Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی رضاپور گفت: بنا به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا در سراسر کشور، حضور دانش آموزان در مدارس اختیاری است و هبچ اجباری برای حضور نیست اما حضور مدیران و معلمان در مدارس ضروری و اجباری است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی رضاپور در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، اظهار داشت: حضور دانش‌آموزان در مدارس اختیاری است و هیچ اجبار برای حضور وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان سرپل ذهاب افزود: اصراری برای حضور فیزیکی دانش‌آموزان در کلاس‌های درس نیست اما مسئولان فرهنگی موظف به فراهم کردن شرایط آموزش حضوری افراد در مدارس هستند اما حضور مدیران و معلمان در مدارس ضروری است.

رضاپور گفت: امکان دسترسی دانش‌آموزان به محتوا‌های آموزشی از طریق شبکه شاد، شبکه‌های آموزش تلویزیون و فضای مجازی فراهم شده است و در آینده سیم کارت و اینترنت رایگان و درسنامه های آموزشی در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد.

وی گفت: برای شرایط حضوری دانش آموزان در مدارس، تمامی تدابیر و پیش‌بینی‌های لازم برای ضدعفونی کردن مدارس، رعایت فاصله گذاری اجتماعی بین دانش‌آموزان، کاهش زمان برگزاری کلاس‌های درس و حضور فیزیکی افراد در مدارس جهت حفظ سلامتی دانش آموزان و معلمان انجام شده است.

گفتنی است در شهرستان سرپل ذهاب ۴۵۳ کلاس درس در ۲۲۱ مدرسه برای ۱۶ هزار دانش آموز آماده شده است و یک هزار و ۵۰۰ دانش آموز کلاس اولی سال تحصیلی خود را آغاز کردند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: دانش آموزان در مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۷۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ سپاس معلم در مدارس همدان نواخته شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، در مراسمی که به شکل نمادین در دبیرستان ریحانة النبی همدان برگزار شد، مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان در این مراسم با بیان اینکه معلمان مسئولیت بسیاری برای آموزش و تربیت دانش آموزان بر عهده دارند گفت: دانش آموزان باید قدرشناس زحمات معلمان باشند.

در این مراسم از جمعی از معلمان تجلیل شد. 

دیگر خبرها

  • فرهنگ مردمی سپاس از معلم نهادینه شود
  • زنگ سپاس معلم در مدارس همدان نواخته شد
  • ارتقای سرانه آموزشی هرمزگان با ساخت ۶۰۰ کلاس درس جدید در سال جاری
  • تحویل ۱۰ هزار کلاس درس در سال ۱۴۰۳ در صورت تزریق بودجه
  • ۶۰۰ کلاس درس جدید در هرمزگان ساخته می‌شود
  • جانمایی نامناسب مدارس در گرگان مشکل ساز شده است
  • برپایی کلاس درس دانش آموزان فلسطینی در چادرها
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت
  • کلاس‌های مدارس ابتدایی استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه دایر است