Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@14:11:01 GMT

تخصیص تسهیلات ارزان قیمت به شهرداری ها

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۲۷۸۵۳

تخصیص تسهیلات ارزان قیمت به شهرداری ها

جمالی نژاد گفت: تسهیلات ویژه با درصد پایین نیز ویژه طرح های درآمدزا به شهرداری های استان کهگیلویه و بویراحمد اختصاص می یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، معاون عمرانی وزیر کشور امروز (۲۷ شهریور) در ادامه سفر به شهرستان های استان کهگیلویه وبویراحمد، وارد شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«مهدی جمال نژاد» در جمع مسئولان، کارکنان شهرداری های شهرستان های چرام، لنده، کهگیلویه و بهمئی و با حضور حجت الاسلام سیدمحمد موحد، نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام در مجلس شورای اسلامی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و فرماندار کهگیلویه، گفت: کهگیلویه و بویراحمد سومین استان در کشور است که باید شهرداری های آن به سرعت به لحاظ ماشین آلات مجهز شوند.

 

وی تصریح کرد: تاکنون ماشین آلات شهرداری های استان های سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی تامین شده است و کهگیلویه و بویراحمد استان بعدی است.

 

به گفته جمالی نژاد در تفاهم نامه سازمان شهرداری ها که با استانداری کهگیلویه و بویراحمد منعقد می شود، ماشین آلات مورد نیاز شهرداری های این استان خریداری می شوند.

 

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی و رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری‌ های وزارت کشور گفت: در تامین اعتبار خرید ماشین آلات شهرداری ها یک سوم مبلغ توسط سازمان شهرداری ها، یک سوم استانداری و یک سوم دیگر را شهرداری های استان پرداخت می کنند.

 

وی ادامه داد: تسهیلات ویژه با درصد پایین نیز ویژه طرح های درآمدزا به شهرداری های این استان اختصاص می یابد.

 

جمالی نژاد به کمک های بلاعوض خبر داد و گفت: سازمان شهرداری ها به طرح های عمرانی شهرداری ها که تا پایان دوره شورا به بهره برداری برسد، کمک های بلاعوض پرداخت می کند.

 

معاون عمرانی وزیر کشور از ارائه قیر رایگان به شهرداری ها تا پایان نیمه دوم امسال خبر داد، یادآور شد: ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار به شهرهای بدون سینما و سالن نمایش اختصاص می یابد.

 

وی ادامه داد: همچنین در تفاهم نامه ای که با وزارت فرهنگ و ارشاد منعقد شده، ۷۰۰ میلیون تومان نیز از سوی این وزارت خانه به این شهرها پرداخت می شود.

 

جمالی نژاد با اشاره به اینکه معاون عمرانی وزیر کشور، سازمان شهرداری ها از طرح توسعه فضای سبز در شهرها حمایت می کند، اظهار کرد: براساس تفاهم نامه با سازمان جنگل ها از طرح توسعه فضای سبز حمایت می کنیم.

 

گفتنی است در این نشست که در فرمانداری کهگیلویه برگزار شد، کارکنان شهرداری و اعضای شوراهای اسلامی شهرهای دهدشت، سوق، قلعه رئیسی، دیشموک، چرام، لنده سرفاریاب و لیکک مشکلات حوزه های خود را مطرح کردند.

 

کمبود تجهیزات ماشین آلات شهرداری ها، بهسازی ورودی های شهر دهدشت، پرداخت حقوق کارکنان شهرداری ها، توسعه فضای سبز، مشکلات بیمه ای کارکنان، ساماندهی سایت زباله شهر دهدشت و تکمیل کمربندی سوم دهدشت از مهمترین خواسته ها و مطالبات آنان بود.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: قیر رایگان مهدی جمالی نژاد معاون عمرانی وزیر کشور ماشین آلات سینما کهگیلویه و بویراحمد سازمان شهرداری ها شهرداری ها جمالی نژاد ماشین آلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۷۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خریداری ۵۰۰ دستگاه آمبولانس در کشور

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس سازمان اورژانس کشور از خریداری ۵۰۰ دستگاه آمبولانس برای کشور خبر داد.

جعفر میعاد فر روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مراسم کلنگ زنی ساختمان پایگاه اورژانس جاده ای «آب سفید» شهرستان بویراحمد با بیان اینکه در ارتباط با اعتبارات آمبولانس، اعتبارات ریالی حل شده و درگیر تبدیل اعتبارات ارزی و رایزنی با بانک مرکزی هستیم، گفت: ۵۰۰ دستگاه آمبولانس نیز خریداری شده، ۲۵۰ دستگاه از این تعداد وارد شده و فرایند تبدیل به آمبولانس آنها در حال انجام است و ۵۰ دستگاه آمبولانس هم آماده هستند و کارهای تشریفات و گمرک را طی می‌کنند و تا پایان ماه نیز ۵۰ دستگاه دیگر آماده خواهد شد.

