Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@07:02:00 GMT

پیکر هفتمین شهید مدافع سلامت در اصفهان تشییع شد

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۲۷۶۸۲

پیکر هفتمین شهید مدافع سلامت در اصفهان تشییع شد

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت:  دکتر ابن الشهیدی مدیر گروه متخصصان قلب و عروق و رییس بخش سی سی یو بیمارستان خانواده اصفهان بود.

آرش نجیمی گفت: این شهید از پزشکان بازنشسته تامین اجتماعی استان اصفهان بود که در مطب و بیمارستان‌های خصوصی فعالیت می‌کرد.

 این پزشک شهید هفتمین شهید مدافع سلامت اصفهان به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 علی منصوری از کارکنان مرکز آموزشی درمانی عیسی بن مریم(ع) اصفهان، حامد مردانی از کارکنان بخش رادیولوژی بیمارستان شهید آیت الله صدوقی، خسرو حکمت‌روش از کارکنان بخش اتاق عمل بیمارستان زهرای مرضیه (س) اصفهان، ۲ پزشک به نام‌های مجید فرهاد و سعید حقیقی و یکی از کارکنان بیمارستان نطنز به نام علی اسد سلطانی از دیگر شهدای مدافع سلامت استان اصفهان هستند که در ماه‌های گذشته  بر اثر کرونا جان باختند.

همچنین شهید مدافع سلامت محمود ایروانی محمدآبادی که به‌دلیل ابتلا به کرونا در یکی از بیمارستان‌های تهران درگذشت در گلستان شهدای اصفهان خاکسپاری شده است.

حدود پنج هزار نفر از کارکنان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در عرصه مقابله با بیماری کرونا فعالیت دارند.

بر پایه آمارهای رسمی با شروع انتشار ویروس تاکنون حدود در مجموع ۳۲ هزار و ۵۰۰ بیمار در بیمارستان‌های استان اصفهان بستری شدند و یک هزار و ۴۶۰ نفر از آنان از دنیا رفتند.

در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر امروز (۲۶ شهریور ۱۳۹۹) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی،دو هزار و ۹۸۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و هزار و ۷۲۶ نفر بستری شدند، با این حساب، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۴۱۰ هزار و ۳۳۴ نفر رسید.
بر اساس آخرین اطلاعات کرونا در کشور، استان‌های تهران، مازندران، گیلان، قم، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، کرمان، خراسان شمالی، سمنان، یزد، زنجان و قزوین در وضعیت قرمز قرار دارند.

برچسب‌ها کرونا ویروس کرونا اصفهان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا اصفهان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان کرونا ویروس کرونا اصفهان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اخبار کنکور مدافع سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۷۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اهواز

دریافت 35 MB

به گزارش خبرنگار مهر، پیکر شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس، «منصور عزیر پورمحمدی» امروز شنبه (۱۵ اردییبهشت ۱۴۰۳) با حضور مردم اهواز تشییع و در گلزار شهدای بهشت آباد اهواز به خاک سپرده شد.

کد خبر 6096619

دیگر خبرها

  • کمبود نیروی انسانی ماندگار چالش اصلی بهداشت ودرمان هرمزگان
  • صدور ۱۰ مجوز فعالیت گردشگری سلامت در مشهد
  • فیلم/ تشییع پیکر شهید تازه تفحص شده در ایلام
  • فیلم/ تشییع پیکر شهید مرزبانی در شهر قروه کردستان
  • تشییع پیکر مطهر ۴ شهید تازه تفحص‌شده در اصفهان
  • فیلم| تشییع پیکر مطهر شهدای تازه تفحص شده در اصفهان
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اهواز
  • بهورزان دیده بانان و پیشگامان عرصه سلامت هستند
  • مراسم تشییع پیکر مطهر ۴ شهیدتازه تفحص شده - اصفهان
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده در اصفهان