Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،بابایی رئیس اتحادیه کمباین داران مازندران با بیان اینکه با اجرای طرح معاینه فنی کمباین از ریزش بخش قابل توجهی از محصول در زمان برداشت جلوگیری شد، گفت: بهره برداران از کمباین‌هایی که دارای گواهی معاینه فنی هستند برای برداشت محصول استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: یکی از اهداف اقتصاد مقاومتی ارتقای ضریب نفوذ پذیری ادوات کشاورزی در مزرعه برای کاهش هزینه، افزایش تولید و جلوگیری از افت محصول در زمان برداشت است.
بابایی گفت: توجه به نکات فنی در مرحله کاشت، داشت و برداشت و پس از برداشت می‌تواند در افزایش عملکرد محصول، کاهش ضایعات و رضایتمندی کشاورزان موثر باشد.
رئیس اتحادیه کمباین داران مازندران درصد ریزش محصولات کشاورزی را از ۱۲ درصد به ۲ درصد اعلام کرد.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: معاینه فنی کمباین اقتصاد مقاومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۸۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوجه فرنگی شهرستان مهر در راه بازار‌های جهانی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مهر گفت: با آغاز برداشت گوجه فرنگی از ۲۵۰ هکتار مزارع این شهرستان پیش بینی می‌شود، ۱۰ هزار تن محصول برداشت و به بازار‌های داخلی و خارجی ارسال و صادر شود.
مجید صفری بیان کرد: ۱۰ تن محصول تولید شده گوجه فرنگی از مزارع شهرستان مهر به کشور امارات متحده عربی صادر می شود.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مهر گفت: کشاورزانی که قصد صادرات محصول تولیدی خود را دارند باید از طریق سامانه سانکا و کشاورزانی که قصد فروش محصول خود را در بازار‌های داخلی دارند از طریق سامانه سبک ،  اطلاعات خود را ثبت و کد شناسه سلامت محصول دریافت کنند.

دیگر خبرها

  • گوجه فرنگی شهرستان مهر در راه بازار‌های جهانی
  • آغاز برداشت گندم در شهرستان دهلران
  • برداشت چغندر قند از اراضی کشاورزی خوزستان
  • پیش بینی برداشت بیش از ۷۰۰ تن گل محمدی در خراسان جنوبی
  • برداشت چغندر قند در دزفول
  • پیچیده شدن عطر خوش گل‌های محمدی در خراسان جنوبی + فیلم
  • برداشت گندم از مزارع شهرستان دشتی
  • ۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند
  • برداشت ۱۶ هزار تن سیر در طارم
  • برداشت محصولات کشاورزی در نقاط مختلف استان بوشهر نظارت می‌شود