وی گفت: در ارتباط با اورژانس هوایی ما در پی خرید بالگرد نیستیم بلکه در پی خرید خدمات بالگردی هستیم و از سازمان‌ها و شرکت‌هایی که این خدمات را دارند خرید خدمت می‌کنیم.

رئیس سازمان اورژانس کشور خاطرنشان کرد: در سطح کشور بیش از ۳۰۰پایگاه اورژانس کانکسی هستند که در حال کاهش و جمع آوری آنها هستیم چراکه هم در مناطق سردسیر و هم در مناطق گرمسیر مشکلاتی دارند.

میعاد فر با بیان اینکه به همت دانشگاه علوم پزشکی استان کلنگ زنی این پایگاه که در مسیر استراتژیکی قرار گرفته است را انجام می‌دهیم تا همین سال به بهره‌برداری برسد، تصریح کرد: دو پایگاه دیگر هم در دستور کار است که فردا کلنگ زنی آنها انجام می‌شود، امیدواریم در این زمینه هم دانشگاه علوم پزشکی و هم استانداری اهتمام کافی را داشته باشند تا این پایگاه ها هرچه سریع‌تر به نتیجه و بهره‌برداری برسند.

رئیس سازمان اورژانس کشور بیان کرد: در شهر یاسوج حتماً یک پایگاه مخصوص بانوان را راه‌اندازی خواهیم کرد.

همچنین سعید جاودان سیرت، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم گفت: در سطح استان حدوداً ۵۴ پایگاه اورژانس زمینی و هوایی داریم و از این تعداد ۵۳ پایگاه زمینی و یک پایگاه هوایی است که با حمایت سازمان اورژانس کشور به ناوگان ما اضافه شد.

وی افزود: ناوگان آمبولانس‌های استان موضوع مهمی است که ۳۳ دستگاه از این ناوگان بیشتر از ۱۵سال قدمت دارند و طبیعی است که خدمات رسانی مطلوبی نداشته باشند و امیدواریم که برای این استان از طرف سازمان اورژانس کشور آمبولانس زمینی در نظر گرفته شود. ضمن اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد یک استان صعب العبور است و گاه دسترسی به خیلی از مناطق بسیار کم است، بنابراین می‌طلبد که نیاز اورژانس هوایی را در دو شهرستان دیگر هم برطرف کنیم و آن را ارتقاء دهیم.

جاودان سیرت اظهارکرد: در حال حاضر از مسئول کشوری که به استان آمده‌اند درخواست داریم که مساعدتی به استان شود تا شهرستان کهگیلویه و شهرستان گچساران هم از خدمات در اورژانس هوایی بهره‌مند شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در این سفر که رئیس سازمان اورژانس کشور به استان دارند در سطح استان سه پایگاه اورژانس با اعتبار بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال متراژ بالغ بر ۷۰۰ متر مربع زمین کلنگ زنی می‌شوند.

جاودان سیرت خاطرنشان کرد: پایگاه‌های اورژانس که در سطح جاده‌های شهری و روستایی و جاده‌های مواصلاتی استان کلنگ زنی می‌شوند یقیناً می‌توانند بار زیادی از مشکلات مردم را حل کنند.

به گزارش ایسنا، امین نیکویی نژاد، سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این مراسم گفت: این پروژه تحت عنوان پایگاه اورژانس جاده‌ای آب سفید واقع در محور یاسوج بابا میدان با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۲۴۰ متر مربع و با زیربنای ۱۳۵ متر مربع و در مدت زمان ۹ ماهه به بهره برداری خواهد رسید.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کلنگ‌زنی مینی پالایشگاه دهدشت با حضور معاون اجرایی رئیس‌جمهور
  • ارایه تسهیلات ارزان به شرکت‌های دانش بنیان صادرات محور
  • کلنگ زنی مینی پالایشگاه دهدشت/ تولید ۱٠ هزار بشکه بنزین
  • تولید زیر تیغ واردات یارانه‌ای!
  • در ۸ سال دولت احمدی‌نژاد، قیمت نان ۳۲ برابر شد!
  • ساخت سه پایگاه امدادی اورژانس در کهگیلویه و بویراحمد
  • خریداری ۵۰۰ دستگاه آمبولانس در کشور
  • سه پایگاه اورژانس جاده ای در کهگیلویه و بویراحمد احداث می شود
  • قیمت سنگ قبر هم نجومی شد
  • نصب تصاویر ۴۱۲ شهید در بلوار‌ها و معابر دهدشت