Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@17:10:44 GMT

دستگیری خواستگار انتقام جو در کازرون

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۲۶۶۶۶

دستگیری خواستگار انتقام جو در کازرون

غرق شدگی دختر جوان در یکی از رودخانه‌های کهگیلویه و بویراحمد، سرقت پراید با ناخن‌گیر، ۸ کشته در تصادف جاده سرخس‌- مشهد، دستگیری خواستگار انتقام جو در کازرون، بخشش قاتل جوان الیگودرزی، دستگیری سارق موبایل در آرایشگاه‌های زنانه شیراز و دفن شدن دو مرد در آبعلی را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش ایمنا، رئیس اورژانس کهگیلویه و بویراحمد از غرق شدن دختر جوان در رودخانه " ایدنک" خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن جلیل گفت: در پی تماسی به مرکز اورژانس ۱۱۵ دهدشت مبنی بر درخواست کمک جهت نجات جان خانم ۲۰ ساله‌ای در شهر لنده که در رودخانه ایدنک غرق شده بود، گرفته شد و بلافاصله پایگاه اورژانس لنده به محل حادثه اعزام شد.

وی با بیان اینکه قبل از رسیدن آمبولانس اورژانس مصدوم به دلیل شدت عوارض ناشی از غرق شدگی و خفه شدن جان خویش را از دست داده بود، افزود: با توجه به سخت گذر بودن مسیر و پیمایش ادامه مسیر توسط تکنسین‌های اورژانس به صورت پیاده، به محض رسیدن عملیات احیا را بلافاصله شروع کردند، اما به دلیل وقت زیادی که از مدت غرق شدن گذشته بود، عملیات موفقیت آمیز نبود.

این دزد با ناخن گیر پراید سرقت می‌کند

رئیس پلیس تهران گفت: در خیابان مرزداران به یک دستگاه پراید با ظاهری مشکوک برخوردیم که پس از بررسی مشخص شد این خودرو سرقتی است و بعد از دستگیری، سارق اعتراف کرده قصد خرید نان را داشته که به خودروی پراید برخورده و همان لحظه فکر سرقت پراید به سرش می‌زند.

وی ادامه داد: سارق خودرو تمام لوازم داخل پراید را به سرقت برده و وی خودروی سرقتی را تنها با یک ناخن گیر دزدیده است.

۸ کشته در تصادف وحشتناک در جاده سرخس - مشهد

مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، اظهار کرد: تصادف دو دستگاه نیسان و پژو در دوراهی جاده صالح‌آباد در جاده سرخس - مشهد، هشت کشته برجای گذاشت.

محمد علیشاهی اضافه کرد: تصادف دو دستگاه خودروی سواری نیسان و پژو هشت کشته برجای گذاشت که هفت فوتی از ماشین پژو و یک فوتی از ماشین نیسان بوده است.

وی با بیان اینکه شدت تصادف به قدری بوده که هیچ شخصی جان سالم به در نبرده است، تصریح کرد: ابتدا سه آمبولانس به محل اعزام شدند که آمبولانس اول طی شش دقیقه در جاده به محل رسیده، اما با توجه به فوت همه افراد، اعزام دو آمبولانس دیگر در مسیر کنسل شد.

مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: علت این حادثه هنوز مشخص نیست.

دستگیری خواستگار انتقام جو در کازرون

فرمانده انتظامی کازرون از دستگیری خواستگار انتقام جو خبر داد که در فضای مجازی باعث هتک حیثیت شاکی شده بود.

اسماعیل زراعتیان گفت: خانمی با مراجعه به پلیس فتا عنوان کرد فردی ضمن هک کردن حساب کاربری وی، اقدام به ارسال پیام‌های توهین آمیز و تصاویر نامناسب در صفحه شخصی می‌کند که این موضوع باعث هتک حیثیت وی شده است.

وی افزود: کارشناسان پلیس فتا با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند فرد مزاحم را در یکی از محلات این شهرستان شناسایی و وی را دستگیر کنند.

این مقام انتظامی توضیح داد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که متهم خواستگار سابق شاکی بوده است، وی با مشاهده ادله و مدارک موجود در پرونده به بزه انتسابی خود اعتراف و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

بخشش قاتل جوان الیگودرزی بعد از ۱۲ سال

رئیس دادگستری شهرستان الیگودرز اظهار کرد: حدود ۱۲ سال قبل در یکی از شهرستان‌های استان خوزستان بر اثر نزاع فردی میان دو جوان یکی از آنان که اهل الیگودرز بوده است به قتل می‌رسد.

امیر هوشنگ فتحی افزود: علی‌رغم اینکه پرونده فوق در حوزه قضائی این شهرستان قرار نداشت، اما با توجه به اینکه منسوبین پرونده در این شهرستان سکونت داشتند، پس از صدور حکم قصاص و استیذان، به منظور مصالحه و حل و فصل موضوع هیئت استیذان قتل شورای حل اختلاف شهرستان وارد عمل شد.

