلس محمد باقر قالیباف ایالات متحده امریکا ستاد انتخابات کشور حجت الاسلام حسن روحانی هیئت دولت شورای نگهبان رزمایش ذوالفقار ۹۹ ارتش جمهوری اسلامی ایران سعید خطیب زاده ویروس کرونا رژیم صهیونیستی حسن روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۶۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین تجلیل از اساتید و مربیان برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد

آیین تجلیل از اساتید و مربیان برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز (دوشنبه) با حضور امیر سرلشکر سید عبد الرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش، حجت‌الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، امیر دریادار حبیب الله سیاری، رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرتیپ قادر رحیم زاده فرمانده قرارگاه مشترک خاتم‍الانبیا (ص) کشور، امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش، امیرسرتیپ علیرضا صباحی فرد، فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی، فرمانده نیروی هوایی ارتش، امیر دریادار ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش، امیر سرتیپ علیرضا شیخ، معاون تربیت و آموزش ارتش و دیگر فرماندهان و مسئولان در سالن همایش‌های کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگز شد.

در این مراسم بیش از ۲۵۰ نفر از فرماندهان و اساتید دانشگاه‌ها، فرماندهان مراکز آموزش تخصصی و وظیفه آجا، فرماندهان گروهان، گردان و مربیان منتخب، فرماندهان ارشد نظامی و مناطق پدافند هوایی، هوایی و دریایی و فرماندهان آموزش یگانی منتخب آنها و دست اندرکاران مهارت آموزی نیرو‌ها بصورت حضوری و وبیناری تجلیل شدند.

همچنین در این مراسم از اپلیکیشن نمایشگاه جامع تربیت و آموزش ارتش جمهوری اسلامی ایران رونمایی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • امیر حیدری: هیچ‌کس قادر به تهدید جمهوری اسلامی و منافع ملی کشور نیست
  • جزئیات مراسم چهلم شهید زاهدی و یارانش | سپاه اطلاعیه داد
  • آیین تجلیل از اساتید و مربیان برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد
  • دستاوردهای ایران، همرده با کشورهای پیشگام در حوزه‌ جنگ‌افزارسازی است
  • تجهیزات دفاعی ایران هم‌سطح کشور‌های پیشگام در حوزه جنگ‌افزارسازی است
  • رسالت امام صادق (ع) انفجار علمی بود
  • زائران حج، دفاع از ملت مظلوم فلسطین را مورد توجه قرار دهند
  • آیت‌الله جوادی آملی: حجاج باید پرچمدار فرهنگ ایران اسلامی باشند
  • ببینید/دفاع جانانه مجری شبکه نروژی از مردم فلسطین
  • لفاظی وزیر دفاع انگلیس در واکنش به تحریمش از سوی ایران