Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ رئیس جمهور روز پنج‌شنبه در بیست و چهارمین هفته از افتتاح طرح‌های مهم ملی کشور با شعار تدبیر و امید برای جهش تولید، ۲۶ پروژه ملی وزارتخانه‌های بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و راه و شهرسازی و جمعیت هلال احمر را افتتاح کرد.

در این مراسم بهره‌برداری از بیمارستان پوست رازی و ساختمان جامع پیوند بیمارستان مسیح دانشوری در تهران، بیمارستان بیماری‌های تنفسی در زابل، طرح تکمیلی بیمارستان آیت‌الله خویی در آذربایجان غربی، طرح توسعه بیمارستان خاتم الانبیا نطنز، بیمارستان شفا سقز، بیمارستان بهشهر و بیمارستان تالش و نیز طرح توسعه و تقویت شبکه امداد و نجات کشور، ۷ مرکز بهداشت، درمان و توانبخشی و ۱۴۰۰ خانه هلال به طور رسمی آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای اجرای این ۲۶ پروژه ۹۸۹ میلیارد تومان اعتبار صرف شده و با بهره‌برداری از این طرح‌ها ۳۹۲۹ اشتغال پایدار ایجاد خواهد شد.

اخبار مرتبط رونمایی از دستاوردهای ملی وزارت دفاع با دستور رییس جمهور آغاز بهره‌برداری از 3 پروژه بزرگ و ملی وزارت نفت با دستور رییس جمهور افتتاح و آغاز عملیات اجرایی سه پروژه ملی وزارت نفت با دستور رییس جمهور افتتاح طرح‌های بزرگ صنعتی و معدنی در اصفهان و خراسان رضوی با دستور رییس جمهور رونمایی و بهره‌برداری از پروژه‌های پیشران اقتصاد دیجیتال کشور با دستور رییس جمهور با دستور رییس جمهور؛ بهره برداری همزمان از ۳۶۸ پروژه عمرانی، اقتصادی و تولیدی بخش کشاورزی آذربایجان غربی آغاز شد با دستور رییس جمهوری بهره برداری از 40 طرح در هرمزگان آغاز ش

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا حسن روحانی هلال احمر بیمارستان مسیح دانشوری سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی دستور رییس جمهور بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۷۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال احمر خدمات درمانی رایگان دریافت کردند

حکمت الله هاشمی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: جمعیت هلال احمر استان زنجان با مشارکت قرارگاه الکفیل، ۱۱۰ یونیت دندانپزشکی برای ارائه خدمات به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در مجموعه ۶ هزار نفری ورزشگاه انقلاب زنجان مستقر کرده است.

وی خاطرنشان کرد: ۳۱۰ دندانپزشک و دستیار دندانپزشک در ارائه این خدمات همکاری و مشارکت دارند که از این تعداد ۲۴۰ نفر از داوطلبان جمعیت هلال احمر وظیفه خدمت رسانی به مراجعه کنندگان را برعهده دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با تاکید بر اینکه یک هزار فریم عینک برای مددجویان کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) و بهزیستی تامین شده است، گفت: این فریم‌ها پس از انجام معاینات مورد نیاز به بیماران نیازمند تحویل داده می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: بیمارستان درمان و توانبخشی در کنار خدمات دندانپزشکی راه اندازی شده که خدمات ویزیت و ارائه داروی رایگان انجام می‌شود.
هاشمی تاکید کرد: تا ۱۵ اردیبهشت ماه پزشکان عمومی، متخصص کودکان، متخصص عفونی اطفال، زنان و زایمان، تغذیه، داخلی، کلیه، ریه کودکان و چشم قرنیه در این بیمارستان بیماران نیازمند را معاینه می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: نوزادان و کودکان تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد به لحاظ سلامت حرکتی و جسمی معاینه خواهند شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان، این معاینات را صافی کف پا، پای پرانتزی و گودی کمر برشمرد و گفت: در صورت تشخیص پزشک برای درمان در صورت داشتن مشکل، این کودکان و نوزادان جهت درمان به مراکز درمان و توانبخشی هلال احمر استان ارجاع داده می‌شوند.

هاشمی افزود: پنج مشاور داوطلب برای ارائه خدمات رایگان نیز در حال ارائه خدمات مورد نیاز هستند.

وی ادامه داد: ارائه آموزش‌های رایگان کمک‌های اولیه توسط مربیان هلال احمر از دیگر خدمات در حال انجام هلال احمر است.

ارائه خدمات درمانی با همکاری قرارگاه جهادی الکفیل از ۱۲ اردیبهشت آغاز شده است و تا ۱۵ اردبیهشت ماه ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر خدمات درمانی رایگان دریافت کردند 
  • ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال احمر خدمات درمانی رایگان دریافت کردند
  • دستور ویژه رییس هلال احمر برای نجات یسنا
  • ارائه خدمات پزشکی گروه جهادی الکفیل در زنجان
  • «دست مایو الکترونیک»در هلال احمر به تولید انبوه می رسد
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری
  • ارائه خدمات درمانی و دارویی رایگان در زنجان
  • تحقق ۷۰ درصدی مصوبات حوزه درمان سفر رئیس‌جمهور به کاشان
  • رییس جمعیت هلال‌احمر روز معلم را تبریک گفت
  • دستور دادستانی برای راه‌اندازی پایگاه امداد دریایی گناوه