Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

 احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال با ارسال نامه‌ای به آندره  استراماچونی  و پاستورلو مدیر برنامه وی دلایل عدم جذب این مربی ایتالیایی را تشریح کرد.

در بخشی از این نامه که در فضای مجازی دست به دست می‌شود، آمده است: متاسفانه ما از جانب  سازمان لیگ فوتبال ایران در روز ۹ سپتامبر (۱۹ شهریور) با پاسخ منفی مواجه شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما بیشترین تلاش خود را انجام دادیم اما نتوانستیم آنها را متقاعد کنیم. جدا از آن بر اساس ادعای شما در مورد بدهی‌های باشگاه به آندره آ برای فصل گذشته، با در نظر گرفتن جریمه و سود مبلغ، حسابداری باشگاه ما اعلام کرده است که حداکثر ۵۰۰ هزار یورو قابل پرداخت به آندره آ برای فصل ۲۰-۲۰۱۹ (فصل گذشته) خواهد بود و نه ۹۰۰ هزار یورو و بدین ترتیب باشگاه حاضر نیست که برای فصل ۲۰-۲۰۱۹ مبلغ ۹۰۰ هزار یورو بپردازد.

برای اینکه مذاکرات شفاف و با حسن نیت پیش برود، متاسفانه باید اعلام کنیم که امکان انجام تشریفات اداری وجود ندارد. امیدواریم که در آینده بتوانیم همکاری دوجانبه ای داشته باشیم.»

باشگاه استقلال شب گذشته هم با انتشار بیانیه‌های رسماً اعلام کرد بازگشت استراماچونی منتفی شده است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: استراماچونی سازمان لیگ فوتبال باشگاه استقلال سازمان لیگ فوتبال استراماچونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۸۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوری کاپیتان استقلال از فوتبال؛ کافه وریا افتتاح می‌شود! + عکس

ظاهرا وریا غفوری فعلا قصدی برای بازگشت به فوتبال ندارد.

طرفداری | کاپیتان سابق استقلال، به زودی کافه خود را افتتاح می‌کند.

این روزها بسیاری از فوتبالیست‌ها کنار شغل اصلی خود، به اداره کافه یا رستوران هم مشغول هستند. وریا غفوری پس از اعلام بازنشستگی، تصمیم گرفته کافه خود را افتتاح کند و ظاهرا فعلا قصدی برای بازگشت به فوتبال ندارد.

وریا غفوری با انتشار یک استوری اینستاگرامی از افتتاح "کافه وریا" خبر داد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • چراغ سبز قایدی برای بازگشت به استقلال
  • گل جیدن بوگل به منچستریونایتد روی اشتباه آندره اونانا (منچستریونایتد 0-1 شفیلدیونایتد)
  • افزایش نرخ دلار و یورو در معاملات امروز مرکز مبادله ارز و طلا
  • دوری کاپیتان استقلال از فوتبال؛ کافه وریا افتتاح می‌شود! + عکس
  • کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد + عکس
  • ستاره خارجی استقلال به تمرینات بازگشت
  • بازگشت ستاره استقلال به تمرین
  • ستاره ازبکستانی استقلال به تمرین بازگشت
  • زمان بازگشت هافبک استقلال به میادین مشخص شد
  • بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال