Web Analytics Made Easy - Statcounter

حامد بهرامیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: در راستای محرومیت‌زدایی و با تعامل سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور و وزارت بهداشت در هفته دفاع مقدس از ۳۱ شهریورماه تا هفت مهرماه به مدت هشت روز در هشت شهرستان تیم‌های تخصصی و فوق‌تخصص اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه بحث بیماریابی و ارجاع بیمار در روزهای اعلام شده توسط شبکه ها انجام می‌شود، گفت: موارد اعمال جراحی و خدمات پاراکلینیکی در سطح اول به بیمارستان‌های شهرستان‌ها و در سطح بالاتر به مراکز درمانی شهر کرمانشاه انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر امداد و درمان سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: تخصص‌های ریه، پوست، قلب و عروق، چشم پزشکی، دندانپزشکی، عفونی،گوارش و کبد، نفرولوژی اطفال، خون و انکولوژی، داخلی و... به مناطق اعزام می‌شوند و در ضمن خدمات اکوکاردیوگرافی، انجام نوار قلب و سونوگرافی با دستگاه‌های پرتابل دانشگاه علوم پزشکی صورت می‌گیرد.

بهرامیان اضافه کرد: یک دستگاه آمبولانس با هماهنگی مدیر اورژانس پیش بیمارستانی استان در محل انجام برنامه‌ها و ۲ نفر پزشک عمومی جهت ویزیت، تقسیم بیماران و غربالگری ثانویه حضور دارند.

وی تصریح کرد: چهارشنبه، دوم مهر ۱۵ تیم طرح شهید رهنمون (شامل پزشک عمومی، پرستار، ماما، بهداشت کار و روانشناس،کارشناس تغذیه و ارائه داروی رایگان) در ۱۵ نقطه شهر کرمانشاه و شهرستان‌های تابعه اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: دفاع مقدس کرمانشاه درمان سازمان بسیج اعزام می شوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۷۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۲۷۲ عملیات امداد و نجات توسط آتش نشانی شیراز

ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز از انجام ۲۷۲ عملیات امداد و نجات طی یک هفته گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس، ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز در گزارش عملکرد هفتگی این سازمان که _ شنبه هشتم اردیبهشت _ منتشر شد، اعلام کرد در بازه زمانی یکم تا هفتم اردیبهشت تعداد ۵ هزار و ۲۵۶ تماس با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی صورت گرفت که بیش از ۲ هزار و ۱۳۹ تماس مزاحمت تلفنی بوده است.

بر اساس این گزارش طی یک هفته گذشته ۱۵۲۱ آتش‌نشان به عملیات‌ها اعزام شدند که مجموع عملیات‌های انجام شده ۴۰۲ مورد بوده است.

در این گزارش همچنین آمده است از مجموع عملیات‌های انجام شده، ۵۰ عملیات مربوط به حریق، ۲۷۲ عملیات امداد و نجات، ۴۲ بازدید پیشگیرانه و ۴۳۵ مورد مربوط به اعزام ناوگان بوده است.

کد خبر 748471

دیگر خبرها

  • تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر آران و بیدگلی، مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان
  • افتخار دستگاه آموزشی آران و بیدگل ۳۶ شهید معلم است
  • از سرگیری عمره‌ دانشجویی از هفته جاری/ دور جدید اعزام به عمره از ابتدای ماه صفر
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • توجه به مناطق محروم و آبادانی شهر به طور عادلانه، رویکرد شورای ششم
  • ساخت فضاهای آموزشی در مناطق محروم شهرستان دیر
  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور
  • انجام ۲۷۲ عملیات امداد و نجات توسط آتش نشانی شیراز
  • پزشک متخلف در یکی از روستا‌های تالش دستگیر شد
  • پزشک متخلف در یکی از روستاهای تالش دستگیر شد