Web Analytics Made Easy - Statcounter

یحیی گل‌محمدی برخلاف برانکو ایوانکوویچ بی علاقه به ایجاد تغییرات در ترکیب اصلی نیست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پرسپولیسی ها از تصمیمات یحیی گل‌محمدی برای بازی با التعاون تا حدی سورپرایز شدند. حضور پنج خرید جدید در ترکیب اصلی، مسئله‌ای نه چندان محتمل بود که به محقق شد و اتفاقا به نتیجه مطلوبی هم رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا پرسپولیس در فاصله سه روز دوباره یک دیدار حساس مقابل حریف سعودی خواهد داشت و پرسش مهم یک دوراهی است که یحیی گل‌محمدی و دستیارانش باید به آن پاسخ دهند:

«بازی با ترکیب تیم برنده یا نه؟»

این ۱۱ بازیکنی است که در دیدار با التعاون فیکس بودند:

«حامد لک، سیامک نعمتی، شجاع خلیل زاده، محمدحسین کنعانی زادگان، سعید اقایی، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، بشار رسن، احسان پهلوان، وحید امیری و عیسی آل کثیر».

در طول بازی نیز آرمان رمضانی و امید عالیشاه به میدان فرستاده شدند.

* خط پروازه؛ صفر درصد احتمال تغییر!
حامد لک گلر شماره ۸۱ پرسپولیس یکی از خریدهای جدیدی بود که در دیدار با التعاون فیکس شد. پرسپولیسی ها نگرانی زیادی بابت عملکرد این دروازه‌بان داشتند اما او دستکم در دو صحنه دروازه سرخ ها را نجات داد تا از عوامل پیروزی پرسپولیس و به زعم برخی از هواداران، بهترین بازیکن زمین لقب بگیرد. بنابراین خروج او از ترکیب را میتوان غیرممکن تلقی و برای بازگشت رادوشوویچ به دروازه، احتمال صفر درصد را مطرح کرد.

* خط دفاعی؛ سیدجلال برمی‌گردد؟
پرسپولیس اگرچه توانست التعاون را شکست دهد و یک کلین شیت هم ثبت کند اما در خط دفاعی نقصان هایی جدی و اشتباهاتی فردی داشت. شجاع خلیل زاده و محمدحسین کنعانی زادگان از توقف میشل دوک بازماندند و حالا این منطقه از زمین شاید مهم ترین چالش پرسپولیس در بازی برگشت باشد. اما روی نیمکت سیدجلالی حضور دارد که می‌تواند به تیم کمک کند. هرچند که شاید باتوجه به اتفاقات بازی دربی، گل‌محمدی ترجیح بدهد که یک مدافع میانی را برای حفظ نتیجه در دقایق پایانی به زمین بفرستد. در دو پست دفاع کناری قرمزها الترناتیو خاصی را ندارند.

* خط هافبک؛ معمای کمال و امید!
پرسپولیس در خط میانی ستارگان متعددی دارد که هر یک می‌توانند ادعای حضور در ترکیب اصلی را داشته باشند. گل‌محمدی در بازی قبلی تیمش را با چهار هافبک یعنی میلاد سرلک، احمد نوراللهی، بشار رسن و احسان پهلوان به زمین فرستاد که همگی نمایش قابل قبولی داشتند. با این حال امید عالیشاه و کمال کامیابی نیا روی نیمکت به عنوان بازیکنانی باتجربه، آماده بازی در ترکیب اصلی هستند؛ آیا گل محمدی این دو را به دو ستاره جدیدش ترجیح خواهد داد؟

* خط حمله؛ رمضانی و عبدی پشت خط وحید و عیسی!
پرسپولیس در مقابل التعاون با زوج عیسی آل کثیر و وحید امیری به میدان رفت. عیسی که اولین بازی خود را با پیراهن پرسپولیس انجام می‌داد، پرتلاش و دونده ظاهر شد اما آنچنان که باید و شاید موثر نبود و سرانجام جای خود را به آرمان رمضانی داد و او هم البته موفق به گلزنی نشد. با این حال گزارش ها از دوحه حاکی از آن است که یحیی قصد تغییر در ترکیب خط حمله اش را ندارد و با زوج وحید امیری و عیسی آل کثیر به استقبال بازی دوم می‌رود.

* روی نیمکت؛ چرا یحیی پنج تعویض نمیکند؟
البته که کادرفنی بیش از هر شخص دیگری به تیم نزدیک است و شرایط بازیکنان را می‌داند اما پرسش اصلی این است که چرا یحیی گل‌محمدی علاقه چندانی به تغییر در ترکیبش ندارد؟ در بازی با التعاون نخستین تعویض در دقیقه ۷۸ رقم خورد و در نهایت نیز بازی با دو تغییر به پایان رسید. حالا نفرات پرسپولیس روی نیمکت را بررسی کنیم؛ بوژیدار رادوشوویچ، سیدجلال حسینی، کمال کامیابی نیا، امید عالیشاه، سعید حسین پور، امیر روستایی ومهدی عبدی.

با این حال شاید نکته اصلی این باشد که اعتماد به تیم برنده در تورنمنت هایی که بازی ها فشرده برگزار می‌شوند، با تبعاتی همراه باشند. خصوصا این که پرسپولیس ۹ بازیکن خود را در قطر همراه ندارد و هر مصدومیت و محرومیت، ممکن است ماموریت صعود آن ها را به مخاطره بیاندازد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: یحیی گل محمدی برانکو ایوانکوویچ پرسپولیس تهران یحیی گل محمدی یحیی گل محمدی ترکیب اصلی روی نیمکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۸۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رافت: نیمکت پرسپولیس به خوبی مدیریت نمی‌شود

بازیکن پیشین پرسپولیس گفت: پرسپولیس بازیکنان باکیفیت و خوبی در نیمکت خود دارد اما متاسفانه از این ظرفیت و پتانسیل به خوبی استفاده نمی‌کند.

پایان رافت در گفت و گو با ایسنا، در ارزیابی از تیم پرسپولیس برابر تیم سپاهان اظهار کرد: حساسیت بازی اینقدر زیاد بود که عملکرد هر دو تیم چنگی به دل نمی‌زد و هر دو تیم با یک مهاجم کار می‌کردند. بازی بسیار پربرخورد و با تنش و خطای زیاد از هر دو تیم شاهد بودیم به طوری که بازی از حالت هجومی خارج شده بود و بازیکنان پرسپولیس و سپاهان از ترس این که گل نخورند با حساسیت زیادی بازی را پیش می بردند.

بازیکن پیشین پرسپولیس افزود: درست است که بازی با نتیجه مساوی به پایان رسید اما پرسپولیس با توجه به اینکه استقلال هم جلوی تراکتور نتیجه را مساوی کرد و اگر بازی را می‌برد صدرنشین می‌شد، فرصت را از دست داد. البته استقلال هم بازی خوبی را برابر تراکتور به‌ نمایش نگذاشت.

وی ادامه داد: بازی به حدی کسل کننده و بی کیفیت بود که اگر به جای ۹۰ دقیقه، داور در دقیقه ۳۰ سوت بازی را می‌زد هیچ اتفاق خاصی رخ نمی‌داد. جای تعجب دارد که پرسپولیس با وجود اینکه در نیکمت خود از بازیکنان خوب و باکیفیتی برخوردار است اما نمی‌دانم چرا از پتانسیل خود به خوبی استفاده نمی‌کند و تعویض‌هایش خوب نیست. اگر این ضعف برطرف شود قطعا قهرمان خواهد شد.

رافت همچنین در ارزیابی از عملکرد سپاهان گفت: از سپاهان انتظار بیشتر از این می‌رفت با وجود این همه امکانات و بازیکن این تیم به ویژه در نیم فصل دوم عملکرد بسیار ضعیفی داشت و با چند باخت پی در پی فاصله زیادی از صدرنشینی گرفت. این تیم سال گذشته دوم شد اما امسال در حال حاضر با ۷ امتیاز اختلاف در جایگاه سوم قرار دارد. شاید بازیکنان، کادر فنی و عوامل باشگاه از  عملکرد تیم راضی باشند اما به عنوان یک کارشناس معتقدم که روند رو به رشدی در لیگ نداشت.

رافت در پایان گفت: وقتی سپاهان ۶ بازی را واگذار می‌کند چرا پرسپولیس برابر این تیم باید نتیجه را با تساوی به پایان برساند؟ نیمکت پرسپولیس معضل بزرگی است که باید در بازی‌های آینده به خوبی مدیریت شود تا دیگر امتیاز از دست ندهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رافت: نیمکت پرسپولیس به خوبی مدیریت نمی‌شود
  • درویش با یحیی گل‌محمدی دوباره تماس گرفت
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| آبروی اسم «ال کلاسیکو» با نمایش فاجعه در آزادی رفت/ پرسپولیس هدیه استقلال را پس فرستاد
  • مغانلو به سمت نیمکت پرسپولیس رفت، رضاییان و احمدزاده نه!
  • استقلال در تبریز لرزید، هدیه دستیار یحیی به اوسمار! / جدال حنجره‌ها جای زانوها
  • داستان پیچیده بازگشت گل‌محمدی؛ مجوز تا پایان فصل صادر نمی‌شود؟!
  • واکنش یحیی گل‌محمدی به درگذشت استاد اسکویی + عکس
  • یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟ | زمان بازگشت احتمالی مشخص شد
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است/ پرسپولیس با «خودزنی» حذف شد