وی ادامه داد: با تلاش بسیار و با کمک بزرگان دو طایفه و بخشش اولیای دم سرانجام پس از گذشت ۱۲ سال در شهریور امسال رضایت خانواده مقتول کسب و فرصت حیات مجدد به قاتل که فردی جوان است، اعطا نمودند و این اقدام ارزشمند باعث شد دو طایفه زندگی مسالمت آمیز خود را با فصل خصومت از سر بگیرند.

دستگیری سارق موبایل در آرایشگاه‌های زنانه شیراز

رئیس پلیس آگاهی استان فارس از دستگیری سارقی که با ورود به آرایشگاه زنانه اقدام به سرقت موبایل می‌کرد با ۲۵ فقره سرقت در شیراز خبر داد.

کاووس حبیبی گفت: در پی افزایش سرقت‌های متعدد کش روی تلفن همراه از آرایشگاه‌های زنانه در سطح شهرستان شیراز و ایجاد جو ناامنی در این صنف و همچنین سریالی بودن سرقت‌ها، شناسایی و دستگیری سارق به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه شکات عنوان داشتند که خانمی جوان به بهانه پرسیدن دستمزد کاشت ناخن وارد آرایشگاه شده و تلفن همراهشان که روی دکور بوده سرقت و بلافاصله با یک سواری پژو که راننده آن یک مرد بوده از محل متواری شده است.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت، تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی استان با انجام اقدامات فنی و پلیسی و سرنخ‌های به جامانده در صحنه سرقت، موفق شدند در این خصوص یک سواری پژو ۴۰۵ که در صحنه سرقت از آن استفاده می‌شده است را شناسایی و آن را در یکی از خیابان‌های شیراز توقیف کنند.

دفن شدن ۲ مرد در آبعلی

ریزش آوار خاکبرداری در آبعلی جان دو مرد را گرفت و رئیس هلال‌احمر دماوند در این زمینه گفت: ریزش آوار خاکبرداری به داخل یک کانال تاسیساتی در مجتمع برف‌شهر آبعلی جان دو نفر را گرفت و دو تن دیگر نیز مصدوم شدند.

سعید طاهری افزود: یک مورد گزارش حادثه ریزش آوار خاکبرداری گزارش شد و عوامل امدادی هلال‌احمر و اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: کارگران داخل کانال بر اثر این حادثه زیر آوار گرفتار شده بودند و تلاش نیروهای امدادی به نجات جان دو نفر از مصدومان حادثه منجر شد.

این مقام مسئول بر رعایت نکات ایمنی در هنگام انجام عملیات عمرانی تاکید کرد و گفت: لازم است تا کارگران در زمان انجام فعالیت‌های عمرانی و ساختمانی، احتیاط را سرلوحه کار قرار دهند.

کد خبر 444745

منبع: ایمنا

کلیدواژه: غرق شدگی سرقت خودرو دستگیری تصادفات جاده ای تصادف مرگبار پليس فتا فضای مجازی بخشش قاتل دستگیری شکارچی سرقت موبايل مرگبار حوادث کار بسته خبری حوادث شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق دستگیری سارق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۶۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان

رئیس پلیس آگاهی گیلان از شناسایی و دستگیری ۲۲ سارق و هفت مالخر در طرح سه روزه عملیاتی مبارزه با سرقت مغازه در استان خبر داد و گفت: این افراد به ۲۲ فقره سرقت اعتراف کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، علیرضا حدادی با بیان اینکه طرح عملیاتی مبارزه با سرقت مغازه به مدت سه روز در استان گیلان اجرا شد، اظهار کرد: در این طرح با انجام اقدامات پلیسی و در عملیات‌های جداگانه، ۲۲ سارق و هفت مالخر در سطح استان شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: بر اساس تحقیقات انجام شده سارقان به ۲۲ فقره سرقت مغازه اعتراف کردند و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان تاکید بر رعایت اصول و نکات پیشگیری از سرقت توسط مردم، خاطرنشان کرد: ارتقای نظم و امنیت همواره در دستور کار پلیس قرار دارد.

کد خبر 748925

دیگر خبرها

  • ماجرای تیراندازی در دولت‌آباد چه بود؟
  • دستگیری متهمان به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق و ویلاها در طرقبه شاندیز
  • انهدام باند سارقین تاسیسات مخابرات رودبار جنوب
  • محمدجواد حسین‌ نژاد؛ بازگشت به آزادی با انگیزه انتقام
  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • دستگیری کلاهبردار اینترنتی در شهرستان فریدن
  • آغاز برداشت خوشه‌های طلایی از مزارع کازرون از فردا
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین