Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-مربی تیم فوتبال شهر خودرو با ابراز گلایه از وضعیت تمرین در قطر گفت: فاصله زمین تمرین تا هتل محل اقامت ما بسیار زیاد است، به همین دلیل در سالن کوچکی در هتل تمرین می‌کنیم.

محمد نوازی در گفت‌وگو با میزان، در مورد آخرین ضعیت تیم فوتبال شهرخودرو در قطر اظهار داشت: فاصله هتل تا محل تمرین زیاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو برای بازی مجدد با الاهلی در یک سالن کوچک ریکاوری کردیم و راهی استخر شدیم. البته همه تیم‌ها همین شرایط را دارند. از این رو امکان استفاده از سالن محدود است و هر وقت بخواهیم در اختیارمان نیست.

وی با اشاره به بازی با الاهلی تصریح کرد: برای بازی بعد خود را آماده کردم ولی متاسفانه به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالات نتوانستیم از برخی بازیکنانی که اخیراً جذب کردیم استفاده کنیم در حالی که همه تیم‌ها از بازیکنان جدید خود استفاده می‌کنند. البته مشکل تیم ما هم حل شده ولی به دلیل برخی مراحل اداری نتوانستیم این نفرات را در کنار خود داشته باشیم. در بازی قبل هم بد نبودیم و حتی می‌توانستیم به حریف گل بزنیم ولی شانس با ما یار نبود و شکست خوردیم. در بازی بعد همه تلاش خود را کردیم تا برنده شویم.

مربی تیم شهر خودرو با گلایه از افزایش قیمت بازیکنان لیگ برتر تاکید کرد: متاسفانه قیمت‌ها به شکل عجیبی بالا رفته است و به نظر می‌رسد دلال‌ها بازار گرمی می‌کنند. هر باشگاهی اندازه توانش خرج می‌کند و برخی ممکن است در این بین به دلیل افزایش قیمت آسیب ببینند. بازیکن باید به فکر فوتبال بازی کردن باشد ولی ظاهراً پول از همه چیز برایشان مهم‌تر است. از این رو نتوانستیم همه نفرات مورد نیاز تیم را طبق لیست اولیه جذب کنیم.

نوازی به برخی قوانین در خصوص منع حضور مربیان و بازیکنان خارجی در فوتبال ایران اشاره و خاطرنشان کرد: اگر این انتقال‌ها از فیلتر‌های درست رد شده و قرارداد‌ها دردسر ساز نشود خوب است. ما در قطر شاهد تاثیر بازیکنان و مربیان خارجی در تیم‌های حوزه خلیج فارس هستیم. حتی تاثیر درست استفاده از خارجی‌ها را در تیم‌های ملی آنها هم می‌تواند دید. باید شرایطی فراهم کنیم تا بازیکنان و یا مربیانی بیاند که بر بار فنی فوتبال ما بیفزایند. از آنها چیزی یاد بگیریم و در ازای هزینه‌ای که برایشان می‌شود به فوتبال ما خدمت کنند.

وی در پاسخ به این سوال که کادر فنی جوان شهر خودرو می‌تواند در لیگ پیش رو موفق شود گفت: من مربی شهر خودرو هستم و از هیچ کوششی برای موفقیت این تیم دریغ نخواهم کرد. رحمتی، چون مدرک مربیگری ندارد کنار زمین نیامد، ولی سرمربی او است و سایرین کمک مربیان او هستیم. امیدوارم با کمک حمیداوی مالک این باشگاه اتفاقات خوبی برای مردم مشهد و تیم شهر خودرو رخ دهد و ما هم بتوانیم با حمایت او و هواداران مشهدی روز‌های خوبی را رقم برنیم.

بیشتر بخوانید: خلعتبری: در بازی قبل بدشانس نبودیم الاهلی را شکست می‌دادیم/ زاراگوسا: شهرخودرو نشان داد تیم خوبی است

انتهای پیام/

برچسب ها: محمد نوازی شهر خودرو

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شهرخودرو محمد نوازی شهر خودرو شهر خودرو تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۷۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عنایتی: از این صحبت‌ها خسته شدم!

به گزارش "ورزش سه"، رضا عنایتی، سرمربی پیکان در نشست خبری پس از بازی شمس‌آذر و پیکان در جمع خبرنگاران عنوان کرد: پیش‌بینی کرده بودیم که بازی سختی را در پیش داشته باشیم، تیم شمس‌آذر در بازی انگیزه بالایی داشت و رسیدن به سه امتیاز بازی را به آن‌ها تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: بازیکنان پیکان هم امروز شادابی و انرژی لازم را نداشتند و کم‌رمق و کم‌انگیزه و بدون تمرکز بازی کردند و نتیجه هم همین شد که سه امتیاز را به شمس‌آذر میزبان تقدیم کردند چون همیشه انگیزه حرف اول را می‌زند.

سرمربی تیم پیکان اضافه کرد: فوتبال روزهای خوب و بد دارد، این باخت تلنگری برای پیکان بود که خیلی جدی‌تر کار کند، بنابراین سعی می‌کنیم از فردا ریکاوری کنیم و برای بازی‌های حساسی که در آینده داریم آماده شویم و امیدواریم بتوانیم شرایط را به نفع خودمان پیش ببریم.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاران درباره دلایل نداشتن تمرکز بازیکنان، عنوان کرد: شرایط بازی‌ها متفاوت است، در نیمه دوم شرایط ما بهتر شد ولی امروز روز فوتبالی بازیکنان ما نبود، باید فکر کنیم و آسیب‌شناسی انجام دهیم تا به شرایط ایده‌آل خود بازگردیم.

این مربی فوتبال در ادامه در پاسخ به سؤال خبرنگاران درباره داوری گفت: خسته شده‌ام و نمی‌خواهم درباره داوری صحبت کنم، حدود ۲۰ دقیقه ساکت کنار خط ایستادم و یک سری موارد وجود داشت که تمایلی برای پرداختن به آن‌ها ندارم، بگذارید کارشناسان داوری نظر بدهند.

دیگر خبرها

  • ریکاوری سرخپوشان در هوای ابری و بارانی
  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان پس از دیدار با سپاهان برگزار شد
  • ریکاوری پرسپولیسی‌ها بعد از ال‌کلاسیکو
  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان در هوای ابری و بارانی
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیس بعد از تساوی برابر سپاهان
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیسی‌ها در هوای بارانی
  • الکلاسیکوی قلابی: تکل، خطا، اعتراض و ...کات!
  • مورایس: تساوی با پرسپولیس فقط به نفع استقلال بود
  • نوازی: باید تراکتور را شکست می‌دادیم
  • عنایتی: از این صحبت‌ها خسته شدم!