Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-07@20:47:22 GMT

پیداشدن چند موجود عجیب الخلقه در قطب جنوب!

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۲۶۸۱۲

صراط: موجودات عجیب الخلقه‌به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محققان تعدادی از موجودات عجیب الخلقه ناشناخته‌ای که هرگز دیده نشده بودند را در قطب جنوب پیدا کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، کشف این موجودات ناشناخته که برخی از آن‌ها شکل و شمایلی عجیب دارند موجب بهت و حیرت محققان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به گزارش دیلی استار در این ماموریت تیمی از محققان با فناوری‌های پیشرفته بستر دریا را رصد می‌کردند.

در ویدئویی که با نام «اسرار قطب جنوب» به تازگی روی یوتیوب قرار گرفته است، تصاویر این موجودات عجیب را نشان می‌دهد. در این ویدئو دکتر «دِیو باودِن» از حیرت خود در مورد اشکال این موجودات عجیب صحبت می‌کند.

او در این ویدئو از پیداکردن نوعی عنکبوت دریایی صحبت می‌کند که با آنکه دارای پا‌های بسیار بزرگی بوده، اما جثه‌ای بسیار کوچک داشته است. جانور دیگر نوعی اسفنج دریایی است که فاقد سیستم عصبی و گوارشی بوده و با فیلترکردن آب از طریف منافذ بدن خود تغذیه می‌کند.

دکتر باودن در این باره گفت: «یکی از جذاب‌ترین یافته‌های من از سفر دریایی در شمال دریای راس بود، جایی که مجموعه‌های خارق العاده‌ای از نیلوفر‌های دریایی (کرینوئید) را پیدا کردیم که ارتباط نزدیکی با جوجه تیغی‌های دریایی دارند. تنها جایی که ما قبلا این جانوران را دیده بودیم در فسیل‌های باقیمانده بود.»

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: قطب جنوب موجودات عجیب صراط موجودات عجیب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۶۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگ متحرک ؛ یکی از خاص ترین موجودات کره زمین را مشاهده می کنید! (عکس)

عصر ایران - این حشره با ظاهری شبیه به برگ، به طرز ماهرانه‌ای خود را در میان برگ‌های واقعی استتار می‌کند و از شکارچیان در امان می‌ماند.

عکاسی ماکرو از این حشره، فرصتی بی‌نظیر برای مشاهده جزئیات ظریف و دقیق آن از جمله رگ‌ها، سطوح و رنگ‌های مختلف آن فراهم می‌کند. در این عکس، می‌توان به وضوح ظرافت بال‌های این حشره را مشاهده کرد که به شکلی هنرمندانه شبیه به رگ‌های برگ طراحی شده‌اند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • انگلیس از وقوع ۲ انفجار در سواحل یمن خبر داد
  • هیئت علمی و پژوهشی ارتش به قطب جنوب اعزام می‌شود
  • اعزام هیئت علمی ـ پژوهشی نیروی دریایی ارتش به قطب جنوب
  • دینگونک؛ هیولایی مرموز که استعمارگران را می‌ترساند! (+عکس)
  • برگ متحرک ؛ یکی از خاص ترین موجودات کره زمین را مشاهده می کنید! (عکس)
  • دانشمندان معمای حفره غول پیکر قطب جنوب را حل کردند
  • ماموریت در نیمکره جنوب زمین
  • ۳۰ تفنگدار دریایی آمریکا زخمی شدند | ماهیت این حادثه فاش نشده است
  • ۳۰ تفنگدار دریایی آمریکا حین برگزاری یک رزمایش زخمی شدند
  • آب به باتری کم مصرف تبدیل شد!