Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهادی فرماندار تهران گفت: با ارجاع تصمیم نهایی شورای اسلامی شهرتهران به هیات حل اختلاف مرکزی،نظر این هیات ملاک عمل خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ فرهادی با اشاره به اینکه مصوبه اخیرنامگذاری معابر تهران نیز مشابه سایرمصوبات، در فرصت قانونی در هیات تطبیق، مطرح گردیده است افزود: مراجع ذیصلاح وجود نواقصی در مصوبه شورای اسلامی شهر تهران را به هیات تطبیق اعلام کرده اند و این هیات به موجب قانون خواستار بررسی بیشتر شورای  اسلامی شهر در این خصوص شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار تهران خاطر نشان کرد: دراین زمینه،قانون کاملا شفاف و روشن است وپس از اعلام نظر هیات تطبیق، متعاقبا تصمیم نهایی شورای  اسلامی شهر تهران،به هیات حل اختلاف مرکزی، متشکل از معاون حقوقی رئیس جمهور،رئیس سازمان شهرداری های کشور،نماینده دیوان عدالت اداری،نماینده دادستان کل،نمایندگانی ازمجلس شورای اسلامی و شورای عالی استانها ارجاع می گردد و درنهایت نظر هیات حل اختلاف مرکزی قطعی بوده وملاک عمل خواهد بود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرماندار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۷۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها، از مهمترین مظاهر مردمی سازی حکمرانی در نظام مردم سالاری دینی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، فاطمی به مناسبت روز ملی شورا‌های اسلامی در نشست صمیمی با اعضای شورا‌های اسلامی شهر‌ها و شهرداران استان یزد، افزود: شهرداری با آن مجموعه عریض و طویل بدون مصوبات شورا نمی‌تواند کاری را از پیش ببرد، بنابراین توجه به شورا‌ها بسیار مهم است.
وی ادامه داد: ما هم باید به عنوان دستگاه اجرایی استان یزد، زمینه ساز و بستر تحقق مصوبات شورا‌ها را فراهم کنیم.
استاندار گفت: در سال‌هایی که گذشت مجموعه عوارضی که در قالب مالیات بر ارزش افزوده و همچنین عوارض و آلایندگی‌ها به شهرداری‌ها داده ایم، حدود ۱۰ برابر شده است.
فاطمی افزود: این حرکت می‌تواند شهرداری‌ها را برای اینکه بتوانند اقدامات عمرانی موثرتری را انجام دهند، بیشتر یاری دهد که البته در حوزه روستا‌ها هم کار‌های به زمین مانده نیز زیاد است.
همچنین در این مراسم از شورا‌های اسلامی شهر‌های یزد، مهریز، احمدآباد اردکان، مهردشت، مجومرد و بفروئیه به عنوان شورا‌های منتخب تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • بسیاری از ناظران انتخاباتی فرهنگیان هستند
  • منع قانونی برای ادامه حضور شهردار قم وجود ندارد
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبل شورا؛ اختلافات طبیعی است
  • طرح‌های یادگار امام و آزاد راه شهید شوشتری زیر ذره بین شورا
  • طراحی پلتفرم آنلاین معاملات مسکن در دستور کار
  • شوراها در تاثیرگذاری مردم در سرنوشت خود تاثیرگذار هستند
  • تصویب قانون مدیریت واحد شهری بزرگ‌ترین خدمت به مردم و شورا/ قطار شهری، پروژه ملی است
  • شورا رکن چهارم نظام تصمیم‌گیری کشور/ انتقاد از تضعیف جایگاه شوراها
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شورا‌های در رفع مشکلات مردم استفاده می‌کنیم
  • شوراها، از مهمترین مظاهر مردمی سازی حکمرانی در نظام مردم سالاری دینی