Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مخاطبان خبرگزاری فارس کرمان مطالبه‌ای با عنوان «نامگذاری بیمارستان جدیدالتأسیس زرند به نام سردار سلیمانی» در سامانه فارس من به ثبت رساندند و خواستار تغییر نام بیمارستان سینای زرند شدند که العام شده طی روزهای آینده بهره‌برداری خواهد شد.

پس از پیگیری خبرنگار فارس، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمان در پاسخ به این موضوع اعلام کرد: قرار است مرکز آموزشی درمانی دیگری با ظرفیت حدود ۵۰۰ تخت به نام شهید سلیمانی نامگذاری شود و اقدامات اولیه در این مورد انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادق‌زاده فرماندار زرند نیز در پیگیری ماجرای نامگذاری ساختمان جدید بیمارستان سینا زرند به نام سردار سلیمانی اظهار کرده است: مجموعه شهرستان موافق نامگذاری و یا تغییر نام ساختمان جدید بیمارستان سینا بودیم و این موضوع را از مبادی دانشگاه علوم پزشکی و وزارتخانه متبوع پیگیری کردم اما دانشگاه اعلام کرده تنها یک بیمارستان در استان به نام سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی در حال احداث بوده و نامگذاری شده است و مجوزی دیگری در این رابطه صادر نشده است.

به گزارش فارس، کلنگ احداث بیمارستان سینا زرند در سال 87 به زمین زده شد و در 4 طبقه احداث  شده و دارای بخش‌های اورژانس، دیالیز، رادیولوژی، آزمایشگاه، زایشگاه، اطاق عمل و ... است که با تجهیز وسایل پزشکی در روزهای آینده افتتاح خواهد شد.

تنها بیمارستان ۱۴۶ تختخوابی دولتی سینا شهرستان زرند در فضایی به مساحت ۲۰ هزار متر مربع و با زیربنای ۱۳ هزار ۵۰۰ متر مربع با هزینه ۳۵۰ میلیارد تومان احداث شده است.

انتهای پیام/80022/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: سردار سلیمانی کرمان شهید بیمارستان بیمارستان سینا نام سردار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۷۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد گفت: در راستای اجرای مصوبات سفر استاندار آذربایجان‌غربی به مهاباد و بازدید از محلات محروم احداث مرکز جامع سلامت در منطقه پشت‌تب در دستور کار قرار گرفت و اعتبار اولیه اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت، افزود: هم اکنون احداث این مرکز به شبکه بهداشت و درمان واگذار شده و تحویل پیمانکار برای شروع عملیات اجرایی شده است.

فرماندار ویژه مهاباد اضافه کرد: همچنین امسال احداث ۴ خانه بهداشت در روستا‌های تابعه شهرستان با هدف ارتقای بهداشت و سلامت مناطق روستایی در دست اقدام است.

عباسی ضمن قدردانی از همت خیّران سلامت در این شهرستان ادامه داد: ۳۰ میلیارد از طرف خیّران سلامت برای تکمیل طرح بخش دیالیز بیمارستان کمک شده است.

وی از راه اندازی خدمات شیمی‌درمانی هلال‌احمر مهاباد خبرداد و گفت: ۸۵ درصد هزینه درمان بیماران سرطانی توسط بیمه، ۱۵ درصد توسط بیمار و ۵ درصد هم از طرف هلال‌احمر تامین خواهد شد.

عباسی در پایان تکمیل مراحل ساخت ۲ بیمارستان تامین‌اجتماعی و ۳۵۰ تختخوابی مهاباد را جز اولویت‌های مدیریت شهرستان دانست و اظهار کرد: با تکمیل این طرح‌ها سرانه تخت بیمارستان شهرستان از میانگین کشوری نیز بالاتر خواهد رفت.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت
  • پلمب بیمارستان در تهران به دلیل کشف حجاب؟
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب تکذیب شد
  • ­پلمب بیمارستان محب مهر برای کشف حجاب کذب است
  • اطلاعیه فوری پلیس درباره خبر پلمب این بیمارستان به‌دلیل کشف حجاب
  • دلیل پلمب بیمارستان محب مهر مشخص شد
  • تکذیب پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب
  • پلیس پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب را تکذیب کرد
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب صحت ندارد
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت