Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-26@05:44:47 GMT

چهار نیروی حشد الشعبی به شهادت رسیدند

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۲۶۹۷۰

چهار نیروی حشد الشعبی به شهادت رسیدند

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، نیروهای تیپ ۱۶ الحشد الشعبی در جنوب غرب کرکوک واقع در شمال این کشور با عناصر تروریستی داعش درگیر شدند.
  پایگاه خبری الحشد الشعبی گزارش داد، در جریان این درگیری، نیروهای الحشد موفق شدند حملات عناصر داعش به روستای «سامی عاصی» را دفع کنند.
در جریان دفع این حملات، یکی از عناصر داعش کشته و دو نفر دیگر از این گروه، کشته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در همین ارتباط، پایگاه خبری شبکه العهد خبر داد که در جریان این درگیریها، چهار نفر از نیروهای الحشد نیز به شهادت رسیده‌اند.

یک منبع امنیتی به العهد گفت: «چهار نفر از نیروهای تیپ ۱۶ الحشد الشعبی، در حمله عناصر داعش و انفجار یک بسته انفجاری که کاروان آنان را هدف قرار داد، شهید شدند».

وی خبر داد، این کاروان در حال حرکت به سمت سامی العاصی بود تا از همرزمان خود در این روستا حمایت کنند که با انفجار این بسته انفجاری، به شهادت رسیدند.

نیروهای الحشد در حال انجام عملیاتهای متعددی در استانهای مختلف عراق هستند تا باقی مانده عناصر داعش را از بین ببرند.

آخرین عملیات نیروهای الحشد، «الفتح المبین» نام دارد که از چند روز پیش در استان الانبار واقع در غرب عراق کلید خورد و مناطق بسیاری در جریان یان عملیات، پاکسازی شد.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: نیروهای الحشد عناصر داعش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۶۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت انتقال ۶ نیروی مرزبانی به خاک افغانستان چه بود؟

۶ نفر از کارکنان گروهان احتیاط مرزی خراسان جنوبی به نقطه صفر مرزی رفته بودند که در مواجهه با نیروهای طالبان و برای جلوگیری از بروز تنش و انجام درخواست نیروهای طالبان برای رفع سوءتفاهم پیش آمده، به مذاکره پرداختند که پس از ساعتی موضوع حل شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مرزبانی فراجا در اطلاعیه‌ای درباره انتقال 6 مرزبان ایرانی توسط نیروهای طالبان به داخل خاک افغانستان، از خاتمه سوءتفاهم پیش‌آمده و انتقال این مرزبانان به کشور خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: بعدازظهر امروز تعداد 6 نفر از کارکنان گروهان احتیاط مرزی استان خراسان جنوبی که برای رصد و پایش نوار مرز در نقطه صفر مرزی حضور یافتند، با نیروهای طالبان مواجه می شوند و به دلیل جلوگیری از بروز هرگونه تنش مرزی و انجام درخواست نیروهای طالبان مبنی بر رفع سوتفاهم پیش آمده، به مذاکره پرداخته که پس از چندساعت با ورود مرزبان درجه 2 و انجام ملاقات مرزی با همتای کشور مقابل موضوع خاتمه یافت و کارکنان مرزبانی با کمال احترام و در صحت و سلامت کامل به کشور بازگردانده شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • علت انتقال ۶ نیروی مرزبانی به خاک افغانستان چه بود؟
  • آزادی ۶ مرزبان ایرانی بازداشت شده توسط طالبان
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • یادواره خانگی شهید جابر صمدی در چهار برج
  • هدف قرار گرفتن عناصر صهیونیست در درگیری با ساکنان کرانه باختری
  • هم‌اکنون ۳۳ هزار نیروی نظامی ناتو در مرزهای روسیه مستقر هستند
  • ابواسماعیل به هلاکت رسید؛ انهدام مخفیگاه داعش
  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند
  • برداشت چهار همت از صندوق خسارت‌های بدنی: مجلس سکوت می‌کند؟
  • مخفیگاه داعشی‌ها در «حمرین» عراق بمباران شد